abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13478732
Hoi luitjes, ik ben nieuw hier en ik zit met een brandende vraag:
het rubber (manchet) van onze wasmachine is kapot er zit een klein scheurtje in waardoor het water uit de trommel loopt langs het deurtje.
Weet iemand od ik dat rubber kan repareren? met een beetje lijm of een plakkertje, netals bij een lekker band?
alvast bedankt voor jullie reactie!
Dick101
wie in het heden leeft en het verleden niet kent, dwaalt doelloos naar de toekomst
pi_13478742
Is het niet mogelijk om een nieuw rubber te bestellen?
#geen
pi_13478789
tuurlijk kan ik een nieuwe kopen, maar dat kost best wel wat en de wasmachine is pas een paar jaar oud, dus zo'n klein gaatje moet te repareren zijn
wie in het heden leeft en het verleden niet kent, dwaalt doelloos naar de toekomst
pi_13478920
heb je geen garantie meer? Ik meen dat op de rubbers van Miele bijvoorbeeld 10 jaar garantie zit
pi_13479119
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:04 schreef Coelho het volgende:
heb je geen garantie meer? Ik meen dat op de rubbers van Miele bijvoorbeeld 10 jaar garantie zit
moet je wel een miele hebben
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_13479242
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 14:54 schreef Dick101 het volgende:
tuurlijk kan ik een nieuwe kopen, maar dat kost best wel wat en de wasmachine is pas een paar jaar oud, dus zo'n klein gaatje moet te repareren zijn
dan heb je nog garantie op de onderdelen. Even de monteur bellen, een gaatje in een rubber MAG helemaal niet op zo'n korte termijn!
#geen
pi_13479445
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:22 schreef DuchessX het volgende:

[..]

dan heb je nog garantie op de onderdelen. Even de monteur bellen, een gaatje in een rubber MAG helemaal niet op zo'n korte termijn!

Met siliconenkit en als dat niet lukt een nieuwe kopen bij de Handyman o.i.d.

Garantie op slijtende onderdelen heb je meestal niet, en zeker niet op die rubber omdat die ook kapot kan zijn gegaan door eigen schuld (voorwerpen die in een broekzak zijn blijven zitten of zo(schroefje, steentje wat dan ook).

pi_13480007
Mijn vriendin heeft het inderdaad ooit een keer geplakt alsof het een lekke band was. Geen probleem, en nu -een half jaar later- nog steeds lekvrij!

Dus ga je plaksetje maar alvast zoeken...

If it's not tied down, it's a cat toy.
pi_13480060
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Met siliconenkit en als dat niet lukt een nieuwe kopen bij de Handyman o.i.d.

Garantie op slijtende onderdelen heb je meestal niet, en zeker niet op die rubber omdat die ook kapot kan zijn gegaan door eigen schuld (voorwerpen die in een broekzak zijn blijven zitten of zo(schroefje, steentje wat dan ook).

Ow okeeej.
#geen
pi_13480068
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 16:03 schreef DroekesTijger het volgende:
Mijn vriendin heeft het inderdaad ooit een keer geplakt alsof het een lekke band was. Geen probleem, en nu -een half jaar later- nog steeds lekvrij!

Dus ga je plaksetje maar alvast zoeken...

Handige dame jouw vriendin!!!
#geen
pi_13480100
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 16:06 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Handige dame jouw vriendin!!!

Daar heb ik haar op uitgezocht
EHm, nou ja...

Anyways, ze heeft een ontzettend goed practisch inzicht.
*Erg blij met Droeke is*

If it's not tied down, it's a cat toy.
pi_13481363
ik heb de garantiepapieren nagekeken en er zou inderdaad nog garantie op zitten, hij is nog geen jaar oud. Maar de zaak is gesloten vanmiddag, dus dat wordt maandag even bellen. Komt wel goed denk ik
En anders gaan we plakken
Bedankt allemaal,
Dick101
pi_13490920
Voor elk merk zijn rubbers te koop, alleen in inzetten is vaak duurder dan een nieuwe machine te kopen. Meestal is ook nog eens de machine zo oud dat je eigenlijk ook beter een nieuw kan gaan kopen.
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
  maandag 29 september 2003 @ 14:14:28 #14
55583 Brrrs
Bloggen is mooi
pi_13519912
quote:
Op zondag 28 september 2003 01:51 schreef brillie het volgende:
Voor elk merk zijn rubbers te koop, alleen in inzetten is vaak duurder dan een nieuwe machine te kopen. Meestal is ook nog eens de machine zo oud dat je eigenlijk ook beter een nieuw kan gaan kopen.
Dat lijkt me sterk, dat het vervangen van een deurrubber duurder is dan een nieuwe wasmachine
Tip: lees eens de eerdere reacties, machine is een jaar oud! Heb je aandelen in de een of andere wasmachinefabrikant of ben je een witgoed-boer?
EURO of EYPO het is toch gewoon monopoliegeld. http://attu.blogspot.com
  maandag 29 september 2003 @ 14:19:54 #15
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_13520034
quote:
DEURRUBBER!!!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 29 september 2003 @ 14:24:58 #16
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13520168
quote:
Dit verhaal lijkt me wel heeeeeel erg sterk

Het inzetten van een rubber zou meer kosten dan een nieuwe wasmachine??

Of jij hebt een oplichter van een monteur of jij koopt je wasmachines 5dehands bij
een dumpwinkel ofzo, wat een onzin antwoord

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 29 september 2003 @ 15:02:57 #17
55583 Brrrs
Bloggen is mooi
pi_13521111
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:24 schreef Faat het volgende:
Dit verhaal lijkt me wel heeeeeel erg sterk
Het inzetten van een rubber zou meer kosten dan een nieuwe wasmachine??
Of jij hebt een oplichter van een monteur of jij koopt je wasmachines 5dehands bij
een dumpwinkel ofzo, wat een onzin antwoord
GAMMA!
EURO of EYPO het is toch gewoon monopoliegeld. http://attu.blogspot.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')