abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13485390
ik ben onlangs met een site begonnen waar ik leuke en interessante wetenschappelijke feiten op plaats met een uitleg en bronvermelding erbij. Het gaat hier om zaken uit het 'wist-je-dat' genre..
je moet hierbij aan onderwerpen denken zoals ook in mijn signature staat

Nu ben ik dus hard op zoek naar nog meer onderwerpen. Mensen met ideeën of suggesties voor sites waar ik veel wetenschappelijke informatie zou kunnen vinden?

[Dit bericht is gewijzigd door nikao op 27-09-2003 21:03]

pi_13485396
Klompsnijden
pi_13485398
Iets zegt mij dat er al zo'n site bestaat
slettebak [@] gmail.com
pi_13485448
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 21:02 schreef JaWi het volgende:
Iets zegt mij dat er al zo'n site bestaat
daar zou ik graag de url van zien dan ..
ik ben wel al talloze onzinnige wistjedat lijstjes tegengekomen..waarvan een hoop onzin is en niet interessant voor op mijn site.. en de andere helft kan ik vervolgens met geen mogelijkheid een bron bij vinden die het uitlegt of uberhaupt bevestigt
pi_13485470
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 21:05 schreef nikao het volgende:

[..]

daar zou ik graag de url van zien dan ..
ik ben wel al talloze onzinnige wistjedat lijstjes tegengekomen..waarvan een hoop onzin is en niet interessant voor op mijn site.. en de andere helft kan ik vervolgens met geen mogelijkheid een bron bij vinden die het uitlegt of uberhaupt bevestigt

Hmm, nee maar ik kan er even niet opkomen. Zeg niet dat het beter of slechter was, maar dat ik ooit ergens ben geweest wat er op leek.
slettebak [@] gmail.com
pi_13491212
Zie ook een van de topics die ik omhoog geschopt heb.
pi_13491216
Creatief met Kurk
pi_13578717
sorry voor mijn late reageren maar ik was ff weg in verband met medicijn onderzoek (moet toch wat doen om geld binnen te krijgen )

die howstuffworks is inderdaad goeie tip..

nog meer mensen met goeie sites?.. of goeie ideeën?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')