de eerste single van Hind!
het is "Summer All Over Again" geworden!
luister hier naar een stuk van de single
(het kan even duren voor de muziek begint)
[Dit bericht is gewijzigd door Kayoto op 28-09-2003 14:15]
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 28-09-2003 17:20]
quote:Ach gossie, het arme kleine jochie is gefrustreerd dat zijn schreeuwende death metal kots en spuug band niet door de eerste ronde van idols is gekomen... aawww...
Op zondag 28 september 2003 14:33 schreef Hidden_Horror het volgende:
*blaat*Pfew dat lucht op!
[Dit bericht is gewijzigd door frankthetank op 28-09-2003 15:02]
quote:Doe dat ff ergens anders. (of liever helemaal niet)
Pfew dat lucht op!
Hind kan best goed zingen, maar ik hoorde dat nummer van de week en dat deed me niet zoveel. Niet mijn smaak.
quote:Bullshit!!
Op zondag 28 september 2003 14:52 schreef Zander het volgende:
Vergeleken met Jim of Jamai kan Hind nog best goed zingen. Mijn smaak is het (uiteraard) niet, maar zij is wel van de weinige Idols-deelnemers met echt talent, in plaats van alleen maar een knap snoetje of een grappige bril.
Dit nummer van Hind is net een trein die maar niet opgang wil komen. Ik heb het al vaker geschreven Hind zingt heel erg saai. Fado kan ze juist daardoor redelijk goed zingen en de marokkaanse volksliedjes ook maar verder kan Hind absoluut geen snelle nummers aan.
quote:En nu naar de psych toe en je pilletje halen.
--edit: overdreven misbruik van smileys--
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 28-09-2003 17:21]
quote:Hind is de beste zanger(es) die in Idols zat
Op zondag 28 september 2003 17:14 schreef marky het volgende:[..]
Bullshit!!
Dit nummer van Hind is net een trein die maar niet opgang wil komen. Ik heb het al vaker geschreven Hind zingt heel erg saai. Fado kan ze juist daardoor redelijk goed zingen en de marokkaanse volksliedjes ook maar verder kan Hind absoluut geen snelle nummers aan.
Laatst hoorde ik op Nederland 3 of zo dat fado-nummer van haar
Dat was pas geweldig!
Van het nummer zelf heb ik nog te weinig gehoord om het te kunnen beoordelen maar haar stem klonk weer geweldig.
quote:Yuli was de beste zangeres van Idols en dat heeft ze bewezen tijdens de concerten van Idols waar ze de andere dames compleet het podium af zong.
Op zondag 28 september 2003 17:16 schreef Cybart het volgende:[..]
Hind is de beste zanger(es) die in Idols zat
en dat dit nummer volgens sommigen niet uit de verf komt, ja, that may be
ik vind hem opzich (wat ik er van hoor) wel lekker
Hind heeft een stem, dat als je hem hoort, hoor je haar glimlach ofzo er door heen.
Maar het gaat over Hind. Hind was echt heel erg goed en ik was fan van haar (misschien wel bekend bij jullie.). Maar haar single (ik heb alleen maar een fragment gehoord) klinkt niet zo leuk als ik had gehoopt. Ik ga het niet vergelijken met een trein of met een ander vervoersmiddel. Ik weet alleen dat Hind een fantastische stem heeft waar ik graag naar luister. Dus ik wil het nummer een keer helemaal horen. En dan hoor je m'n definitieve oordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |