[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 28-09-2003 16:24]
quote:ok.
Op zondag 28 september 2003 16:14 schreef uberlamer het volgende:
Nou dat wilde ik even kwijt...
De MB C280 sport AMG van mn broertje is een stuk sneller als de mijne, maar daabij heb ik ook niet echt het idee "tering, wat gaat dat hard"
quote:Zal misschien ook aan het soort auto liggen denk ik. Als je een skelter hebt die in 5 seconden naar de honderd gaat, dan is het wel een andere gewaarwording denk ik.
Op zondag 28 september 2003 16:15 schreef vosss het volgende:
mijnes doet het op papier rond de 8, maar een VR6 houdt ik goed bij en die doet het op papier in 7,5 geloof ik.De MB C280 sport AMG van mn broertje is een stuk sneller als de mijne, maar daabij heb ik ook niet echt het idee "tering, wat gaat dat hard"
quote:VR6 op papier 7,5?
Op zondag 28 september 2003 16:15 schreef vosss het volgende:
mijnes doet het op papier rond de 8, maar een VR6 houdt ik goed bij en die doet het op papier in 7,5 geloof ik.De MB C280 sport AMG van mn broertje is een stuk sneller als de mijne, maar daabij heb ik ook niet echt het idee "tering, wat gaat dat hard"
quote:idd, maar ik heb het nog nooit gehad dat ik echt dacht van kut, dit is echt rap (zoals bv in superman the ride van 0-90 in 3,5 seconden ofzo)
Op zondag 28 september 2003 16:17 schreef uberlamer het volgende:[..]
Zal misschien ook aan het soort auto liggen denk ik. Als je een skelter hebt die in 5 seconden naar de honderd gaat, dan is het wel een andere gewaarwording denk ik.
in een auto dan
quote:Ach ja, u en uw gemotoriseerde fiets zullen vast wel snel naar de honderd komen.
Op zondag 28 september 2003 16:19 schreef BertV het volgende:
amateurs!
quote:jaja 2wielers zijn rapper... maar dit gaat over 4wielers!!!!
Op zondag 28 september 2003 16:19 schreef BertV het volgende:
amateurs!
quote:Kijk dat willen we horen.
Op zondag 28 september 2003 16:22 schreef Kaj_A het volgende:
Ik reed gisteren nog mee in een subaru impreza wrx (nieuw model)
en die acceleratie vond ik echt wel snel!
Vooral dat stukje in de eerste versnelling, doortrekken tot 8000+ rpm
quote:Vosss, rijdt een Mazda met een 2.5 V6
Op zondag 28 september 2003 16:18 schreef Youp het volgende:[..]
VR6 op papier 7,5?
de golf MK2 1800 16v GTI deed het op papier toch al in 7,5.......... een VR6 is echtwel sneller hoor
btw onze BMW 320Ci exacutive (1999) doet het op papier in 8 sec. en een MK2 1800 16v GTI houdt ie niet bij
maar binnekort krijgen we een nieuwe... snellere
en hij vergelijkt deze met een VR6
Ik hou ze volgende week allebei niet bij, de C 250 Turbo Diesel welke ik volgende week krijg doet er 10,3 seconden over, met maar 150pk en een 5 traps automaat. Maar wel lekker luxe en ruim (is belangrijk als je veel grote dingen mee hebt)
quote:Forced Induction powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op zondag 28 september 2003 16:22 schreef Kaj_A het volgende:
Ik reed gisteren nog mee in een subaru impreza wrx (nieuw model)
en die acceleratie vond ik echt wel snel!
Vooral dat stukje in de eerste versnelling, doortrekken tot 8000+ rpm
had ik in een porsche 911 carrera 4S, hoe het kwam. ik heb geen idee, ik had er denk ik gewoon meer van werwacht.
had ik in een Rover 220 Turbo allemachtig het geluid van de wastegate de sensatie en de turbo die je in de stoel drukte, het maakte me he-le-maal gek. maar toch is de porsche sneller.
had ik in een Mercedes S klasse. via school een keer in gereden, en dacht dat ik in een 320 zat ofzo, ik wist gewoon niet welke.
vloerde op het gegeven moment het gaspedaal, de bak schakelde terug, en ik werd gelanceerd in dat ding niet normaal meer. later even gestopt en gekeken wat er in lag. V12 6.0 Bi turbo dat verklaarde een hoop. 80-100 in 2.8 seconden geloof ik..
quote:t gaat me niet om welke auto vosss rijdt... t gaat me ff om de cijfers...
Op zondag 28 september 2003 16:24 schreef PeuRac het volgende:[..]
Vosss, rijdt een Mazda met een 2.5 V6
en hij vergelijkt deze met een VR6
Ik hou ze volgende week allebei niet bij, de C 250 Turbo Diesel welke ik volgende week krijg doet er 10,3 seconden over, met maar 150pk en een 5 traps automaat. Maar wel lekker luxe en ruim (is belangrijk als je veel grote dingen mee hebt)
quote:Zijn zo duur
Op zondag 28 september 2003 16:25 schreef Virus.NL het volgende:
Hier een overzichtje van snelle auto'shttp://www.supercars.net/index-sixty.html
quote:Je vergeet dat een Golf 2 gti 16v het uiterste uit het blok haalt en licht is, een Golf 3 VR6 is zwaar een 2.7 en heeft weining vermogen per liter die waarden komen mij dus niet onwaarschijnlijk voor. kijk anders eens op de Autoweek site.
Op zondag 28 september 2003 16:26 schreef Youp het volgende:[..]
t gaat me niet om welke auto vosss rijdt... t gaat me ff om de cijfers...
quote:dat is natuurlijk wel waar alhoewel de golf 2 haalt niet het max uit de motor... 130-140pk... er valt nog veel meer uit te halen maar goed van de VR6 weet ik niet zo ontzettend veel alleen dat ze wel erg snel te maken zijn
Op zondag 28 september 2003 16:29 schreef PeuRac het volgende:[..]
Je vergeet dat een Golf 2 gti 16v het uiterste uit het blok haalt en licht is, een Golf 3 VR6 is zwaar een 2.7 en heeft weining vermogen per liter die waarden komen mij dus niet onwaarschijnlijk voor. kijk anders eens op de Autoweek site.
WAT EEN WAGEN
komt denk ik ook door die turbo, en doordat ie in 4,7 sec. op de honderd zit
quote:Woei
Op zondag 28 september 2003 16:26 schreef Ultimora het volgende:
het is een beetje gek, maar ik heb soms in rete snelle auto's zo iets vanen in andere minder snelle weer
![]()
had ik in een porsche 911 carrera 4S, hoe het kwam. ik heb geen idee, ik had er denk ik gewoon meer van werwacht.
had ik in een Rover 220 Turbo allemachtig het geluid van de wastegate de sensatie en de turbo die je in de stoel drukte, het maakte me he-le-maal gek. maar toch is de porsche sneller.
had ik in een Mercedes S klasse. via school een keer in gereden, en dacht dat ik in een 320 zat ofzo, ik wist gewoon niet welke.
vloerde op het gegeven moment het gaspedaal, de bak schakelde terug, en ik werd gelanceerd in dat ding niet normaal meer. later even gestopt en gekeken wat er in lag. V12 6.0 Bi turbodat verklaarde een hoop. 80-100 in 2.8 seconden geloof ik..
quote:Als ik op tijd mn rijbewijs had gehad, dan had ik ook in zo'n S ( of CL, SL, ML E) kunnen rijden
Op zondag 28 september 2003 16:36 schreef uberlamer het volgende:[..]
Woei
jij rijdt wel in leuke wagens zeg
Verder heeft Ulti een geweldig stage bedrijf (t mijne is ook niet verkeerd, maar zou zo willen ruilen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |