Het lijkt me leuk om zo misschien collegas uit de buurt te lere kenne, en ook eens de ervaringen van mede-chauffeurs te horen, c.q van mensen die wel eens de taxi nemen...
[Dit bericht is gewijzigd door FireBird op 26-09-2003 22:09]
quote:Moet morgennacht rijden, standplaat --> Zevenhuizen
Op vrijdag 26 september 2003 22:02 schreef ThePresident het volgende:
Zevenhuizen, daar kun je wel aardig goed uitgaan.
[Dit bericht is gewijzigd door FireBird op 26-09-2003 22:03]
euuh in tilburg
[Dit bericht is gewijzigd door _Thorwald_ op 26-09-2003 22:03]
Laatst nog op n zondag, om half5, 2 zatlappen opgehaald uit Groningen, in de hoerenbuurt, en maar praten over de hoere, boeide ze echt allemaal niets, bleven maar doorlullen, kon echt lagge om die gaste, de grootste verhalen, maar doen? ho maar..
Ook wel es n meid gehad in de auto, bijna bij discotheek, ff iets harder de bocht door, meid zowat op je schoot , met knalrooie kop de taxi uit na dr excuses en n mooie fooi
Heb in de vakantie nog veel doordeweeks gereden, ziekenfonds ritten, vaak mensen op oudere leeftijd, gewoon hun hele levensverhaal en uiteindelijk stappen ze de taxi uit en je ziet ze nooit weer...achjah, willen hun ei kwijt...of oudere vrouwtjes die je pepermuntjes willen geven
Het leukste vind ik gewoon het autorijden, ben dr gek op, binnekort motorrijbewijsje halen
maar ook vooral onder de mensen zijn, al die verschillende types...
Keertje zaterdagnacht, 4 gozertjes van 14/15jaar.
Terug naar hun huis, ladderzat op 1 na (meestal gaat diegene die het meest nuchter is voorin, waarom? geen idee).
Ze zaten onderweg al wat te kloten in de taxi, hadden al eten mee wat k eigenlijk niet wou, maargoed, boeie.
Eenmaal aangekomen ongeveer 15,= op de teller, ik wou afrekeken, begon het, ze begonnen wat moeilijk te doen, na n tijdje wachten was k het zat, portomonee gepakt van gast op bijrijdersstoel en zn ID + 20,= gepakt, begon ie te flippe, had k m 2 keuzes gegeven;
1. Uit de taxi, ik naar politie, aangifte doen + taxiverbod
2. Excuses voor belediging, troep mee, wisselgeld en ID terug.
Ra-ra wat hadden ze gekozen in 2seconden tijd
quote:Idd, woon in Assen en daar is jammergenoeg niet veel te doen.
Op vrijdag 26 september 2003 22:02 schreef FireBird het volgende:[..]
Moet morgennacht rijden, standplaat --> Zevenhuizen
Je woont ook in die buurt of niet?
quote:hehe, ritje naar Assen nodig?
Op vrijdag 26 september 2003 22:15 schreef ThePresident het volgende:[..]
Idd, woon in Assen en daar is jammergenoeg niet veel te doen.
quote:Vertel! details
Op vrijdag 26 september 2003 22:17 schreef Logician het volgende:
Oh dan heb ik vast wel eens bij je in de taxi gezeten
[Dit bericht is gewijzigd door FireBird op 26-09-2003 22:20]
quote:haha prachtig!!
Op vrijdag 26 september 2003 22:12 schreef FireBird het volgende:
Voor de 'verhaal'-gierigen..minder leuke, hoewel het nog wel fun waservaring.
Keertje zaterdagnacht, 4 gozertjes van 14/15jaar.
Terug naar hun huis, ladderzat op 1 na (meestal gaat diegene die het meest nuchter is voorin, waarom? geen idee).
Ze zaten onderweg al wat te kloten in de taxi, hadden al eten mee wat k eigenlijk niet wou, maargoed, boeie.
