abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14381646
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer begint dat eigenlijk allemaal weer?
6 December is de eerste aflevering van Idols 2!
pi_14381669
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Wanneer gaat het subforum open??

Ja ik wil ook een apart subforum! Nu is het allemaal zo onduidelijk!

Lopen er opeen 2 centrale topic, 1 door een moderator geopend.........die nog geen eens de search heeft gebruikt.

pi_14381697
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat weten ze nog niet - er zijn 4 kandidaten voor de overwinning, 3 vrouewn en een man - opvallend is dat ze wat ouder zijn.

Ja zoiets heb ik ook gehoord idd.

Dat de kandidaten nu wat ouder zijn.....gelukkig!

pi_14381736
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben vorig jaar maar naar 1 liveshow geweest.

Ik vond het erg gaaf daar in de studio.

Ik wil in ieder geval naar de eerste en laatste liveshow. EN dan nog 2 liveshows tussendoor. De kaartjes zijn toch niet zo duur. Vorig jaar ¤12,50

Ook veel! ik zou geld toe willemn hebben om daar zo gek te moeten gaan schreeuwen. En dan twijfel ik nog of ik zou gaan.
pi_14381767
Popsterren over Idols

09-10-03 - Wat vinden de popsterren die niet via Idols aan de bak zijn gekomen van het programma? De ene artiest laat zich er niet over uit, terwijl de ander op de barricade staat om zijn mening te verkondigen.

Trotse Paula Abdul
Paula Abdul, ooit zelf een superster en nog steeds een gewaardeerd zangeres, is de duidelijkste voorstander. Zij zit in de Amerikaanse jury van het programma en verschijnt in Oprah Winfrey als haar ontdekking Kelly Clarkson daar een interview en optreden geeft.

Something Beautiful?
Robbie Williams heeft op het eerste gezicht ook niets tegen Idols. Kijken we naar zijn recente clip bij Something Beautiful, dan zien we jongeren op de bekende Idols-stip voor de jury staan. Het refrein: Some kind of beautiful (Itll come your way) lijkt te zeggen hoe Robbie Williams het programma ziet: als een aanloop naar iets moois. Kijken we echter nauwkeuriger naar zn tekst, dan neigt de clip meer naar een parodie op Idols. Want:

You can't manufacture a miracle Passion's just physical - these days. En ook: If you're lost, hurt, tired or lonely. Can't control it - try as you might, kan worden gezien als een verwijzing naar een Idols-lijf, waar moeilijk uit valt te treden.

Wreedheid
Vorig jaar gaf Robbie Williams nog zijn mening over het Engelse Pop Idol en toen bleek dat hij er weinig van moest hebben.

Robbie: "Deze shows spelen met het leven van degenen die er aan meedoen. Verliezers moeten optreden, terwijl ze weten dat ze niet meer in de running zijn. Het is wreedheid aangekleed als amusement." Dromen waarmaken vindt hij mooi, aldus Robbie, maar niet als die dromen bewust niet tot werkelijkheid worden gemaakt.

Rapperswedstrijd
De platenmaatschappij van Eminem kijkt positief tegen Idols aan. Onlangs heeft deze namelijk besloten een nieuw soort Idols-programma te beginnen om hiphop-talent door te laten breken. Behalve Eminem vallen ook 50cent en Dr. Dré onder het label. De rapwedstrijd wordt deels overgenomen uit de film '8 Mile', waarin Marshal Mathers van Eminem schittert. De voorrondes van het Amerikaanse televisieprogramma gaan in oktober van start.

Zangkwaliteit kan beter
Madonna is niet enthousiast over talentenjachten op TV. Muziek zou bijvoorbeeld teveel op elkaar gaan lijken volgens haar. Madonna: En talentwatchers kiezen mensen uit die goed te verkopen zijn, dat betekent niet altijd dat ze kunnen zingen. Ook de deelnemers aan zon show krijgen kritiek van het populaire stijlicoon. Immers, zij willen vooral beroemd zijn, en niet worden erkend om hun zangkwaliteiten. "En dat zou toch voorop moeten staan."

Alleen winst telt
Muziekveteranen als Elton John en George Michael sluiten zich aan bij Madonnas commentaar. Vooral Elton John, zelf ontdekker van nieuw talent, windt zich op: Gareth Gates en Will Young worden opgegeten door wrede mensen als Simon Cowell (Idols). Vervolgens worden ze uitgespuugd als 'talenten'. Ik sta aan de zijlijn bij de carrière van een artiest. Maar deze ontdekkers gaan slechts voor de winst. Leveren ze na een paar jaar niks meer op, dan worden ze gedumpt.

Elton John betreurt het dat het minder om de muziek gaat. Zoals vroeger, toen er nog geen videos waren en mensen pas een plaat mochten maken als ze zich live hadden bewezen. Nu draait het teveel om de verpakking, is zijn mening. Mensen als Gareth Gates raadt hij aan hun geld op de bank te zetten: als het einde van hun reis is bereikt, zullen ze dat goed kunnen gebruiken.

Idols-liedjes vervuilen de hitlijsten
Moby en David Bowie zijn eveneens tegen het Idols-fenomeen. Zij vinden dat dergelijke programmas de hitlijsten bevuilen als zogenaamde chart-toppers: hits die binnenkomen op de hoogste plaatsen. Songs van de Engelse Will Young en Gareth Gates, de Amerikaanse Kelly Clarkson en de Nederlandse Jim en Jamai zijn daarvan voorbeelden.

Britney Spears
'Inspirerend voor kinderen', is Britneys mening over het programma: 'ze kijken het en krijgen hoop. Het motiveert hen.' Wel adviseert ze deelnemers de neerbuigende kritiek van Simon Cowell te negeren. 'Iedereen heeft nou eenmaal een mening. Soms ben je niet de beste van de wereld. "

Sterrendom duurt sowieso niet lang
Mick Jagger ziet de charme van Idols wel in. Ik zag het Engelse PopIdol en vond het lachen, aldus Jagger. Ik weet dat er mensen zijn die dergelijke programmas aanvallen, omdat ze de hitlijsten ontwrichten, maar daar ben ik het niet mee eens. Volgens de superster is het popsterrendom per definitie korte termijnwerk. Het publiek verwacht van popacts dat ze komen en gaan, meent Mick, daarom heet het ook pop!.

Bron: www.idols.nl

pi_14381806
De nieuwe Idol van Nederland???
pi_14385136
edit.

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 10-11-2003 17:06]

pi_14392532
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:48 schreef DarkMaxie het volgende:
edit
Is-ie net zo lekker als Jim?

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 10-11-2003 17:07]

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_14409598
lekkerder..!!! staat foto van hem op mijn site
pi_14410801
ik heb echt alweer zin in idols en vooral de voorrondes:)
ik was zojuist aan het surfen en kwam een tshirt tegen met een idols persiflage, ik vond hem wel cool, kijk ff op:
http://www.evilshirts.nl
pi_14410925
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:10 schreef DarkMaxie het volgende:
lekkerder..!!! staat foto van hem op mijn site
Hey ben effe op je site geweest! Mooie site!

Is dit hem???

Hij ziet er idd veel lekkerder uit dat Jim!~

Weet je of de theaterrondes al zijn geweest?

pi_14431491
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:34 schreef dolledingo het volgende:
Tja.. het klinkt een beetje als die gast van vorig jaar die de hele tijd claimde te werken bij idols en met sappige 'nieuwtjes' kwam. Een vriend van mij werkt dus als montage man in montage ruimtes in Hilversum.. naast dat hij de belspelletjes op RTL5 voorziet van muziekjes/puzzeltjes en dat soort dingen werkt ie sinds 2 maandjes aan de montage van de nieuwe Idols serie. Nu vertelde hij mij vorige week dat tape 1 verloren is gegaan door een foutje van een medewerker daar. Wat tape 1 zou moeten zijn is nu tape 2. Deze vriend van mij is compleet te vertrouwen (ik zou niet weten waarom hij dit zou gaan verzinnen). Nu heb ik zo de behoefte om het aan de grote klok te gaan hangen, want het is ten slotte raar als bijvoorbeeld op tape1 de nieuwe Jamai had gestaan maar wij hebben nooit zijn/haar screening gezien.

Ik heb er een emailtje over gestuurd naar Idols, ze antwoorden niet.. mijn vraag is, zou dit nieuwsfeitje de moeite waard zijn om het publiekelijk te maken, ik weet, ik sta niet sterk.. en misschien geven weinig mensen erom, maar ik vind zelf dat het een fout kan zijn die best wel wat gevolgen kan hebben..

mja.. als ik het zo teruglees is het een vaag verhaal.. sorry

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_14431715
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ah kwas hem al kwijt..
pi_14445183
edit op verzoek

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 10-11-2003 17:04]

pi_14521532
'

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 10-11-2003 16:42]

pi_14521551
.

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 10-11-2003 16:41]

pi_14529002
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:44 schreef DarkMaxie het volgende:
.
Is dat belangrijke bericht wat weg moet
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 10 november 2003 @ 17:04:15 #43
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14529165
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:57 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Is dat belangrijke bericht wat weg moet

dat dacht ik nou ookal
[KNE]-Mod
  maandag 10 november 2003 @ 17:05:03 #44
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14529186
hey maar semi-ontopic: is dat idols nou leuk om in de zaal te zitten ofzo? Ik ben niet zo geinteresserd in Idols op zich, maar ik bedoel meer qua tv gebeuren enzo.
[KNE]-Mod
pi_14529252
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
hey maar semi-ontopic: is dat idols nou leuk om in de zaal te zitten ofzo? Ik ben niet zo geinteresserd in Idols op zich, maar ik bedoel meer qua tv gebeuren enzo.
ken je wel vertellen dat je een hoop moet wachten en het daar snikheet is .
  maandag 10 november 2003 @ 17:11:04 #46
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14529329
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:07 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik bedoel dus niet als kandidaat heh.. maar als publiek.
Wachten is volgens mij altijd bij TV enzo...
[KNE]-Mod
pi_14529414
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:11 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik bedoel dus niet als kandidaat heh.. maar als publiek.
Wachten is volgens mij altijd bij TV enzo...

dat bedoel ik ook ...
pi_14529811
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:07 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik had het soms ehct koud hoor!
  maandag 10 november 2003 @ 17:35:01 #49
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14529959
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik had het soms ehct koud hoor!

ja nou weet ik nog niks,

nouja ik ga eerst wel vragen of het ueberhaupt mogelijk is..

[KNE]-Mod
pi_14537959
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:35 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ja nou weet ik nog niks,

nouja ik ga eerst wel vragen of het ueberhaupt mogelijk is..

Tuurlijk is het mogelijk! Gewoon wachten tot de kaartverkoop begint!
Vorig jaar warend e kaartjes 15 euro ongeveer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')