abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13518750
quote:
op maandag 29 september 2003 13:23 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

dus moslims en christenen zijn beiden bekrompen, what else is new?

alleen de dalai lama is dat zeker niet??
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13518788
quote:
op maandag 29 september 2003 13:25 schreef bansheeboy het volgende:
daarmee geef je volgens mij heel op heel sneaky wijze dat je homo's ook bekrompen vind, want ook onder de christenen zijn er veel homo's te vinden...

jezus, wat een dom argument! dus omdat ik christenen bekrompen vind, vind ik homo's bekrompen, simpelweg omdat sommige homo's christen zijn? nee, dan vind ik de homo's die christen zijn bekrompen omdat ze christen zijn, niet vanwege hun seksuele voorkeur.

als ik zeg dat alle koeien zoogdieren zijn, zeg ik toch ook niet dat alle zoogdieren koeien zijn?

[dit bericht is gewijzigd door dalai_lama op 29-09-2003 13:32]

pi_13518834
quote:
op maandag 29 september 2003 13:27 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

alleen de dalai lama is dat zeker niet??

nee hoor, wel meerdere mensen. vrijmetselaars zijn niet bekrompen, atheïsten zijn niet (echt) bekrompen. alleen jullie fundamentalisten zijn bekrompen
pi_13518872
quote:
op maandag 29 september 2003 13:30 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

nee hoor, wel meerdere mensen. vrijmetselaars zijn niet bekrompen, atheïsten zijn niet (echt) bekrompen. alleen jullie fundamentalisten zijn bekrompen

ben ik een fundementalist??

o en vrijmetselaars zijn satanisten, die zijn inderdaad niet bekrompen, maar daar houd ook alles mee op.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13518905
quote:
op maandag 29 september 2003 13:31 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

ben ik een fundementalist??

o en vrijmetselaars zijn satanisten, die zijn inderdaad niet bekrompen, maar daar houd ook alles mee op.

wat zijn ze dan wel?
pi_13518947
quote:
op maandag 29 september 2003 13:33 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

wat zijn ze dan wel?

zeg ik toch, vrijmetselaars zijn niet bekrompen satanisten, maar waarom noem je mij een fundamentalist??
pi_13519051
quote:
op maandag 29 september 2003 13:34 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

zeg ik toch, vrijmetselaars zijn niet bekrompen satanisten, maar waarom noem je mij een fundamentalist??

maar tussen neus en lippen merk je nog wel op dat daarmee ook alles gezegd is. wat erop duidt dat je niet bepaald een hoog beeld van satanisten of vrijmetselaars hebt. waarom niet?

omdat je zo op mij overkomt.

maandag 29 september 2003 @ 13:40:28 #158
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13519105
quote:
op maandag 29 september 2003 13:28 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

dus omdat ik christenen bekrompen vind, vind ik homo's bekrompen

dus je vindt ze beiden bekrompen ??? ik vraag me af wat voor zin het heeft om met jou te discussieren...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_13519151
quote:
op maandag 29 september 2003 13:38 schreef dalai_lama het volgende:

omdat je zo op mij overkomt.

vreemd, een fundamentalist is iemand die een anti-liberale geloofsrichting aanhangt en ik ben geen moslim.

maar we dwalen af. laten we het ontopic houden

pi_13519219
quote:
op maandag 29 september 2003 13:40 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

dus je vindt ze beiden bekrompen ??? ik vraag me af wat voor zin het heeft om met jou te discussieren...

tering, wat ben jij dom! wordt je er nou echt vrolijk van om halve zinnen te quoten en woorden zo uit hun context te halen dat er geen logica meer inzit?

ziet niemand anders hier hoe dom deze man bezig is?

pi_13519269
quote:
op maandag 29 september 2003 13:46 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

tering, wat ben jij dom! wordt je er nou echt vrolijk van om halve zinnen te quoten en woorden zo uit hun context te halen dat er geen logica meer inzit?

iedereen ziet dat dalai lama. zolang je er niet op in probeert te gaan, zeik je in je broek van het lachen. is ook wel een keer leuk.
pi_13519311
quote:
op maandag 29 september 2003 13:46 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

nee hoor, hij onderbouwt zijn argumenten duidelijk en met respect, iets wat ik jou niet zie doen .
pi_13519324
quote:
op maandag 29 september 2003 13:48 schreef mariel het volgende:

[..]

iedereen ziet dat dalai lama. zolang je er niet op in probeert te gaan, zeik je in je broek van het lachen. is ook wel een keer leuk.

ik kan er eerlijk gezegd niet echt om lachen. ik vind er weinig grappigs aan dat er zulke domme mensen in de wereld zijn. dat is alleen maar gevaarlijk.
pi_13519337
quote:
op maandag 29 september 2003 13:50 schreef youssef het volgende:

[..]

nee hoor, hij onderbouwt zijn argumenten duidelijk en met respect, iets wat ik jou niet zie doen .

en toen was de kermis compleet . damn, nu moet ik echt oppassen..
pi_13519383
quote:
op maandag 29 september 2003 13:50 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

ik kan er eerlijk gezegd niet echt om lachen. ik vind er weinig grappigs aan dat er zulke domme mensen in de wereld zijn. dat is alleen maar gevaarlijk.

humor doet relativeren, dalai. neem het leven niet te serieus.

zulke domme mensen bestaan, maar ze zijn uitstervende. heb geduld, en zorg dat je zelf geen gevaar wordt voor jezelf.

pi_13519405
quote:
op maandag 29 september 2003 13:50 schreef youssef het volgende:

[..]

hij onderbouwt zijn argumenten? vreemd, ik dacht dat argumenten juist bedoeld waren om je stelling mee te onderbouwen. verder heb ik hem nergens respect voor zien hebben, behalve 'allah' en heeft hij bar weinig echte argumenten gegeven, laat staan goede.

maar goed, als jij de rest van je leven met een bord voor je kop rond wil lopen, moet je dat vooral doen. je mist dan alleen een hoop moois.

pi_13519437
quote:
op maandag 29 september 2003 13:52 schreef mariel het volgende:

[..]

humor doet relativeren, dalai. neem het leven niet te serieus.

zulke domme mensen bestaan, maar ze zijn uitstervende. heb geduld, en zorg dat je zelf geen gevaar wordt voor jezelf.

ik zal m'n best doen
pi_13519473
quote:
op maandag 29 september 2003 13:50 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

jij vindt het domme mensen, maar een hoop denken daar anders over. verder is de islam nog steeds groeiende. geloven als het christendom zijn over hun top heen.
pi_13519783
quote:
op maandag 29 september 2003 09:55 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

god/allah is tot alles in staat...
[..]

omdat god/allah dat wil...

waarom wil allah niet dat de moslims die zich strikt aan de regels van de koran en sharia wetten houden, welvaart en vrijheid krijgen?
de meeste moslims wonen in derde wereld landen en kennen geen vrijheid in die landen.
laat allah de moslims in de steek?

nog een artikel die ik heb gelezen.

muhammad just as his bedouin contemporaries had a strange belief in shadowy beings and ghosts that he called jinn. (jinn=woestijn geest in arabische mythology)

these jinns were made of fire and would stand on top of each others shoulders all the way to heaven to eavesdrop to what was being discussed. but the prophet believed that the shooting stars and the meteors are the missiles thrown at the eavesdropping jinns.

(q. 72: 8)
and (the jinn who had listened to the qur'an said): we had sought the heaven but had found it filled with strong warders and meteors.
9.
and we used to sit on places (high) therein to listen. but he who listeneth now findeth a flame in wait for him;"
http://www.usc.edu/dept/msa/quran/072.qmt.html#072.008#072.008

q. 37: 6/10
we have indeed decked the lower heaven with beauty (in) the stars,
(for beauty) and for guard against all obstinate rebellious evil spirits,
(so) they should not strain their ears in the direction of the exalted assembly but be cast away from every side,
repulsed, for they are under a perpetual penalty,
except such as snatch away something by stealth, and they are pursued by a flaming fire, of piercing brightness.
http://www.usc.edu/dept/msa/quran/037.qmt.html#037.006

q. 67: 5
and we have, (from of old), adorned the lowest heaven with lamps, and we have made such (lamps) (as) missiles to drive away the evil ones, and have prepared for them the penalty of the blazing fire.
http://www.usc.edu/dept/msa/quran/067.qmt.html#067.005

dus geloven moslims dat vallende sterren, missles zijn om de woestijngeesten(djins) te vernietigen?

(vallende sterren zijn eigenlijk geen sterren zijn maar meteoren of ander ruimte stof dat in de dampkring verbrand wordt. of het zijn kometen die te dicht bij de zon komen en daardoor een lange staart vertonen.)

Being rich and not arrogant is as hard as being poor and not complaining.
pi_13519806
quote:
op maandag 29 september 2003 13:56 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

jij vindt het domme mensen, maar een hoop denken daar anders over.

dat komt omdat die hoop net zo dom is... intelligente mensen zijn een uitzondering, niet de regel
pi_13519896
quote:
op maandag 29 september 2003 14:10 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

dat komt omdat die hoop net zo dom is... intelligente mensen zijn een uitzondering, niet de regel

een klein elitair zichzelf intelligent noemende kliekje zal het toch afleggen tegen meer dan een miljard moslims (die groeiende is).
pi_13519901
quote:
op maandag 29 september 2003 14:09 schreef gotrice het volgende:
verhaal
o ja, de jinn ! hoe kon ik ze vergeten. ach ja, mijn gedachten waren zo opgeslokt door het vliegende paard van mohammed.
fokschaap
pi_13520003
quote:
op maandag 29 september 2003 14:10 schreef dalai_lama het volgende:

[..]

opvallend, je sig lijkt haast een quote uit de satanic bible van wijlen anton lavey
pi_13520868
quote:
op maandag 29 september 2003 14:13 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

een klein elitair zichzelf intelligent noemende kliekje zal het toch afleggen tegen meer dan een miljard moslims (die groeiende is).

de ziekte islam zal uiteindelijk genezen worden.
pi_13521053
quote:
op maandag 29 september 2003 14:13 schreef viola_holt het volgende:

[..]

o ja, de jinn ! hoe kon ik ze vergeten. ach ja, mijn gedachten waren zo opgeslokt door het vliegende paard van mohammed.

wat zegt jullie lokale imam over de jinns ?
fokschaap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')