Eenmaal aangekomen ongeveer 15,= op de teller, ik wou afrekeken, begon het, ze begonnen wat moeilijk te doen, na n tijdje wachten was k het zat, portomonee gepakt van gast op bijrijdersstoel en zn ID + 20,= gepakt, begon ie te flippe, had k m 2 keuzes gegeven;
1. Uit de taxi, ik naar politie, aangifte doen + taxiverbod
2. Excuses voor belediging, troep mee, wisselgeld en ID terug.Ra-ra wat hadden ze gekozen in 2seconden tijd
quote:ik neem vrij vaak een taxi, heb niet echt details wel een fotoboek
Op vrijdag 26 september 2003 22:18 schreef FireBird het volgende:[..]
Vertel! details
zou best eens kunnen hoor, maarjah, je hebt zoveel mensen in de taxi
quote:Komen we ook op de tv
Op vrijdag 26 september 2003 22:20 schreef RemCow het volgende:
Hm, toch maar eens met de taxi gaan, misschien zit ik dan ook wel eens bij jou in de taxi.
quote:Ach je maakt wel es wat agressie mee jah, maar je moet gewoon n vlotte babbel hebben en absoluut niet bang uitgevallen zijn, en anders heb ik mn grote vriend...Mr. Maglite 4-cell nog
Op vrijdag 26 september 2003 22:18 schreef Famas het volgende:[..]
haha prachtig!!
..lijkt me wel gaaf in zo'n taxi rondrijden...ben al tijdje bezig met me autorijbewijs...in de zomervakantie...hmm....lijkt me echt gaaf om dat part-time te doen zoals jij doet
maar...hoe zit het met de agressie?? ooit last van gehad?
[Dit bericht is gewijzigd door FireBird op 26-09-2003 22:27]
quote:Dans wens ik je bij deze vast een veilige nacht.
Op vrijdag 26 september 2003 22:22 schreef FireBird het volgende:
ff voor de duidelijkheid;
meeste van jullie zulle wel op zaterdagnacht dan met taxi gaan, deze nacht rijd ik meestal vanaf Pruim Zevenhuizen....
quote:Hehe, misschien in de winter.
Op vrijdag 26 september 2003 22:16 schreef FireBird het volgende:[..]
hehe, ritje naar Assen nodig?
En al die agressie houd ik ook niet zo van eerlijk gezegd. Daar zal je in groningen wellicht wat minder last van hebben.
quote:Nou in de stad zelf is het nog wel es flink raak, ook veel buitelanders hoor die in de stad op de taxi's rijden, maar hiero in deze buurt niet, de meeste chauffeurs op zo'n nachtje ken je ook, en weet niet wat het is, maar veel aggressie 's nachts geen last van. Valt idd nogal mee hier dus..
Op vrijdag 26 september 2003 22:39 schreef Wekko het volgende:
Ik heb er ook wel es aan gedacht om taxi chauffeur te worden. Lekker grote auto onder je reet, beetje rondtoeren etc. Auto rijden bevalt mij wel. Maar die types die je in Utrecht rond ziet lopen zijn over het algemeen Marokanen met een hele grote mond die overal klanten weggrissen. En zo een grote mond heb ik niet dus of ik ooit klanten vind?
En al die agressie houd ik ook niet zo van eerlijk gezegd. Daar zal je in groningen wellicht wat minder last van hebben.
voor de nieuwschierigen, info over deeltaxi, danwel van N-Limburg, maargoed, komt op hetzelfde neer, hier in het Noorden geregeld door Arriva
http://www.deeltaxinoordlimburg.nl/h5/index.html
zat ff te zoeken naar wat uitleg over deeltaxi, kwam dit tegen, doet je nog es deugt!
http://members.home.nl/pvdaharen/jantje3.htm
1 ding ---> Je maakt idd zaken zoals je bij het tv programme ziet mee
Wist ik veel dat die Mercedes achterwiel aangedreven was.
Midden in de nacht, regen, bocht, 180graden gedraaid.
Mijn eerste drift ervaring?! .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |