abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13499240
KaZaa Lite K++ moet soms opnieuw verbinden nadat ik de Norton firewall heb geinstalleerd......

heb bij kazaa port 80 aangevinkt .........

pi_13499262
dan moet je dat bij je firewall dus ook instellen
maar als ik me niet vergis is poort 80 de alternatieve poort
pi_13499485
Mag ik dan gelijk ff mijn probleemje hier in dit topic zetten? een nieuw topic maken is ook een beetje zonde

Ik heb dus ook kazaa lite k++ , maar de harde schijf begint me toch te ratelen nadat kazaa een poosje aanstaat.. hele computer reageert niet meer dan. Ik download een bestand van 200 mb.
Harde schijf(NTFS) gedefragmenteerd en al.

specs:

750 mhz,
256 mb ram
20 gb hd

oweuh .. herinstalleren zie ik nu in een ander topic staan?

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_13499538
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:59 schreef thiamat het volgende:
Mag ik dan gelijk ff mijn probleemje hier in dit topic zetten? een nieuw topic maken is ook een beetje zonde

Ik heb dus ook kazaa lite k++ , maar de harde schijf begint me toch te ratelen nadat kazaa een poosje aanstaat.. hele computer reageert niet meer dan. Ik download een bestand van 200 mb.
Harde schijf(NTFS) gedefragmenteerd en al.

specs:

750 mhz,
256 mb ram
20 gb hd

Tja, voor k++ het je een 21 Gb hd nodig.

Draai je ondertussen nog andere programma's? download je nog andere dingen? wat voor OS draai je? enz...

Iemand dood maken met een blije mus.
pi_13499584
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:00 schreef BlackSun het volgende:

[..]

Tja, voor k++ het je een 21 Gb hd nodig.

Draai je ondertussen nog andere programma's? download je nog andere dingen? wat voor OS draai je? enz...

ondertussen draait kaspersky anti-virus, zone-alarm, winamp, msn en dat alles op windows xp home
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_13500391
Kazaa doet het wel, maar verbreek alleen om 5 min, en is langzaam.

maar waarom doet ie dan zo kut, als die port dicht zou staan, zou ie het toch helemaal niet doen....

en wat moet je eigenlijk doen met port 80 in je firewall, uit de lijst halen?

pi_13501136
Nou bedankt allemaal
pi_13502967
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:06 schreef RCL-2000 het volgende:
Nou bedankt allemaal
Vreet je lul maar lekker op.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')