quote:-Soepel
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:07 schreef Jebus het volgende:
Waarom is dit spel beter dan alle andere vechtspellen??
Need i say more?
quote:op die drie puntjes na klinkt het als ieder ander spel
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:11 schreef Lexie het volgende:[..]
-Soepel
-Snel
-Goede motion capturing
-Brute gameplay
-"Realistisch"
-Makkelijk te spelen en op te pakken
-Veel diepgang
-Coole characters
-Vechten met wapens
-Uitgebreide Story mode
-Apart karakter voor ieder systeem
-Fluwelen besturingNeed i say more?
quote:Ik kan nou niet echt zeggen dat ieder vechtspel nou zo'n goede besturing en gameplay heeft. Af en toe denk je dat je met een marionet bezig bent.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:12 schreef Fliepke het volgende:[..]
op die drie puntjes na klinkt het als ieder ander spel
.
En dat aparte karakter is dan nog niet de killer feature.
Betere argumenten?
quote:toch wel
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:16 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat ieder vechtspel nou zo'n goede besturing en gameplay heeft. Af en toe denk je dat je met een marionet bezig bent.
En realistisch zijn de meeste vechtspellen ook niet. Ik vind het wel weer eens verfrissend om geen vuurballen over het scherm zien te vliegen. Je kunt ook niet springen in SC2, maar ja, heb je ooit al eens een freefighter zien rondspringen in de kooi?
de guard knop indrukken en dan omhoog drukken![]()
dan spring je een beetje
quote:I know, maar die sprong is meer om een lage attack te ontwijken. Het is niet zo dat je tien moves alleen kunt uitvoeren door 2 meter hoog te springen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:20 schreef ASSpirine het volgende:[..]
toch wel
de guard knop indrukken en dan omhoog drukken
dan spring je een beetje
quote:Speel het eens en laat je overtuigen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:12 schreef Fliepke het volgende:[..]
op die drie puntjes na klinkt het als ieder ander spel
.
En dat aparte karakter is dan nog niet de killer feature.
Betere argumenten?
quote:Nou ja, realistisch...
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:16 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat ieder vechtspel nou zo'n goede besturing en gameplay heeft. Af en toe denk je dat je met een marionet bezig bent.
En realistisch zijn de meeste vechtspellen ook niet. Ik vind het wel weer eens verfrissend om geen vuurballen over het scherm zien te vliegen. Je kunt ook niet springen in SC2, maar ja, heb je ooit al eens een freefighter zien rondspringen in de kooi?
quote:De battle demo van Voldo is echt cool
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:45 schreef BMH het volgende:
vandaag weer ff 3 uur gespeeld met een kennis. Lachen! We hebben alle karakters geprobeert. Voldo, Link en Talim waren volgens ons de coolste.
quote:Dan is er natuurlijk ook geen hol meer aan als het na 1 prik voorbij is , en als alles afgeweerd wordt is het lolletje er ook snel vanaf. En energie opladen komt nou ook weer niet zo vaak voor, en je kunt daarna niet de meest leipe dingen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:44 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nou ja, realistisch...
een goede prik met een zwaard en het gevecht is in principe voorbij.
En dat energie opladen vind ik toch ook wel in de categorie vuurbal zitten...
Het gemis van het springen vind ik juist wel zonde, in een spel als DOA3 kan het wel, maar maar heel beperkt. Dat vind ik persoonlijk een betere oplossing. In plaats van die zwevende mannetjes die even een matrix gevecht in de lucht uitvoeren...
quote:Meeste is een paar posts naar boven toch al gezegd, dit spel is echt heel erg lekker... en vooral de diepgang ervan bevalt mij. Met de diverse modes en weaponmaster mode is het ook niet iets wat je zomaar ff uitspeelt, en dan niks meer. Dit gaat je echt wel een tijdje zoet houden
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:28 schreef Jebus het volgende:
Ik neem aan dat je dit niet speelt omdat het zo realistisch is toch? Dan ga je UFC spelen ofzo. Maar wat is er beter aan dan BV tekken? of Virtua Fighter? en dan qua gameplay. afgezien van de wapens dan.
Anders huur je 'em toch een keertje?
quote:Moet je die van Charade zien. Hij is relatief duur en je krijgt bijna nix.
Op maandag 13 oktober 2003 23:22 schreef Lexie het volgende:
De weapondemonstration van Necrid is echt prut.
(mijn redenatie was, Charade speelt met alle wapens, dus krijg je ook een hele uitgebreide demonstratie ... baggerzooi)
Trouwens, ik heb nog 3 chars niet.
Ik denk dat ik die lizzardman nog moet krijgen en asassin en berserker.
Maar, ik heb ook gehoord dat assasin en berserker skinns zijn, en ik heb inferno nog niet.
Weet iemand wat en hoe ik nog wat moet krijgen
quote:Die van Voldo daarentegen
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:57 schreef Young_David het volgende:[..]
Moet je die van Charade zien. Hij is relatief duur en je krijgt bijna nix.
(mijn redenatie was, Charade speelt met alle wapens, dus krijg je ook een hele uitgebreide demonstratie ... baggerzooi)
Lang gewacht en eerste dagen vond ik hem echt geweldig,
Vooral multiplayer en Weapon master mode vond ik cool,
Maar de gevechtjes worden beetje saai, ik heb 1x op de 10 gevechten een coole achtie of cool finish, en de weapon mode zit ik vast omdat ik tegen 5 ventjes moet vechten en ook mijn health gaat eraf,
Wil hem nu al weer weg
quote:
Spel valt me toch tegen,
Lang gewacht en eerste dagen vond ik hem echt geweldig,
Vooral multiplayer en Weapon master mode vond ik cool,Maar de gevechtjes worden beetje saai, ik heb 1x op de 10 gevechten een coole achtie of cool finish, en de weapon mode zit ik vast omdat ik tegen 5 ventjes moet vechten en ook mijn health gaat eraf,
Wil hem nu al weer weg
Niet opgeven he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |