quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:28 schreef Speed1971 het volgende:
LouisHet was natuurlijk al enige tijd duidelijk dat hij terug zou keren naar Ajax maar dat maakt het er niet minder mooi op dat het nu definitief is!
Ik zal nooit die huldiging vergeten....we zijn de beste van Rotterdam.....we zijn de beste van Eindhoven. Heerlijk zo`n vent. Ook zal door zijn aanstelling als TD de klap minder hard aankomen als Koeman weggaat. Maar Koeman zie ik voorlopig nog wel blijven hij heeft de intentie uitgesproken om te blijven en dat is al heel wat. Koeman weet heus wel dat hij in het buitenland veel meer kan verdienen en hij zal dus niet verbaast zijn als een topclub met veel geld komt. Ik denk dat hij voldoende perspectief ziet bij Ajax om nog een tijdje te blijven.
Met Louis erbij heeft Ajax inmiddels een technische staf om van te water tandenLouis van Gaal
Ronald Koeman
Marco van Basten
Danny BlindJust to name a few
Succes verzekerd
Hier, bij Ajax ligt mijn hart
Een club fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar Godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens achterna
En treedt technisch toe in de ArenA
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel ècht weer rond
Tering ikke gaat mijn sig weer ff aanpassen hoor want AJAX is sterker dan vorig seizoen
kan van Gaal voldoende afstand nemen van het werk van Koeman?
En:
kan van Gaal zich in de pers op een Ajax-waardige manier profileren?
quote:De toekomst zal het uitwijzen
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:10 schreef methodmich het volgende:
Maar de vraag blijft overeind:kan van Gaal voldoende afstand nemen van het werk van Koeman?
En:
kan van Gaal zich in de pers op een Ajax-waardige manier profileren?
Ten eerste weet Ajax dat er misschien een probleem is wat betreft de communicatie tussen van Gaal en de pers. Ten tweede verbaasde mij het heel erg dat hij laatst bij SBS6 zat en dat prima deed. Daar heeft hij dus klaarblijkelijk vooruitgang in geboekt.
quote:er op achteruitgaan kon toch niet?
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:15 schreef Speed1971 het volgende:
. Daar heeft hij dus klaarblijkelijk vooruitgang in geboekt.
quote:Dat is maar hoe je het bekijkt. Ik vond het altijd heerlijk om te zien/horen. De pers zijn natuurlijk ook vaak azijnzeikers en soms zelfs mega sukkels. Misschien was zijn relatie met de pers niet goed maar wat hij met name voor Ajax als coach heeft betekend was altijd helemaal goed. Hij heeft vuur in zich en daar houd ik van.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:16 schreef DutchGooner het volgende:[..]
er op achteruitgaan kon toch niet?
Is dit echt van de persconferentie ?
If so: Gatverdumme, wat een kleffe baggerbende, vooral met zo'n theatraal kloterig sinterklaasrijmpje.
quote:Ik vind het wel mooi.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:27 schreef popolon het volgende:
-knip-
Is dit echt van de persconferentie ?If so: Gatverdumme, wat een kleffe baggerbende, vooral met zo'n theatraal kloterig sinterklaasrijmpje.
Zegt hij eens iets moois is het weer niet goed.
Ga maar lekker kankeren op die vent. Van Gaal heeft veel, heel veel credit onder de echte Ajax-supporters. De tegenstanders van Ajax en van van Gaal zullen idd dit soort reactie`s geven. I don`t care. Ik zie het alleen maar als een goed teken want met de (terug)komst van van Gaal zal Ajax zeker weer van zich gaan laten horen in de toekomst en daar zijn natuurlijk een hoop mensen niet blij mee.
quote:Hij droeg het iig apart voor
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:27 schreef popolon het volgende:
Is dit echt van de persconferentie ?If so: Gatverdumme, wat een kleffe baggerbende, vooral met zo'n theatraal kloterig sinterklaasrijmpje.
Poppenkast.
Van Gaal heeft aangetoond bij Ajax het maximale uit de club/ploeg te halen.
quote:Als trainer ja, had ie wel een goede generatie mee natuurlijk.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:45 schreef Speed1971 het volgende:
Het zal mij worst wezen wat andere van zijn gedichtje vinden.
Van Gaal heeft ook bewezen dat ie kan falen. Cuts both ways.
quote:precies, zo'n sterke persoonlijkhied aan de onderhandelingstafel kan alleen maar in het voordeel van Ajax werken....
quote:En een echt Ajacied te zijn...
Welkom terug Louis!
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:Welkom terug Louis!
/10/2003 - AT5 zendt Djurgardens IF - Ajax integraal uit
(Van onze verslaggever RvN)
De Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de exclusieve uitzendrechten weten te verkrijgen voor het vriendschappelijke duel tussen Djurgardens IF - Ajax van aanstaande dinsdag. AT5 zendt de oefenmatch dinsdag in zijn geheel maar wel integraal uit vanaf 22.45 uur.
quote:AT5 zendt Djurgardens-Ajax toch niet uit
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:29 schreef lupo het volgende:
Voor mensen wonend in de buurt van Amsterdam:/10/2003 - AT5 zendt Djurgardens IF - Ajax integraal uit
(Van onze verslaggever RvN)De Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de exclusieve uitzendrechten weten te verkrijgen voor het vriendschappelijke duel tussen Djurgardens IF - Ajax van aanstaande dinsdag. AT5 zendt de oefenmatch dinsdag in zijn geheel maar wel integraal uit vanaf 22.45 uur.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:41 schreef F1Bas het volgende:
AT5 zendt Djurgardens-Ajax toch niet uit
De oefenwedstrijd Djurgardens-Ajax zal komende dinsdag toch niet uitgezonden worden op AT5. Het was de bedoeling dat de regionale zender de wedstrijd integraal zou uitzenden, maar vrijdagmiddag werd bekend dat de Zweedse TV de wedstrijd niet zal coveren, waardoor AT5 noodgedwongen van de uitzending af moet zien.
Er is zo'n 410 mail adres voor maar die gasten reageren maar niet
hier zei iemand dat ze ook in sommige winkels te kopen waren.. maar waar?
Of Van Gaal neemt nu met een stuk minder genoegen of Van Gaal verdient, naar Nederlandse maatstaven omgerekent, nu een zeer hoog salaris bij Ajax. Nou gun ik Louis best wat geld hoor, maar ik hoop niet dat hij nog even zijn zakken komt vullen in zijn laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |