quote:Denk niet dat hij veel meer gaat verdienen dan Leo
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:07 schreef Qi het volgende:
Is bekend wat Van Gaal gaat verdienen? Ik kan me nog het voorval met Fulham herinneren, Louis vroeg toen abnormaal veel geld in ruil voor zijn trainersschap. Het bedrag kan ik me niet meer precies herinneren, maar ze schrokken er zelfs in Engeland van.Of Van Gaal neemt nu met een stuk minder genoegen of Van Gaal verdient, naar Nederlandse maatstaven omgerekent, nu een zeer hoog salaris bij Ajax. Nou gun ik Louis best wat geld hoor, maar ik hoop niet dat hij nog even zijn zakken komt vullen in zijn laatste jaren.
quote:Louis kennende weet je dat maar nooit. Hij heeft nog weleens de neiging om bijzonder veel geld te vragen als een club interesse in hem heeft. Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat hij relatief veel verdient bij Ajax, ik zeg dat het zou kunnen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:26 schreef F1Bas het volgende:[..]
Denk niet dat hij veel meer gaat verdienen dan Leo
quote:Dat zullen we helaas nooit weten...
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:46 schreef Qi het volgende:[..]
Louis kennende weet je dat maar nooit. Hij heeft nog weleens de neiging om bijzonder veel geld te vragen als een club interesse in hem heeft. Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat hij relatief veel verdient bij Ajax, ik zeg dat het zou kunnen.
quote:misschien toch weer wel, omdat ajax beursgenoteerd staat en de salaris van de directie bekend moet worden gemaakt
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:07 schreef F1Bas het volgende:[..]
Dat zullen we helaas nooit weten...
Voor 35 Euro in Vak 415, rij 26! Dat waren de enigste die er nog waren....
oftwel deel 14.14.4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |