quote:inderdaad, deze genezing zal in de vorm van totale wereldheerschappij komen...
op maandag 29 september 2003 14:52 schreef dalai_lama het volgende:[..]
de ziekte islam zal uiteindelijk genezen worden.
quote:waarom pleeg je geen zelfmoord? ben je een stuk dichterbij allah.
op maandag 29 september 2003 15:06 schreef bansheeboy het volgende:[..]
inderdaad, deze genezing zal in de vorm van totale wereldheerschappij komen...
quote:waarom vraag jij me telkens dingen te doen die hitler ook deed ??? het wordt steeds duidelijker dat jij wel een erg grote fan van hem was, maar val me daar aub niet mee lastig...
op maandag 29 september 2003 15:09 schreef dalai_lama het volgende:[..]
waarom pleeg je geen zelfmoord? ben je een stuk dichterbij allah.
quote:dan worden jou toch de verkeerde dingen duidelijk. het lijkt me eerder dat jij fan van hitler bent, aangezien je hem er steeds bijhaalt. ben je toch een beetje een nazi?
op maandag 29 september 2003 15:10 schreef bansheeboy het volgende:[..]
waarom vraag jij me telkens dingen te doen die hitler ook deed ??? het wordt steeds duidelijker dat jij wel een erg grote fan van hem was, maar val me daar aub niet mee lastig...
quote:de islam is geen ziekte en zal de ongelovigen uiteindelijk van de kaart vegen.
op maandag 29 september 2003 14:52 schreef dalai_lama het volgende:[..]
de ziekte islam zal uiteindelijk genezen worden.
quote:de islam is een religie, religie is wat de mens ervan weerhoudt zelf na te denken. vind ik toch een vrij serieuze ziekte. ik denk trouwens dat akkersloot het hierover ook met mij eens zal zijn.
op maandag 29 september 2003 15:13 schreef pro_jeex het volgende:
de islam is geen ziekte en zal de ongelovigen uiteindelijk van de kaart vegen.
maak jullie geen illusies, de islam zal nooit de grootste religie ter wereld worden, noch de belangrijkste. niet zolang 90% van de vs bestaat uit fundamentalistische christenhonden.
quote:nee hoor, ik constateer alleen dat jij en akkersloot wel erg vaak vol lof en wederzijds respect posten over hitler en mein kampf, en dat jullie beiden hitler wel als een profeet zien en mohammed vzmh niet. ik constateer dus alleen maar
op maandag 29 september 2003 15:12 schreef dalai_lama het volgende:[..]
dan worden jou toch de verkeerde dingen duidelijk. het lijkt me eerder dat jij fan van hitler bent, aangezien je hem er steeds bijhaalt. ben je toch een beetje een nazi?
quote:akkersloot is bezig met z'n eenmanscrusade tegen alles wat moslim is.
op maandag 29 september 2003 15:16 schreef dalai_lama het volgende:[..]
de islam is een religie, religie is wat de mens ervan weerhoudt zelf na te denken. vind ik toch een vrij serieuze ziekte. ik denk trouwens dat akkersloot het hierover ook met mij eens zal zijn.
quote:geen illusie, slechts feiten !
maak jullie geen illusies, de islam zal nooit de grootste religie ter wereld worden, noch de belangrijkste. niet zolang 90% van de vs bestaat uit fundamentalistische christenhonden.
quote:dan constateer jij dingen die er niet zijn en baseer je je mening op lucht. maar goed, je bent moslim, dus het was al duidelijk dat je over weinig intelligentie beschikt.
op maandag 29 september 2003 15:16 schreef bansheeboy het volgende:
nee hoor, ik constateer alleen dat jij en akkersloot wel erg vaak vol lof en wederzijds respect posten over hitler en mein kampf, en dat jullie beiden hitler wel als een profeet zien en mohammed vzmh niet. ik constateer dus alleen maar
ik heb nooit mijn respect voor hitler betuigd, aangezien ik dat niet heb. hitler was misschien een intelligente man, maar naar mijn mening de grootste misdadiger uit de geschiedenis. hoewel allah erg dicht in de buurt komt
quote:zolang de islam verkondigd word door mensen als jullie, is dat heel goed te begrijpen, aangezien er geen enkele logica in zit.
op maandag 29 september 2003 15:18 schreef pro_jeex het volgende:
akkersloot is bezig met z'n eenmanscrusade tegen alles wat moslim is.
quote:dat zijn feiten. de laatste keer dat ik het nieuws keek, was bush, niet saddam president van de vs en bush, niet saddam, de baas over irak. hoewel ik nog steeds van mening ben dat hij z'n troepen terug moet trekken en de bevolking gewoon moet laten stikken. ik had dan ook liever gezien dat heel irak platgebombardeerd was.
geen illusie, slechts feiten !
quote:erratum: mohammed en andere fundies.
op maandag 29 september 2003 15:18 schreef dalai_lama het volgende:hitler was misschien een intelligente man, maar naar mijn mening de grootste misdadiger uit de geschiedenis. hoewel allah erg dicht in de buurt komt
allah is slechts een verzinsel !
quote:vind je het gek, jullie zijn gewoon kloons van elkaar, jullie zijn het altijd met elkaar eens, hebben dezelfde idolen (ah) en propageren dezelfde religie (atheïsme) en haten beiden homo's...
op maandag 29 september 2003 15:16 schreef dalai_lama het volgende:[..]
de islam is een religie, religie is wat de mens ervan weerhoudt zelf na te denken. vind ik toch een vrij serieuze ziekte. ik denk trouwens dat akkersloot het hierover ook met mij eens zal zijn.
![]()
quote:de islam is het al
maak jullie geen illusies, de islam zal nooit de grootste religie ter wereld worden, noch de belangrijkste.
quote:eerst vond je niet logisch en nu weer wel, is het goed als ik je nu even niet snap
op maandag 29 september 2003 15:21 schreef dalai_lama het volgende:[..]
zolang de islam verkondigd word door mensen als jullie, is dat heel goed te begrijpen, aangezien er geen enkele logica in zit.
[..]
![]()
quote:ah, meneer is ook fan van wijlen poedel bush. ik wacht er alleen nog maar op wanneer je zegt dat hyena sharon ook een goede vent is, dan heb je nl. het gouden trio der slechten des aardes bij elkaar...
dat zijn feiten. de laatste keer dat ik het nieuws keek, was bush, niet saddam president van de vs en bush, niet saddam, de baas over irak.
quote:iemand heeft hier duidelijk niet opgelet. ten eerste is het atheïsme geen religie, ten tweede verkondig ik geen atheïsme (ik ben theosoof), ten derde heb ik nooit gezegd homo's te haten, ten vierde heb ik net laten merken hitler absoluut niet te idoliseren en ten vijfde zijn akkersloot en ik het vrijwel nooit met elkaar eens. komt er dan echt geen eind aan jouw stupiditeit?
op maandag 29 september 2003 15:28 schreef bansheeboy het volgende:[..]
vind je het gek, jullie zijn gewoon kloons van elkaar, jullie zijn het altijd met elkaar eens, hebben dezelfde idolen (ah) en propageren dezelfde religie (atheïsme) en haten beiden homo's...
quote:de islam is de grootste vergissing die ooit gemaakt is!
de islam is het al
quote:nu even niet? jongen, jij snapt mij de hele tijd al niet. sterker nog, jij snapt niets van wat hier gezegd wordt. laat mij eens zijn waar ik zeg dat de islam logisch is?
op maandag 29 september 2003 15:32 schreef bansheeboy het volgende:
eerst vond je niet logisch en nu weer wel, is het goed als ik je nu even niet snap
quote:ik ben geen fan van bush. ik heb zelden een dommere president meegemaakt. maar ik erken wél zijn macht én het feit dat saddam erger is.
ah, meneer is ook fan van wijlen poedel bush. ik wacht er alleen nog maar op wanneer je zegt dat hyena sharon ook een goede vent is, dan heb je nl. het gouden trio der slechten des aardes bij elkaar...
sharon. tsja, wat kan ik over hem zeggen. hij had gelijk toen hij zei dat alle moslims beesten zijn en uit de wereld geholpen moesten worden. zou een stuk veiliger zijn voor de normale mensen.
quote:wel even de feiten goed op een rijtje hebben:
op maandag 29 september 2003 15:28 schreef bansheeboy het volgende:propageren dezelfde religie (atheïsme) en haten beiden homo's.
dalai_lama heeft het over esoterie. akkersloot heeft het over zijn eigen geloof. zijn beiden geen atheisten. en de enigen die wat tegen praktizerende homo's hebben zijn in dit topic de moslims.
quote:
de islam is het al
quote:en dan zeg je dit:
op maandag 29 september 2003 15:12 schreef dalai_lama het volgende:[..]
dan worden jou toch de verkeerde dingen duidelijk. het lijkt me eerder dat jij fan van hitler bent, aangezien je hem er steeds bijhaalt. ben je toch een beetje een nazi?
quote:lijkt mij duidelijk dat jou teksten vol contradicties zitten, het ergste is nog wel je het probeert te verklaren zonder beargumentatie...
op maandag 29 september 2003 15:37 schreef dalai_lama het volgende:[..]
nu even niet? jongen, jij snapt mij de hele tijd al niet. sterker nog, jij snapt niets van wat hier gezegd wordt. laat mij eens zijn waar ik zeg dat de islam logisch is?
quote:dat klopt viola_holt (ben je trouwens de echte ?
op maandag 29 september 2003 15:44 schreef viola_holt het volgende:[..]
wel even de feiten goed op een rijtje hebben:
quote:klopt ook, maar ze propageren wel beiden het haatdragende evangelie van adolf, en iemand die dat doet is simpelweg geen serieuze discussiepartner.
dalai_lama heeft het over esoterie. akkersloot heeft het over zijn eigen geloof. zijn beiden geen atheisten.
quote:dat heb je rechtstreeks uit de bijbel gequote, dus dat is niet echt objectief dunkt me..
[afbeelding]
quote:wat hebben die twee quotes in godsnaam met elkaar te maken?
op maandag 29 september 2003 15:46 schreef bansheeboy het volgende:
eerst zeg je onderstaande:
[..]en dan zeg je dit:
[..]lijkt mij duidelijk dat jou teksten vol contradicties zitten, het ergste is nog wel je het probeert te verklaren zonder beargumentatie...
quote:tja, dat waren de woorden van een man (lees vette pad) met veel onschuldig bloed aan z'n handen.
op maandag 29 september 2003 15:37 schreef dalai_lama het volgende:
sharon. tsja, wat kan ik over hem zeggen. hij had gelijk toen hij zei dat alle moslims beesten zijn en uit de wereld geholpen moesten worden. zou een stuk veiliger zijn voor de normale mensen.
[dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 29-09-2003 15:51]
quote:jij wilt dat ik jouw teksten ga verklaren ???????????????
op maandag 29 september 2003 15:49 schreef dalai_lama het volgende:[..]
wat hebben die twee quotes in godsnaam met elkaar te maken?
quote:waar doe ik dat dan?
op maandag 29 september 2003 15:49 schreef bansheeboy het volgende:klopt ook, maar ze propageren wel beiden het haatdragende evangelie van adolf, en iemand die dat doet is simpelweg geen serieuze discussiepartner.
quote:in de bijbel staan geen plaatjes, bovendien bestond new age toen nog niet
dat heb je rechtstreeks uit de bijbel gequote, dus dat is niet echt objectief dunkt me..
quote:kijk, jij verwoordt je mening beter, en jij bent wat genuanceerder, was dalai_lama dat ook maar ...
op maandag 29 september 2003 15:27 schreef viola_holt het volgende:[..]
erratum: mohammed en andere fundies.
allah is slechts een verzinsel !
quote:er is maar één viola, de gewetensvolle, de barmhartige !
op maandag 29 september 2003 15:49 schreef bansheeboy het volgende:dat klopt viola_holt (ben je trouwens de echte ?
quote:is iemand die in jinns en vliegende paarden gelooft dat wel ?
klopt ook, maar ze propageren wel beiden het haatdragende evangelie van adolf, en iemand die dat doet is simpelweg geen serieuze discussiepartner.
quote:nee hoor, komt van een internet pagina. http://www.religioustolerance.org/worldrel.htm
dat heb je rechtstreeks uit de bijbel gequote, dus dat is niet echt objectief dunkt me.
quote:ik neem aan dat dit niet echt serieus te nemen is, gia noemt zichzelf tenslotte ook christen, maar is gewoon een doorsnee nederlander...
op maandag 29 september 2003 15:44 schreef viola_holt het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |