Het is hoog tijd voor een Turbonegro topic hier op Fok.
Een van de grootste geheimen van de jaren '90 is sinds een tijdje weer terug en ik ben erg benieuwd wat mensen hier er van vinden. (En of ze er überhaupt wel ooit van gehoord hebben )
Absolute topper: "Apocalypse Dudes".
Door mensen als Jello Biafra, Dave Grohl en anderen is deze plaat als de beste punkplaat van de jaren '90 genoemd. Verdere (toegankelijke) aanraders zijn "Ass Cobra", "Darkness Forever" (live) en "Scandinavian Leather" (2003).
-edit: staat nergens op de sites dat het legale downloads zijn.-
Na een stilte van een jaar of 4 (na "Apocalypse Dudes" is de band ff gesplit) zijn ze afgelopen mei weer terug gekomen met "Scandinavian Leather".
Wat vinden de muziekliefhebbers van Fok er van??
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-09-2003 08:34]
quote:Ik heb eerlijk gezegd ook pas nu na je post de FAQ voor het eerst gelezen
Op zondag 28 september 2003 03:23 schreef renkie het volgende:[..]
Zeik niet zo en bekijk/lees alle info eerst eens
Maar goed, de laatste 3 links zijn dan wel doorgelinkt maar nog steeds officieel en legaal hoor!
En ondanks dat deden deze Noren afgelopen jaar wel een Amerikaanse tour als voorprogramma van Queens Of The Stone Age...
quote:Ik zie nergens wat op die sites staan over legaliteit, danwel illegaliteit, vooral die Nederlandse link is erg twijfelachtig met nog een hoop andere muziek erop.
Op zondag 28 september 2003 03:46 schreef baantie het volgende:[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook pas nu na je post de FAQ voor het eerst gelezen
Maar goed, de laatste 3 links zijn dan wel doorgelinkt maar nog steeds officieel en legaal hoor!
quote:scandinavianleather.com is de officiele webstek van Turbonegro...
Op zondag 28 september 2003 08:36 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik zie nergens wat op die sites staan over legaliteit, danwel illegaliteit, vooral die Nederlandse link is erg twijfelachtig met nog een hoop andere muziek erop.
Die andere site: alle mp3's daarop zijn links naar label- en band-sites. En ik kan het weten want het is mijn eigen site....
quote:en deeplinking is in principe niet illegaal.
Die andere site: alle mp3's daarop zijn links naar label- en band-sites. En ik kan het weten want het is mijn eigen site....
quote:een tijdje geleden (6mei) hebben ze in nederland geweest, of ze binnenkort weer komen kan ik nergens vinden
Goeie band, ik hoorde dat ze in Nederland zouden spelen....
quote:Ok, zet maar terug dan.
Op maandag 29 september 2003 07:55 schreef baantie het volgende:[..]
scandinavianleather.com is de officiele webstek van Turbonegro...
Turbonegro Must Be Destroyed
Fuck The World
Van "Apocalypse Dudes":
Van "Ass Cobra":
Laatste is ook gecovered door Peter Pan Speedrock op "Speedrock Chartbusters Vol 1" overigens...
Ben afgelopen jaar naar het optreden in de melkweg geweest en nog semi-ruzie gemaakt met Happy Tom. De zanger gooide een emmer limonade met gelatine het publiek in en die kwam grotendeels terecht op mij, waarna er een stukgescheurd kussen met veren volgde. Opzich geen probleem, maar dan moet je ook niet zeuren als je lege plastic bekertjes met veren terug krijgt op je hoofd en dat deed ie wel. Mietjes .
quote:Ik begrijp echt wel dat jugend een beetje een beladen woord is, maar het blijft gewoon Duits voor jeugd, dus ik zie het probleem niet zo.
Op dinsdag 30 september 2003 11:01 schreef ullie het volgende:
Toffe band met grappig imago. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je problemen krijgt met het officiele fanclub spijkerjack. De meeste mensen snappen natuurlijk niet dat turbojugend een grap is
quote:Was jij die eikel?
Ben afgelopen jaar naar het optreden in de melkweg geweest en nog semi-ruzie gemaakt met Happy Tom. De zanger gooide een emmer limonade met gelatine het publiek in en die kwam grotendeels terecht op mij, waarna er een stukgescheurd kussen met veren volgde. Opzich geen probleem, maar dan moet je ook niet zeuren als je lege plastic bekertjes met veren terug krijgt op je hoofd en dat deed ie wel. Mietjes.
quote:Zal ik jullie een keer aan elkaar voorstellen, ken jullie beiden irl.... (En Ullie is een ontzettend grote brede kerel die zich geen eikel laat noemen
Op dinsdag 30 september 2003 11:26 schreef baantie het volgende:Was jij die eikel?
Gingen of hebben ze niet in AHOY opgetreden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |