abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13890251
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Trouwens, ik heb nog 3 chars niet.
Ik denk dat ik die lizzardman nog moet krijgen en asassin en berserker.
Maar, ik heb ook gehoord dat assasin en berserker skinns zijn, en ik heb inferno nog niet.
Weet iemand wat en hoe ik nog wat moet krijgen
De sleutel zit 'em gewoon in het uitspelen van de Weapon Master mode, ergens naar het einde toe krijg je Assassin en Berserker. Lizardman heb ik zelf nog niet, maar dat duurt waarschijnlijk niet lang meer. Inferno kan je zelf helaas niet kiezen

Assassin en Berserker zijn btw iets meer dan simpele skins, ze hebben elke ook nog wat moves van andere characters en wat eigen dingen. Assassin heeft bvb een paar truukjes van Hwang Seung Kyung

"The best fraude is like the best music or the best mathmatics... it has an elegant simplicity"
  woensdag 15 oktober 2003 @ 01:03:57 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13890275
Beserker Daar had ik net een Subchapter tegen... Damn, hij slaat HARD

Maar ik heb hem na dat sublevel niet unlocked... Komt dat later nog ?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 15 oktober 2003 @ 01:10:19 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_13890332
Het spel gaat echt niet vervelen. (tenminste, als je het niet langer dan een uur achterelkaar speelt) Hij zit er nu gewoon standaard in.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 02:12:01 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13890627
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 01:10 schreef speknek het volgende:
Het spel gaat echt niet vervelen. (tenminste, als je het niet langer dan een uur achterelkaar speelt) Hij zit er nu gewoon standaard in.
Bij mij dus ook. Speel ICO zelfs niet meer Alleen na 45 min heb ik het wel gezien op zich. Maar dat wel 3 keer per dag

Geniaal

Zit met de Weapon Master nu in Chapter 7 Ik speel het met Talim helemaal door. Zijn er mensen die steeds wisselen bij de Weapon Master?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13891965
quote:
Zit met de Weapon Master nu in Chapter 7 Ik speel het met Talim helemaal door. Zijn er mensen die steeds wisselen bij de Weapon Master?
In Weapon Master mode II moest ik wel wisselen, de meeste levels lukken me alleen met Nightmare nml. (en ik speelde met Spawn WM1 uit...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 09:43:05 #106
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13892048
ik moet weapon master 2 ook nog uitspelen Ben der bijna btw...heb Beserker en Assasin ook al unlocked.

Assassin is in multiplayer ERG lastig om tegen te vechten, hij is erg snel en heeft veel combo's.

Ik wissel erg veel in Weapon Master van character/wapen, pas ze aan op mijn tegenstander of level. Wel leuk, zo wordt je erg snel redelijk allround met alle characters.

Leuke tip: zet in VS battle de health op 200%. Duren de gevechten een stuk langer en kan je je character goed masteren

woensdag 15 oktober 2003 @ 13:54:49 #107
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_13897222
iemand nog intresse in een heel dik guide book voor alle consoless?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:12:34 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13897573
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:54 schreef HomerJ het volgende:
iemand nog intresse in een heel dik guide book voor alle consoless?
Waarom houd je hem niet? Is een juweeltje !
pi_13898815
Tof spel dit, mijn broertje had hem onlangs gekocht. Mijn favo characters zijn toch Nightmare en Ivy

Jammer dat er nooit iemand is die met mij wil knokken, moet altijd tegen die bout computer of mijn broertje. Die computer is trouwens veels te makkelijk, zelfs op zn allermoeilijkst stoot de computer wel 4 keer tegen de zelfde steen.

woensdag 15 oktober 2003 @ 15:31:08 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13899108
Vraagje over de subchapters in de eerste run door Weapon Master:

Hoe kom ik bij subchapter 2?
En hoe kom ik in subchapter 3-3? De guide zegt dat je na 3-2 subchapter 3-3 unlocked, maar dat was niet zo

En ik kan nergens vinden waar dus subchapter 2 zit

woensdag 15 oktober 2003 @ 15:33:28 #111
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13899147
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vraagje over de subchapters in de eerste run door Weapon Master:

Hoe kom ik bij subchapter 2?
En hoe kom ik in subchapter 3-3? De guide zegt dat je na 3-2 subchapter 3-3 unlocked, maar dat was niet zo

En ik kan nergens vinden waar dus subchapter 2 zit

gewoon alles spelen, komt vanzelf tevoorschijn!

guide

woensdag 15 oktober 2003 @ 15:41:09 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13899289
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:33 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

gewoon alles spelen, komt vanzelf tevoorschijn!

guide

De Guide helpt je verder niet echt hoor. Er staat alleen in wat er te unlocken is, tegen wie je vecht, en wat de opdracht is.

