En werkelijk álles wordt er door gebleekt...! Kussenslopen, handdoeken, kleren...!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Benzoylperoxide, dé ultieme manier om de rest van je hoofd waar geen puisten zitten aan te laten voelen als één grote puist. Wát een kutspul is dat. Groot gelijk dat je daar geen zin in hebt.
Ach, mooi roze is niet lelijk...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
En werkelijk álles wordt er door gebleekt...! Kussenslopen, handdoeken, kleren...!Bovendien komt het net zo hard weer terug als je stopt, áls het überhaupt al verdwijnt (wat vroeger bij mij dus niet het geval was).
Kwestie van je verstand op nul zetten. Tis niet anders.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:41 schreef licker het volgende:
Even eerlijk... heeft dan niemand van de dames er moeite mee dat ze naar iemand toemoeten die met zijn/haar vingers in de vagina zal moeten gaan ?![]()
Ja, de inhoud is vergeleken met de doos vrij teleurstellend hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, over 40 minuten zit er ook een man met zijn vingers in mijn vagina.
Het is zo ver. Ik krijg een Mirena zo. Angstaanjagend grote doos waar die dingen inzitten trouwens.
Nee, moet dat danquote:Op woensdag 21 december 2005 00:41 schreef licker het volgende:
Even eerlijk... heeft dan niemand van de dames er moeite mee dat ze naar iemand toemoeten die met zijn/haar vingers in de vagina zal moeten gaan ?![]()
Ten eerste, het is een medische professional, geen 'vies mannetje'.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:41 schreef licker het volgende:
Die twee sluiten elkaar niet uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ten eerste, het is een medische professional, geen 'vies mannetje'.
Kruik op je buik.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben echt live aan het afsterven hier.
WAT - EEN - PIJN !.
.
.
Menstruatie? Wat is dat?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef ankepanke het volgende:
ik ben al vanaf juli aan het wachten of ik nog ongesteld wordt... echt relaxed! al een half jaar geen buikpijn enzo meer :-)
daar had ik wel een dagje buikpijn en zenuwen voor over.
Niet doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef innepin het volgende:
Au3, mens, je vertelt het allemaal zo leuk dat ik er al helemaal zin in krijgMijnes wordt jan/feb gezet... jakkes..... nou wil ik niet
Mijnes wordt trouwens gewoon bij de huisarts gezet, ik hoef niet naar het ziekenhuis.. hmmm.
Eensch. Ik heb het laten doen door een abortusarts (=veel ervaring, die zetten immers ook morning after spiraaltjes bij de vleet) in een kliniek voor sexuele gezondheid.quote:
als man zijnde kan ik dit bevestigen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Niet doen.
Serieus, ga naar de gyn. Dat zei mijn gynaecoloog nog tegen mij. Omdat hij dus de mogelijkheid heeft om op de echo te kijken hoe je baarmoeder ligt, en daar rekening mee kan houden én naderhand met nog een echo (was ik vergeten te melden) kan kijken of ie goed zit is het aangenamer dan bij je huisarts. Je huisarts moet gewoon maar een beetje op de tast gaan porren, en geloof me, het doet zoveel pijn, je wil geen onnodig gepor. Bel gewoon even met het secretariaat van de afdeling gynaecologie hier in het Diaconessenhuis, en dan kun je met een verwijsbrief van je dokter gewoon een afspraak maken.
Wallah, ik sweer je, okay ?
Wallah, is goed joquote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Niet doen.
Serieus, ga naar de gyn. Dat zei mijn gynaecoloog nog tegen mij. Omdat hij dus de mogelijkheid heeft om op de echo te kijken hoe je baarmoeder ligt, en daar rekening mee kan houden én naderhand met nog een echo (was ik vergeten te melden) kan kijken of ie goed zit is het aangenamer dan bij je huisarts. Je huisarts moet gewoon maar een beetje op de tast gaan porren, en geloof me, het doet zoveel pijn, je wil geen onnodig gepor. Bel gewoon even met het secretariaat van de afdeling gynaecologie hier in het Diaconessenhuis, en dan kun je met een verwijsbrief van je dokter gewoon een afspraak maken.
Wallah, ik sweer je, okay ?
Ik wil best met je mee, als je dat wil. Prima. Mag je bij mij achterop de fiets terug. Meer comfort kan ik je niet bieden.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Wallah, is goed joMaar dan mag jij mij door alle hoepla heen helpen tegen die tijd, k?
Je was wat?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik was ontzettend middelijk
Ik zou toch echt voor een gyn kiezen...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef innepin het volgende:
Au3, mens, je vertelt het allemaal zo leuk dat ik er al helemaal zin in krijgMijnes wordt jan/feb gezet... jakkes..... nou wil ik niet
Mijnes wordt trouwens gewoon bij de huisarts gezet, ik hoef niet naar het ziekenhuis.. hmmm.
Op zich heb ik geen probleem met de huisarts, maar de directe echo ter controle en de nacontrole (na zes weken) vond ik toch wel zo prettig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb het destijds bij de huisarts laten doen en dat ging perfect. Het verschilt nogal per persoon.
Kijk, jij snapt 'mquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:06 schreef Jane het volgende:
Maar ja, als het niet te voorspellen is, dan snap ik innepin ook wel weer dat ze het risico niet wil nemen als ze over een paar dagen naar haar vriend toe gaat.![]()
Ik kan het me helemaal voorstellen. Als je verder geen problemen met de Nuvaring hebt, en je ziet je mokkel weer voor het eerst na een half jaar...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt 'mIk spreek jullie over een maandje wel weer ofzo.
![]()
dat komt vast nog wel een keerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:20 schreef innepin het volgende:
Jezus, als ik dat had geweten had ik het nooit gedaan denk ik![]()
Maar ehh ik heb nog nooit een kind gebaard hoor![]()
Dat zei ik alleen om te illustreren dat het bij mij niet zo erg pijn deed, ondanks dat ik geen kind heb gebaard.quote:
Ik ben vorig jaar 5 maanden gestopt met mijn anticonceptie, en toen hebben we condooms gebruikt en ik hield ook mijn cyclus bij. Omdat ik heel onregelmatig ben is het toch 3 keer gebeurt dat we een dag of 10 in de stress zaten omdat we niet zeker wisten of ik zwanger was of niet. We hebben allebei niet zo'n groot vertrouwen in condooms. Die stress was ongeveer net zo erg als de futloosheid en het libidoverlies waarvan ik bij de hormonen last had.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik vraag me toch af waarom vrouwen zo ding laten plaatsen?
Eerste reden dat ik kan bedenk is de maandelijkse periode.
Tweede reden is niet zwanger worden.
Derder reden van de pil af .
Ik vraag het me gewoon af
Ik ben zelf een man en heb er geen probleem mee om een condoom te gebruiken.
Maar ja ik heb geen last van zoals jullie wat je elke maand weer terug krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |