quote:De spanning tussen Bjorn en Esther zal wel verder oplopen, en dat levert mooie tv op
Op zondag 28 september 2003 12:25 schreef -Mk- het volgende:
Vanavond weer
quote:Zeker weten! Genieten
Op zondag 28 september 2003 12:27 schreef schatje het volgende:[..]
De spanning tussen Bjorn en Esther zal wel verder oplopen, en dat levert mooie tv op
![]()
.
quote:Van mij mogen ze alletwe enog een tijdje blijven. Het is iig smullen voor de kijkers
Op zondag 28 september 2003 12:27 schreef schatje het volgende:
De spanning tussen Bjorn en Esther zal wel verder oplopen, en dat levert mooie tv op![]()
.
quote:het is te hopen dat Ester nog een tijdje mag blijven. Het iswat je zegt, het levert prachtige tv op.... Lijkt me toch het mooiste voor haar als na de samensmelting Bjorn als eerste de Expeditie verlaten moet...
Op zondag 28 september 2003 12:27 schreef schatje het volgende:[..]
De spanning tussen Bjorn en Esther zal wel verder oplopen, en dat levert mooie tv op
![]()
.
Ik bedoel: Expeditie Robinson, Noppen & Naaldhakken en Waking the Dead.
Hoelang zal het nog duren voordat Björn psycho wordt?
quote:Misschien moeten ze gewoon flink sex hebben.
Op zondag 28 september 2003 12:27 schreef schatje het volgende:
De spanning tussen Bjorn en Esther zal wel verder oplopen, en dat levert mooie tv op![]()
.
quote:Volgens mij was dat kwaad al geschiedt ruim voordat Expeditie Robinson begon
Op zondag 28 september 2003 14:04 schreef ruby het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat Björn psycho wordt?
quote:Als er al gesekst gaat worden op de eilanden (hoooogst onwaarschijnlijk) dan lijkt me dit toch wel het meest bizarre koppel
Op zondag 28 september 2003 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien moeten ze gewoon flink sex hebben.
quote:Dat geloof ik ook wel ja. Alleen komt het binnenkort tot uiting. Steeds meer zal hij uit zijn rol vallen.
Op zondag 28 september 2003 14:06 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Volgens mij was dat kwaad al geschiedt ruim voordat Expeditie Robinson begon
* ruby pakt er alvast chippies en cola bij.
quote:Ik vind Björn meer het type die het met een rots doet ofzo of dat ie tegen een boomstam aanrijdt. Lekker dicht bij de natuur.
Op zondag 28 september 2003 14:07 schreef Isabeau het volgende:[..]
Als er al gesekst gaat worden op de eilanden (hoooogst onwaarschijnlijk) dan lijkt me dit toch wel het meest bizarre koppel
quote:Ik geloof dat ik DAT niet wil zien
Als er al gesekst gaat worden op de eilanden (hoooogst onwaarschijnlijk) dan lijkt me dit toch wel het meest bizarre koppel
quote:Volgens mij stopt ie bij aflevering 4 zn leuter in zo'n kip en dan gaat die Hasselbach er achteraan
Op zondag 28 september 2003 14:12 schreef ruby het volgende:[..]
Ik vind Björn meer het type die het met een rots doet ofzo of dat ie tegen een boomstam aanrijdt. Lekker dicht bij de natuur.
quote:Brrrrr...niets is te gek voor Björn.
Op zondag 28 september 2003 14:16 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Volgens mij stopt ie bij aflevering 4 zn leuter in zo'n kip en dan gaat die Hasselbach er achteraan
quote:esther en björn
Ryan mag van mij meteen weg vanavond!
Bjorn en Esther is een leuke combinatie dus die houden we nog even.
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:22 schreef YPPY het volgende:
Ik heb er al echt zin in.We hebben alles opgenomen toen we op vakantie waren en zijn nu helemaal bij. Jammer dat het maar eens per week is.
Volgens mij komt ER nog beter tot zn recht als het 2 keer per week uitgezonden wordt. .
quote:
Op zondag 28 september 2003 18:33 schreef berney het volgende:[..]
.
.
Volgens mij komt ER nog beter tot zn recht als het 2 keer per week uitgezonden wordt.
.
Grmbzlz, nog 1 uur plus/min een kwartiertje.
Kan bijna niet meer wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |