Kheb geen supra, lancer evo, etc.. gezien...
Wat is de gemiddelde bezoeker van een dergelijke beurs? Waarom dirkt een gemiddelde bezoeker van dergelijke beurzen zijn auto op??? Patsen, patsen, patsen...
YEGH!!! is mijn bekrompen mening dan...
quote:Ik heb ze wel gezien en gefotografeerd natuurlijk
Op maandag 29 september 2003 16:37 schreef Visie het volgende:
ik vond die auto`s in de fast and the furious (film) wel leuk, maar dit is meer show dan speed allemaal.. en veelal oude niet mooie auto`s..Kheb geen supra, lancer evo, etc.. gezien...
quote:Whehe jaloerse homo
Op maandag 29 september 2003 17:01 schreef CdFMarshall het volgende:
Joepie, ik pas in een hokje...hurray hurray
Wat is de gemiddelde bezoeker van een dergelijke beurs? Waarom dirkt een gemiddelde bezoeker van dergelijke beurzen zijn auto op??? Patsen, patsen, patsen...
Nofi .
quote:Lekker makkelijk he??? Mensen beoordelen die je niet kent...
Op maandag 29 september 2003 17:01 schreef CdFMarshall het volgende:
Joepie, ik pas in een hokje...hurray hurray
Ik vind er zelf dus namelijk wel schitterende auto's tussen zitten en heb er zeer zeker respect voor dat er heel veel tijd en geld in zo'n auto is gaan zitten. Ik moest er zelf niet aan denken om in zo'n saaie standaard auto te gaan rijden waar er al 3 miljoen van rondrijden. Zo heb je tenminste een unieke auto en daar heb ik zeer zeker respect voor!
quote:De auto's die daar staan zou ik anders wat graag willen ipv een Nissan 100 NX.
Op maandag 29 september 2003 16:05 schreef CdFMarshall het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een taartschep wil, ga dan naar de blokker en koop een taartschep maar plak hem niet op je auto... Sjonnie, sjonnie, sjonnie en sjonnie... Ik lach al in een scheur toen ik er zondag langs reed... Ongelooflijk wat een zielige figuurtjes lopen daar rond... Ooit een Fiesta met een taartschep en getinte ruiten willen rijden??? Hahahahahahahaha.....
quote:De onderbouwing heb ik naar mijn weten toch echt ondertussen wel gegeven.
Op maandag 29 september 2003 17:50 schreef GizartFRL het volgende:[..]
De auto's die daar staan zou ik anders wat graag willen ipv een Nissan 100 NX.
Tis duidelijk dat je die autos niet leuk vind, maar een onderbouwing zou wel op zijn plek zijn.
quote:Zijn allemaal persoonlijke meningen. Zolang jij die onder bouwt is er nix aan de hand. Maar gewoon iedreen op zo'n show maar sjonnies noemen is geen optie. En ook niet waar want dan zou ik ook een sjonnie moeten wezen. En dat is zeker het geval niet
Op maandag 29 september 2003 21:12 schreef CdFMarshall het volgende:[..]
De onderbouwing heb ik naar mijn weten toch echt ondertussen wel gegeven.
Het gaat me niet om de auto's (althans voornamelijk niet), echter om het aantal sjonnies dat er rondloopt en er een ouderwetse paal van krijgt om een enorme stellage achterop een Honda of een Evo te zien... Een Evo of Skyline of whatever kan ik absoluut waarderen, echter om een auto zo overdone 'verkracht' te zien worden kan ik dan weer absoluut NIET waarderenEnige subtiliteit heeft toch juist veel meer waarde? Dus geen giga-spoiler, maar een beschaafd spoilertje... Geen 17" of meer velgen maar mooie 15"lm velgen.
Kortom, het is het overtrokkene en de gemiddelde typetjes waar ik van in een deuk lig. Tuurlijk staan er ook mooie wagens tussen. Tuurlijk lopen er ook normale mensen rond, maar een groot deel is een enorme sjonnie. Daar zal zelfs jij niet omheen kunnen...
verdere reacties hierop kunnen in ons feedback topic
quote:Vandaar dat ik dus ook 'gemiddelde bezoeker' gebruik en in mijn voorgaande post ook aangaf dat niet elke bezoeker en niet elke auto zo is... De 'onderbouwing' dus... en is inderdaad persoonlijk, daarom heet het ook mening...
Op maandag 29 september 2003 21:27 schreef jacco het volgende:[..]
Zijn allemaal persoonlijke meningen. Zolang jij die onder bouwt is er nix aan de hand. Maar gewoon iedreen op zo'n show maar sjonnies noemen is geen optie. En ook niet waar want dan zou ik ook een sjonnie moeten wezen. En dat is zeker het geval niet
verdere reacties hierop kunnen in ons feedback topic
Maar goed, ik zal mijn kop verder houden..
quote:15" LM velgen
Op maandag 29 september 2003 21:12 schreef CdFMarshall het volgende:[..]
Geen 17" of meer velgen maar mooie 15"lm velgen.
Shit, loop ik mooi uit de pas met mijn 19"
quote:Ruilen?
Op dinsdag 30 september 2003 09:38 schreef StefanP het volgende:[..]
15" LM velgen
quote:Ben ik dan nog beter bezig??? Heb nog 14"...
Op dinsdag 30 september 2003 09:38 schreef StefanP het volgende:[..]
15" LM velgen
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 17:18 schreef SoesGSX600 het volgende:
Wacht maar tot ik over 2 jaar me motor (zie avater) hebDan is bovenstaande kinderspeeldgoed
![]()
Ben zeer benieuwd waar die voorbumper vandaan komt. Erg mooi zo met die verstralertjes onderin.
quote:Wat voor auto heb je? Misschien dat ik er een foto van gemaakt heb. Ik heb wel een zwarte celica gefotografeerd. (nieuwste model)
Op dinsdag 30 september 2003 13:14 schreef _-Celica-_ het volgende:
vond het weekendje in zwolle erg geslaagd was erg gezellig (bij onze stand dan he) alleen vond zelf dat er een te hoog honda gehalte wasennuh.... waarom staat mijn tootootje niet tussen de foto's
![]()
:D
quote:Lekker aerodynamisch ook...
Op dinsdag 30 september 2003 13:19 schreef ShaoliN het volgende:
Erg mooi zo met die verstralertjes onderin.
quote:idd :
Op zaterdag 27 september 2003 17:27 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]Hoe zet ik mezelf voor lul ?
damn, al die bakken zijn trager dan mijn auto :
VOLKSWAGEN SCIROCCO 1.8 INJ.16V. MOT.KR 1781CC 102KW
stelletje prutsers
quote:Die met die taartschep achterop?
Op dinsdag 30 september 2003 13:22 schreef _-Celica-_ het volgende:
die ken ik wel die honda civic, die auto waarvan je de het rechterachterwiel ziet oranje/goude is nmlk die van mij, wil je die honda civic zien, carmania 4 en 5 oct in goes zijn we er weer
Heb je ook echt nodig zo'n spoiler met voorwielaandrijving
quote:Deze auto:
Op dinsdag 30 september 2003 13:30 schreef _-Celica-_ het volgende:
en wat voorn auto rij jij??? fiat panda, maakt niet uit hoor die jaloersheid, ben ik wel gewend:D hey maar smaak is smaak he, en op de beurs heb ik bijna alleen amar positieve dingen gehoord, dus je lult maar raak toch?...
En die heeft lekker wel achterwielaandrijving (en middenmotor).
quote:Zo'n 99.99% van de celica's heeft voorwielaandrijving dus het is een "educated guess".
Op dinsdag 30 september 2003 13:34 schreef _-Celica-_ het volgende:
ennuh wie heeft het over voorwielaandrijving???? nooit van een 4x4 celica gehoord???
Ach ja, het is maar wat je zelf mooi vindt. Je hebt altijd hoe mooi jeje auto ook fixt dat iemand zegt mwah overdone, of ik vind het niks. Als je er zelf een goed gevoel bij hebt is dat toch okeej.
Ik kom elk weekend op een tuningmeeting/beurs en iedereen op die beurs (de eigenaren) zijn allemaal mensen die vol passie over hun auto kunnen praten. Dat zijn niet van die sjonniemensen zoals jullie denken. Meesten hebben allemaal een goede studie achter de rug e.d.
Dus ga ons geen sjonnies noemen. Echte beurzen zoals Full-Speed en de Int. Tuning Salon, daar vind je geen sjonnies en anita's .... die vindt je bij de straatraces.
D'r is namelijk een heel groot verschil tussen de echte tuners en die wannabe's van de straatracers. Die maken het voor ons kapot, door hun krijgen wij een verkeerd imago aangemeten.
leuke bekleding heb je trouwens, is bij mij ook een van de volgende stappen om em nog iets uniekers te maken dan dat ie al is.
keep up the good tuning!!!
quote:Kijk dat mag jij vinden, van dit model MR2 moet je maar net houden. Ik was pas echt verkocht nadat ik er een proefrit in gemaakt had (want uiterlijk is leuk, als bestuurder heb je meer aan een auto die heerlijk rijdt).
Op dinsdag 30 september 2003 13:40 schreef _-Celica-_ het volgende:
ps en niet om lullig te doen maar zo'n mr2 is toch ook niet alles, op Full Speed stonden mooiere modellen, dan die nieuwe
En ik heb niks tegen modden/customizen/tunen maar het moet wel functioneel zijn. Zelf hoop ik ooit nog eens een wide body kit te kunnen kopen (maar die dingen zijn ontieglijk duur als je ze zelf uit Japan moet importeren). En een spoiler die meer weegt dan de auto zelf terwijl je voorwielaandrijving hebt vind ik dus niet functioneel.
Zoiets moet het worden maar dan natuurlijk met een iets kleinere spoiler:
quote:Yep die ken ik. De voorbumper komt bij Xenon vandaan en is de enige in Nederland. Je moet er wel even voor sparen. Want hij is volledig buigbaar. Waardoor als je een klein ongelukje krijgt er nix gebeurt met de bumper.
Op dinsdag 30 september 2003 13:19 schreef ShaoliN het volgende:
Jacco, ken jij de eigenaar van deze:Ben zeer benieuwd waar die voorbumper vandaan komt. Erg mooi zo met die verstralertjes onderin.
quote:Gaat de bumper onder het rijden (100kmh+) niet klapperen of iets dergelijks?
Op dinsdag 30 september 2003 18:33 schreef jacco het volgende:[..]
Yep die ken ik. De voorbumper komt bij Xenon vandaan en is de enige in Nederland. Je moet er wel even voor sparen. Want hij is volledig buigbaar. Waardoor als je een klein ongelukje krijgt er nix gebeurt met de bumper.
quote:nee hoor die gaat geen kant op
Op dinsdag 30 september 2003 18:51 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Gaat de bumper onder het rijden (100kmh+) niet klapperen of iets dergelijks?
quote:Nou hopelijk wel de kant op die de rest van de auto ook gaat
Op dinsdag 30 september 2003 21:16 schreef jacco het volgende:[..]
nee hoor die gaat geen kant op
Hoe tunen ze die ? Knallen ze er de motor van een oude MR2 in ?
quote:Pfff... in Japan zijn er al wat bolt-on turbokits te koop en ook TTE heeft er nu eentje ontwikkeld.
Op dinsdag 30 september 2003 23:54 schreef PNG het volgende:
Alsof zo'n nieuwe MR2 opschiet.Hoe tunen ze die ? Knallen ze er de motor van een oude MR2 in ?
Engine swaps worden soms ook gedaan, meestal met de 190 pk celica motor (die ook in de nieuwe lotus exige komt).
gr martin
quote:Waarom niet direct een 3S-GTE?
Op woensdag 1 oktober 2003 06:57 schreef _-Celica-_ het volgende:
hieronder dan snel een pic van de mijne (je kan de spoiler en sideskirts niet echt goed zien maar toch) weten we in ieder geval waar we over praten... en ohw jah voordat iemand erover begint, die openingen in de bumper, daar zit nu ook race gaas achter, en binnenkort de mistlampen.
imho.
Zo, kom maar met die botte opmerkingen, kraak maar af die shit. Ik ben toch
[edit]
Jaja ik weet dat die ongetuned is, maar alles waar je ook maar iets op schroeft wordt toch abrupt afgekraakt dussuh.
En nee deze stond niet op zwolle dus haal anders maar weg ofzo.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Viper_74 op 01-10-2003 08:57]
quote:OK, ga je iets veranderen aan die lampen? Die vind ik bij dit model het minste. Voor de rest een aardige kar.
Op woensdag 1 oktober 2003 08:55 schreef Viper_74 het volgende:
Dit wordt (hoogstwaarschijnlijk) mijn nieuwe ragbakkie:
[afbeelding]
en achterkant (*zwijmel*)
[afbeelding]Zo, kom maar met die botte opmerkingen, kraak maar af die shit. Ik ben toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |