quote:Heb je niet, anders had je Lizardman al gehad
Op maandag 10 november 2003 13:18 schreef Lexie het volgende:[..]
Heb ik al, hoe denk je anders dat ik edgemaster ben geworden
.
quote:Die heb ik nu, heb nog even dat extra hoofdstuk gedaan
Op maandag 10 november 2003 13:56 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Heb je niet, anders had je Lizardman al gehad
En ik ben geen n00b die niet weet waar hij zit in een spel
.
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:08 schreef EggsTC het volgende:
Die weaponmastermode had ik uitgespeeld 3 dagen nadat ik het spel had
quote:ja en?
Op maandag 17 november 2003 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:Hijs net een maand uit
!
ik wil m voor 30 euri!
[P.I. =
]
voor de rest heb ik nerges moeite mee,
alleen deze level lukt niet
heeft iemand tips of hints,
ik speel met kilik ben level 49
De moves zijn op uitzonderingen na, nagemaakt van echte vechters.. bovendien is tekken veelste langzaam in vergelijking met dit spel..quote:Op vrijdag 10 oktober 2003 20:28 schreef Jebus het volgende:
Ik neem aan dat je dit niet speelt omdat het zo realistisch is toch? Dan ga je UFC spelen ofzo. Maar wat is er beter aan dan BV tekken? of Virtua Fighter? en dan qua gameplay. afgezien van de wapens dan.
Hehe, nou ik heb hem inmiddels ook al. Maartoch als je een klap van een zwaard krijgt ben je dood, dus zo realistisch is het niet. Maar dan is er natuurlijk ook geen reet meer aan. Topgame is het welquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De moves zijn op uitzonderingen na, nagemaakt van echte vechters.. bovendien is tekken veelste langzaam in vergelijking met dit spel..
Lekkere late reactie, ik weet het
Ik heb 'm ook voor ¤29,- gekocht. Ik snap niet dat zo'n topspel zo snel in prijs gedaald is. Maar ik ben er wel blij mee!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:59 schreef Frankeinstein het volgende:
mijn broer heeft het gister voor 25 euro gekocht![]()
Psst... je moet gewoon op start drukken en dan kun je je character selecteren, zovaak je maar wilt!quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:02 schreef JK het volgende:
geloof vanwege de weapon master mode, dat je maar met 1 karakter per keer dat kan uitspelen, op de Dreamcast kon je met meerdere spelers tegelijkertijd de WMM doen. Of ik doe wat fout, maar ik zal 'm er weer eens in werpen
Mja, ik vind 1 wel beter als 2...quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:02 schreef JK het volgende:
Ik moet 'm ook weer eens spelen.... ligt al lange tijd hier in de kast stof op te hopen..
Ik heb Soul Blade heel veel gespeeld, Soul Calibur 1 heel veel gespeeld op de Dreamcast, maar deel 2 vond ik op een of andere manier wat tegen vallen.. geloof vanwege de weapon master mode, dat je maar met 1 karakter per keer dat kan uitspelen, op de Dreamcast kon je met meerdere spelers tegelijkertijd de WMM doen. Of ik doe wat fout, maar ik zal 'm er weer eens in werpen
Diepgang ? Dat valt allemaal wel mee....quote:Toch vind ik Guilty Gear X-2 de best fighter van het moment. Die diepgang is gewoon onovertroffen
Ik bedoel qua character design, niet qua gameplay. Hij is btw wel een stuk moeilijker dan al die andere fighters (die baasquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Diepgang ? Dat valt allemaal wel mee....
(Ik vind het ook een superstrakke fighter hoor, maar om zijn diepgang staat ie niet bekend)
ha, hij is players choice, ik krijg wel gelijkquote:Op maandag 17 november 2003 13:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer word dat kreng nou een player's choice/budget titel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |