abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13491269

Het is hoog tijd voor een Turbonegro topic hier op Fok.

Een van de grootste geheimen van de jaren '90 is sinds een tijdje weer terug en ik ben erg benieuwd wat mensen hier er van vinden. (En of ze er überhaupt wel ooit van gehoord hebben )

Absolute topper: "Apocalypse Dudes".

Door mensen als Jello Biafra, Dave Grohl en anderen is deze plaat als de beste punkplaat van de jaren '90 genoemd. Verdere (toegankelijke) aanraders zijn "Ass Cobra", "Darkness Forever" (live) en "Scandinavian Leather" (2003).

-edit: staat nergens op de sites dat het legale downloads zijn.-

Na een stilte van een jaar of 4 (na "Apocalypse Dudes" is de band ff gesplit) zijn ze afgelopen mei weer terug gekomen met "Scandinavian Leather".

Wat vinden de muziekliefhebbers van Fok er van??

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-09-2003 08:34]

pi_13491633
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-09-2003 08:34]

pi_13491704

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-09-2003 08:35]

pi_13491709

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-09-2003 08:35]

pi_13491822
quote:
Op zondag 28 september 2003 03:23 schreef renkie het volgende:

[..]

Zeik niet zo en bekijk/lees alle info eerst eens

Ik heb eerlijk gezegd ook pas nu na je post de FAQ voor het eerst gelezen

Maar goed, de laatste 3 links zijn dan wel doorgelinkt maar nog steeds officieel en legaal hoor!

zondag 28 september 2003 @ 03:49:03 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_13491830
Wat speelt Commissaris Rex?
pi_13491835
Hehehe, het de echte Rex niet eens. Het is een dubbelganger....
pi_13491893
alleen die naam bevalt me niet "TurboNegro" ...
pi_13491967
Ach ja het klinkt misschien heel erg fout, maar een imago van homoseksuelen in spijkerpakken werkt ook niet erg bevorderlijk voor hun carriere natuurlijk.

En ondanks dat deden deze Noren afgelopen jaar wel een Amerikaanse tour als voorprogramma van Queens Of The Stone Age...

pi_13492295
quote:
Op zondag 28 september 2003 03:46 schreef baantie het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd ook pas nu na je post de FAQ voor het eerst gelezen

Maar goed, de laatste 3 links zijn dan wel doorgelinkt maar nog steeds officieel en legaal hoor!

Ik zie nergens wat op die sites staan over legaliteit, danwel illegaliteit, vooral die Nederlandse link is erg twijfelachtig met nog een hoop andere muziek erop.
pi_13493171
wel een grappige band.. ken het sinds euh... de single "Fuck the world" heb er ooit 7 albums van gedownload... maar dat werd me toch iets teveel.... zat beetje weinig variatie in..
  zondag 28 september 2003 @ 11:29:29 #12
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_13493594
ik vind ze echt niks aan..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zondag 28 september 2003 @ 11:39:40 #13
67158 urge2kill
Dirty 4 Dirty!
pi_13493739
Goeie band, ik hoorde dat ze in Nederland zouden spelen....
Ik ben te lui om t op te zoeken... misschien dat iemand anders het wilt doen...
Our government is the potent, the omnipresent teacher. For good or for ill, it teaches the whole people by its example.
pi_13513000
quote:
Op zondag 28 september 2003 08:36 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ik zie nergens wat op die sites staan over legaliteit, danwel illegaliteit, vooral die Nederlandse link is erg twijfelachtig met nog een hoop andere muziek erop.

scandinavianleather.com is de officiele webstek van Turbonegro...

Die andere site: alle mp3's daarop zijn links naar label- en band-sites. En ik kan het weten want het is mijn eigen site....

pi_13513526
quote:
Die andere site: alle mp3's daarop zijn links naar label- en band-sites. En ik kan het weten want het is mijn eigen site....
en deeplinking is in principe niet illegaal.
als je je maar houdt aan een aantal regeltjes (mag het niet presenteren als eigen content, je mag de stijl van de andere pagina niet ontwijken, etc.)
[url=http://rockandroll.community.nl/weblog/pages.php?page=Downloads]Lots of punk/garage/rock Downloads[/url]
pi_13513548
quote:
Goeie band, ik hoorde dat ze in Nederland zouden spelen....
een tijdje geleden (6mei) hebben ze in nederland geweest, of ze binnenkort weer komen kan ik nergens vinden
[url=http://rockandroll.community.nl/weblog/pages.php?page=Downloads]Lots of punk/garage/rock Downloads[/url]
pi_13513707
Coole muziek, heb die cd ook.
(weliswaar geen lid van de turbojugend, lol)
pi_13514750
quote:
Op maandag 29 september 2003 07:55 schreef baantie het volgende:

[..]

scandinavianleather.com is de officiele webstek van Turbonegro...

Ok, zet maar terug dan.
pi_13514923
Van "Scandinavian Leather":

Turbonegro Must Be Destroyed
Fuck The World

Van "Apocalypse Dudes":

Rock Against Ass
Get It On

Van "Ass Cobra":

Denim Demon
Sailor Man

Laatste is ook gecovered door Peter Pan Speedrock op "Speedrock Chartbusters Vol 1" overigens...

dinsdag 30 september 2003 @ 11:01:01 #20
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_13539980
Toffe band met grappig imago. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je problemen krijgt met het officiele fanclub spijkerjack. De meeste mensen snappen natuurlijk niet dat turbojugend een grap is

Ben afgelopen jaar naar het optreden in de melkweg geweest en nog semi-ruzie gemaakt met Happy Tom. De zanger gooide een emmer limonade met gelatine het publiek in en die kwam grotendeels terecht op mij, waarna er een stukgescheurd kussen met veren volgde. Opzich geen probleem, maar dan moet je ook niet zeuren als je lege plastic bekertjes met veren terug krijgt op je hoofd en dat deed ie wel. Mietjes .

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_13540694
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 11:01 schreef ullie het volgende:
Toffe band met grappig imago. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je problemen krijgt met het officiele fanclub spijkerjack. De meeste mensen snappen natuurlijk niet dat turbojugend een grap is
Ik begrijp echt wel dat jugend een beetje een beladen woord is, maar het blijft gewoon Duits voor jeugd, dus ik zie het probleem niet zo.
quote:
Ben afgelopen jaar naar het optreden in de melkweg geweest en nog semi-ruzie gemaakt met Happy Tom. De zanger gooide een emmer limonade met gelatine het publiek in en die kwam grotendeels terecht op mij, waarna er een stukgescheurd kussen met veren volgde. Opzich geen probleem, maar dan moet je ook niet zeuren als je lege plastic bekertjes met veren terug krijgt op je hoofd en dat deed ie wel. Mietjes .
Was jij die eikel?
pi_13549622
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 11:26 schreef baantie het volgende:

Was jij die eikel?

Zal ik jullie een keer aan elkaar voorstellen, ken jullie beiden irl.... (En Ullie is een ontzettend grote brede kerel die zich geen eikel laat noemen )
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_13550130
Doe maar!!
pi_13550193

Gingen of hebben ze niet in AHOY opgetreden

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13550896
6 mei 2003 speelden ze in de Melkweg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')