Tis geen walkthrough, je moet nog altijd zelf vechten natuurlijk

pi_13901953
Ik heb de Weapon Master Mode met alleen Kilik uitgespeeld, met alleen het standaard wapen. Sommige dingen zijn vrij lastig... maar niet echt onmogelijk.
pi_13914213
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel eigenlijk alles met Nightmare, maar ik heb gewoon een paar keer naar Yunsung en Heihachi (ps2) moeten wisselen omdat Nightmare tegen sommige characters eigenlijk net ff te langzaam is, sommige missies heb ik zelfs Astaroth moeten kiezen omdat bepaalde tegenstanders alles blokken.... beetje afstand nemen en lekker beuken
"The best fraude is like the best music or the best mathmatics... it has an elegant simplicity"
pi_13914351
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:16 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik kan nou niet echt zeggen dat ieder vechtspel nou zo'n goede besturing en gameplay heeft. Af en toe denk je dat je met een marionet bezig bent.
En realistisch zijn de meeste vechtspellen ook niet. Ik vind het wel weer eens verfrissend om geen vuurballen over het scherm zien te vliegen. Je kunt ook niet springen in SC2, maar ja, heb je ooit al eens een freefighter zien rondspringen in de kooi ?

Niet springen? Das dus echt wel zonde vind ik. Er is niets toffers als een mooie sprong maken met dubbele salto en dan een paar goeie schoppen tegen iemands hoofd aan te geven.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_13915492
je kan wel springen.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 11:34:14 #117
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_13915561
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 11:31 schreef pimpin het volgende:
je kan wel springen.
Maar niet a la MK waar je het halve scherm doorspringt en ondertussen ook nog een tig vuurballen afschiet Het zijn iets realistischere sprongen.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 11:40:04 #118
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_13915723
*kuch

[TK]Soul caliber guide book

*kuch

vervelende hoest

Trouwens als je A + Y doet op de gamecube spring je met Taki echt heeeeeeeel hoog

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_13936153
Taki heeft inderdaad een absurd hoge sprong, zal wel een beetje met het oog op ninja-isme zijn ofzo. Is wel handig als je wat verder weg bent. Maar verder vind ik het zowiezo niet echt boeiend om te gaan springen in een gevecht, hangt natuurlijk ook veel vanaf met wie je speelt.
pi_13955533
Mijn actiepoppetje wat ik gewonnen had is aangekomen , het is Nightmare . En hij ziet er wel heel cool uit .
pi_13956643
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:41 schreef Lexie het volgende:
Mijn actiepoppetje wat ik gewonnen had is aangekomen , het is Nightmare . En hij ziet er wel heel cool uit .
Vet!
Hoeveel kosten die dingers eigenlijk?
pi_13956693
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 01:00 schreef Nemco het volgende:

[..]

De sleutel zit 'em gewoon in het uitspelen van de Weapon Master mode, ergens naar het einde toe krijg je Assassin en Berserker. Lizardman heb ik zelf nog niet, maar dat duurt waarschijnlijk niet lang meer. Inferno kan je zelf helaas niet kiezen

Assassin en Berserker zijn btw iets meer dan simpele skins, ze hebben elke ook nog wat moves van andere characters en wat eigen dingen. Assassin heeft bvb een paar truukjes van Hwang Seung Kyung

Inferno kon je in 1 wel kiezen. zal wel ergens verborgen zitten denk ik.
pi_13956781
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:22 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Vet!
Hoeveel kosten die dingers eigenlijk?

Ik heb ze al eens in een gamewinkel in Nijmegen zien staan, ik geloof dat ze rond de 15 euro kosten.

Dit is hem:

Er zit zelfs een draaidingetje op het plateau waar die opstaat, zodat je hem rond kunt draaien .

pi_13956865
misschien schaf ik er ook wel eentje aan
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:34:40 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_13956953
Als ie er in Sueng Mina versie is koop ik die .
Overigens vind ik dat het met het spel toch nog te makkelijk is om 'knoppen te rammen'. Mijn broer, die overigens al tien jaar geen computerspel meer aangeraakt heeft en helemaal wild van Soul Calibur 2 is , wint nog best vaak door maar als een gek een beetje in de goede richting te duwen en alle knopjes in te drukken. Ze hadden het afweren nog net iets makkelijker moeten maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')