quote:moet je wel een miele hebben
Op zaterdag 27 september 2003 15:04 schreef Coelho het volgende:
heb je geen garantie meer? Ik meen dat op de rubbers van Miele bijvoorbeeld 10 jaar garantie zit
quote:dan heb je nog garantie op de onderdelen. Even de monteur bellen, een gaatje in een rubber MAG helemaal niet op zo'n korte termijn!
Op zaterdag 27 september 2003 14:54 schreef Dick101 het volgende:
tuurlijk kan ik een nieuwe kopen, maar dat kost best wel wat en de wasmachine is pas een paar jaar oud, dus zo'n klein gaatje moet te repareren zijn
quote:Met siliconenkit en als dat niet lukt een nieuwe kopen bij de Handyman o.i.d.
Op zaterdag 27 september 2003 15:22 schreef DuchessX het volgende:[..]
dan heb je nog garantie op de onderdelen. Even de monteur bellen, een gaatje in een rubber MAG helemaal niet op zo'n korte termijn!
Garantie op slijtende onderdelen heb je meestal niet, en zeker niet op die rubber omdat die ook kapot kan zijn gegaan door eigen schuld (voorwerpen die in een broekzak zijn blijven zitten of zo(schroefje, steentje wat dan ook).
Dus ga je plaksetje maar alvast zoeken...
quote:Ow okeeej.
Op zaterdag 27 september 2003 15:33 schreef Juup© het volgende:[..]
Met siliconenkit en als dat niet lukt een nieuwe kopen bij de Handyman o.i.d.
Garantie op slijtende onderdelen heb je meestal niet, en zeker niet op die rubber omdat die ook kapot kan zijn gegaan door eigen schuld (voorwerpen die in een broekzak zijn blijven zitten of zo(schroefje, steentje wat dan ook).
quote:Handige dame jouw vriendin!!!
Op zaterdag 27 september 2003 16:03 schreef DroekesTijger het volgende:
Mijn vriendin heeft het inderdaad ooit een keer geplakt alsof het een lekke band was. Geen probleem, en nu -een half jaar later- nog steeds lekvrij!Dus ga je plaksetje maar alvast zoeken...
quote:Daar heb ik haar op uitgezocht
Op zaterdag 27 september 2003 16:06 schreef DuchessX het volgende:[..]
Handige dame jouw vriendin!!!
Anyways, ze heeft een ontzettend goed practisch inzicht.
*Erg blij met Droeke is*
quote:Dat lijkt me sterk, dat het vervangen van een deurrubber duurder is dan een nieuwe wasmachine
Op zondag 28 september 2003 01:51 schreef brillie het volgende:
Voor elk merk zijn rubbers te koop, alleen in inzetten is vaak duurder dan een nieuwe machine te kopen. Meestal is ook nog eens de machine zo oud dat je eigenlijk ook beter een nieuw kan gaan kopen.
quote:DEURRUBBER!!!
Voor elk merk zijn rubbers te koop, alleen in inzetten is vaak duurder dan een nieuwe machine te kopen. Meestal is ook nog eens de machine zo oud dat je eigenlijk ook beter een nieuw kan gaan kopen.
quote:Dit verhaal lijkt me wel heeeeeel erg sterk
Het inzetten van een rubber zou meer kosten dan een nieuwe wasmachine??
Of jij hebt een oplichter van een monteur of jij koopt je wasmachines 5dehands bij
een dumpwinkel ofzo, wat een onzin antwoord
quote:GAMMA!
Op maandag 29 september 2003 14:24 schreef Faat het volgende:
Dit verhaal lijkt me wel heeeeeel erg sterk
Het inzetten van een rubber zou meer kosten dan een nieuwe wasmachine??
Of jij hebt een oplichter van een monteur of jij koopt je wasmachines 5dehands bij
een dumpwinkel ofzo, wat een onzin antwoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |