abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13796465
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:39 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja, dat kan natuurlijk ook, maar die is nog niet op tv geweest, Aad weet het vaak niet hoor, was ook bij mij met m'n saxsolonummer. Ach ja, we hebben het nummer, dus wat maakt het nog uit he?

Inderdaad!
pi_13831660
Zzzzz
  Moderator maandag 13 oktober 2003 @ 19:19:23 #153
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13857172
Heidbuurtje wakker worden!

Ik vond dit nog op de aftiteling van 'Op Stap Met...' het volgende:

(is een foto, sorry, ik kan niet capturen )

Weer Mantille!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator maandag 13 oktober 2003 @ 21:00:40 #154
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13859758
Het onbekende nummer van Heidbuurt waar B&A het vliegtuigje laten opstijgen is 'In the mood', volgens mij van Benny Goodman, maar dat moet ik nog even nazoeken.

De update is bijna klaar hoor! Maar ik wil hem in 1x perfect hebben!

Heel veel nieuw materiaal (nu in WIT aangegeven, maakt het makkelijker) en weer e.e.a. onbekends!!! De zoektocht blijkt nog lang niet voorbij!

Helaas ook minder goed nieuws:

Achtervolginsscène van de echte B&A achter de nep B&A aan is niet Answers? Questions! Questions? Answers! van Focus. Heb het hele nummer beluisterd en het komt niet overeen.

Het is wel excact dezelfde stijl + instrumenten dus ik zoek even tussen de andere Focus-tracks...

maandag 13 oktober 2003 @ 21:14:16 #155
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_13860123
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
Het onbekende nummer van Heidbuurt waar B&A het vliegtuigje laten opstijgen is 'In the mood', volgens mij van Benny Goodman, maar dat moet ik nog even nazoeken.

Heel veel nieuw materiaal (nu in WIT aangegeven, maakt het makkelijker) en weer e.e.a. onbekends!!! De zoektocht blijkt nog lang niet voorbij!

Achtervolginsscène van de echte B&A achter de nep B&A aan is niet Answers? Questions! Questions? Answers! van Focus. Heb het hele nummer beluisterd en het komt niet overeen.

Het is wel excact dezelfde stijl + instrumenten dus ik zoek even tussen de andere Focus-tracks...

Ik ben erg benieuwd naar de update, laat even weten wanneer alles online staat
pi_13860528
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:00 schreef djkoelkast het volgende:

Ik heb ook alweer een nummer gevonden, het gaat om een droomscene dat Bassie & Adriaan politie zijn (hier een fragment)
Het achtergrondnummer wat daar is gebruikt is de Theme van Starsky en Hutch.

[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 13-10-2003 21:34]

Moderator maandag 13 oktober 2003 @ 21:34:01 #157
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13860672
Ik ben er achter!

De originele versie van In the Mood is van Benny Goodman, in de serie is een andere versie gebruikt die ik nog ergens op plaat heb, ik ben aan het zoeken tussen enkele honderden platen om er achter te komen welke versie het betreft

Moderator maandag 13 oktober 2003 @ 21:52:32 #158
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13861233
Er is weer een SUPER GROTE update!
om het goed te maken dat het zo lang duurde...

zie: www.djkoelkast.nl/bamuziek

wit = nieuw (althans, nog nooit gedownload op jouw pc...)

pi_13861939
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:52 schreef djkoelkast het volgende:

Hmm ik was ook een tijdje afwezig (drukte), maar wat een grootse update djkoelkast , echt super bedankt.

Het nummer van Rhythm Heritage heb ik sinds het begin al steevast in mijn winamp list staan, wat een lekker nummer is dat! Maar ook die nummers van Peru zijn heel sfeervol.

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_13861942
GEWELDIGE update DJKOELKAST
is het eigenlijk de moeite om het album Continents van Peru te kopen?
en weet iemand waar ik hem kan kopen?
bij bol.com hebben ze hem volgens mij niet
Wat zeg ie?
pi_13862320
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:52 schreef djkoelkast het volgende:

Geweldige update! Maar mijn mp3's staan der nog nie op Of ben je daar nog mee bezig?
  Moderator maandag 13 oktober 2003 @ 22:37:32 #162
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13862424
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 22:33 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Mijn mp3's staan der nog nie op Of ben je daar nog mee bezig?

vliegtuigje staat er wel op,
de rest moet ik morgen even verwerken.

Kan ze niet allemaal gebruiken.

Heb je de screenshot nog gezien?
En ik heb je onbekende nummer gevonden!
En......weet je al iets van Answers? Questions! etc. ? Die is dus niet goed....

Morgenmiddag jouw tracks online!

pi_13862484
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 22:37 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

vliegtuigje staat er wel op,
de rest moet ik morgen even verwerken.

Kan ze niet allemaal gebruiken.

Heb je de screenshot nog gezien?
En ik heb je onbekende nummer gevonden!
En......weet je al iets van Answers? Questions! etc. ? Die is dus niet goed....

Morgenmiddag jouw tracks online!

Ja ik heb het screenshot gezien Maar volgens mij word er bij de shortys geen achtergrondmuziek gebruikt of wel ?

Ik heb trouwens vanmiddag ook nog een nummer gevonden (lees een paar posts hier boven) Misschien kan je dat ook in de B&A muzieklijst vermelden.

Verder weet ik nog niks van Answers? Questions! ik zal ook nog wel ff kijken.

Moderator maandag 13 oktober 2003 @ 22:45:03 #164
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13862614
Het nummer is 13 minuten lang, maar het klopt gewoon niet met het fragment...

Jouw mp3's moet ik bewerken, vandaar dat t even langer duurt (knippen en normaliseren), jouw nieuwe nummer ga ik morgen ook in de lijst verwerken. Dus dit alles morgenmiddag.

En ja ook bij die kortre filmpjes zit soms achtergrondmuziek...maar t maakt me wel benieuwd!!!

pi_13864528
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 22:20 schreef Joostve het volgende:
is het eigenlijk de moeite om het album Continents van Peru te kopen?
en weet iemand waar ik hem kan kopen?
bij bol.com hebben ze hem volgens mij niet
Zoals ik reeds vroeger meedeelde in de topics betreffende de B&A achtergrondmuziek is de cd 'Continents' van Peru te bestellen via www.groove.nl voor de prijs van ¤ 14,99 (excl. verzendingskosten). Dit is de enige mogelijkheid die ik tot hiertoe ken om de cd te verkrijgen (ik heb deze zelf ook via deze weg besteld, dus normaliter mag er geen probleem betreffende de levering optreden). De cd bevat naast de 3 vermelde nummers die gebruikt werden in de B&A-serie 'Het geheim v/d schatkaart' (Continents, Savane & Africa) nog 2 (kortere) nummers (Cave en Oriëntal) en heeft slechts een totaal van 36 min 25 sec. Of je het de moeite waard vindt deze cd te bestellen, hangt natuurlijk van jezelf af. Zeker is dat de cd magistrale synthesizermuziek bevat.

[Dit bericht is gewijzigd door BVCrombr op 13-10-2003 23:54]

We will always be so much more human than we wish to be - D. Gildenlöw
pi_13864571
Ahja, DJ Koelkast, bedankt voor de nieuwe update! Ziet er weer fantastisch uit!

[Dit bericht is gewijzigd door BVCrombr op 13-10-2003 23:55]

We will always be so much more human than we wish to be - D. Gildenlöw
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:54:28 #167
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_13864605
kijk links, kijk rechts en nog een keer!1
Drugs are good mkay?
pi_13867749
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:51 schreef BVCrombr het volgende:

[..]

Zoals ik reeds vroeger meedeelde in de topics betreffende de B&A achtergrondmuziek is de cd 'Continents' van Peru te bestellen via www.groove.nl voor de prijs van ¤ 14,99 (excl. verzendingskosten). Dit is de enige mogelijkheid die ik tot hiertoe ken om de cd te verkrijgen (ik heb deze zelf ook via deze weg besteld, dus normaliter mag er geen probleem betreffende de levering optreden). De cd bevat naast de 3 vermelde nummers die gebruikt werden in de B&A-serie 'Het geheim v/d schatkaart' (Continents, Savane & Africa) nog 2 (kortere) nummers (Cave en Oriëntal) en heeft slechts een totaal van 36 min 25 sec. Of je het de moeite waard vindt deze cd te bestellen, hangt natuurlijk van jezelf af. Zeker is dat de cd magistrale synthesizermuziek bevat.

ik heb hem besteld via groove.nl
(de echte B&A fan koopt de muziek natuurlijk )
Wat zeg ie?
  Moderator dinsdag 14 oktober 2003 @ 09:10:11 #169
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13867782
ik heb alleen maar fragmentjes nodig
ik heb hem een tijd geleden al ''besteld''
verder geen commentaar

Even wachten tot ie binnen is

Vanmiddag nog weer een update op de site n.a.v. materiaal en nieuw gevonden nummer van Heidbuurt

dinsdag 14 oktober 2003 @ 10:35:33 #170
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13869171
Mooie update, DJ Koelkast, ik vind dat nummertje waar de Boeven de grens over willen (met Valkenburg of dergelijke) een vet nummer.
Verder heb ik 'In the Mood' ook ergens nog op cd en ik geloof deze versie die B&A hebben gebruikt.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator dinsdag 14 oktober 2003 @ 10:55:51 #171
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13869606
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:35 schreef De_Maestro het volgende:
Mooie update, DJ Koelkast, ik vind dat nummertje waar de Boeven de grens over willen (met Valkenburg of dergelijke) een vet nummer.
Verder heb ik 'In the Mood' ook ergens nog op cd en ik geloof deze versie die B&A hebben gebruikt.
dat niemand daar eerder op is gekomen, in the mood is een heel bekend nummer!

En dan die spannende muziekjes uit de Diamant, die zijn ook geweldig! Die moeten we ook vinden hoor!!!

En dan die tegenslag... Questions? Answers! Answers? Questions! (zoals de titel voluit heet) is dus niet het achtervolgingsnummer wanneer de nep b&a door de echte achterna gezeten worden...

Gisteren nog een keer goed gekeken en geluisterd, de dief van de diamant is idd gewoon Adriaan (was me echt nooit opgevallen!) maar nu ik goed luisterde was het ook wel heel erg duidelijk (geluid weggeknipt en nieuwe overheen geplakt) hahaha wist ik ècht niet!

Onze zoekopdracht duurt voort!!!

oh en maestro speciaal voor jou die instrumentale versie van hallo vriendjes in de Aad Klaris versie, hij is geweldig he?

dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:11:57 #172
62956 De_Maestro
pi_13869965
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:55 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

oh en maestro speciaal voor jou die instrumentale versie van hallo vriendjes in de Aad Klaris versie, hij is geweldig he?

Idd!
Alleen jammer dat het de Korte Versie is, maar verder... I LOVE IT!
Ik heb nu ook al twintig verschillende versies van de introtune.
Die met extra lang Jazzy vind ik ook echt helemaal geweldig.
Ik krijg, als het goed is, binnenkort de originele versie van 'De Verzonken Stad' van BVCrombr, want daar wordt de mooiste muziek ik gebruikt!
Ik verheug me er ook al op als jij die hebt, want dan krijgen we Hallo Vriendjes in het Grieks, de lange versie! En natuurlijk de Aad Klaris 'letters-die-wegzakken-in-de-zee-tune'!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13870054
Deze link werkt wel, maar het geluidje stopt haverwege bij mij . Niet heel belangrijk, maar toch vaag.
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:16:53 #174
62956 De_Maestro
pi_13870085
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:15 schreef hinse het volgende:
Deze link werkt wel, maar het geluidje stopt haverwege bij mij . Niet heel belangrijk, maar toch vaag.
Kom ik ook even met een opmerking, sommige tunes haperen bij mij, uit de serie Europa, de anderen doen dit niet!
  Moderator dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:18:06 #175
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13870113
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:11 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Idd!
Alleen jammer dat het de Korte Versie is, maar verder... I LOVE IT!
Ik heb nu ook al twintig verschillende versies van de introtune.
Die met extra lang Jazzy vind ik ook echt helemaal geweldig.
Ik krijg, als het goed is, binnenkort de originele versie van 'De Verzonken Stad' van BVCrombr, want daar wordt de mooiste muziek ik gebruikt!
Ik verheug me er ook al op als jij die hebt, want dan krijgen we Hallo Vriendjes in het Grieks, de lange versie! En natuurlijk de Aad Klaris 'letters-die-wegzakken-in-de-zee-tune'!

de verzonken stad, het geheim van de schatkaart en de verdwenen kroon zijn heel moeilijk aan te komen (origineel)... ik blijf uiteraard opzoek! Ook amerika is niet makkelijk, deel Las Vegas heb ik al wel.

Het vreemde is, bij de serie Amerika stoort de Bert Smorenburg muziek me helemaal niet, bij de andere series wel, die wil ik al niet eens meer zien met nabewerkte muziek!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')