abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:16:59 #101
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_13752268
bij mij in de wijk zijn veel turken marokanen en afrikanen en ook nederlanders gelukkig een beetje gemengd.

maar ik merk ook als een groep je turken in de verte mijn hond zie een mechelse heder zijn ze op de loop en een afrikaanse vrouw op de fiets met een volle boodschappen tas fiets met een boog om mijn vriend met de die alleen stil zat en hij bewoog en zei verloor haar even wicht en begon te gillen om dat hij bewoog (het is geen beeld dat we uitlaten)
mijn vriend zei hij doet nix zei herhaalde het nog een keertje ok met een bleek gezicht gaat ze verder

bij ons valt dat ook op staat er meschien iets in de koran ofzo waardoor ze bang zijn?

pi_13755399
quote:
op zaterdag 4 oktober 2003 18:37 schreef stennis het volgende:

[..]

dit heb jij dus empirisch onderzocht? of baseer je je, zoals het gros van de lompe bevolking op enkele subjectieve waarnemingen? laag opgeleid stuk vreten dat je bent.

misschien iets te kort door de bocht...
pi_13755517
ik denk nu toch dat het merendeel van de mensen die bang zijn voor honden turken en marokkanen zijn...
pi_13757809
quote:
op donderdag 9 oktober 2003 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
ik denk nu toch dat het merendeel van de mensen die bang zijn voor honden turken en marokkanen zijn...
stel het is zo, wat dan?
heb je dit topic geopend om gelijk te krijgen want elke zinnige reply op je post lijkt geen invloed te hebben op je. dat laatste quote van jou van stennis is een hele goede post waaruit ik zou concluderen dat ik helemaal niet zou weten of de meeste turken en marokkanen bang zijn voor honden, want wetenschappelijk heb je t niet onderzocht. ik zou t niet eens pseudo-wetenschappelijk noemen. dus zo'n uitspraak over die allochtonen kan nooit geldig zijn.

ben je dom of heb je iets tegen allochtonen

thou art that
pi_13761483
idd is er weinig wetenschappelijks aan dit topic. er is meerdere malen om onderbouwing gevraagd maar verder dan "ik zie het vaak" kom je niet.
veel nieuws zal er ook niet meer uitkomen denk ik, daarom een slotje.
Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')