quote:Nee dan moet je live hebben
Op zaterdag 27 september 2003 12:47 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Dat zet ie toch gewoon op de harddisk?
quote:Doe je best, maar zorg er wel voor dat je 2e word bij 4WD championship op normal anders heb je gvd geen nieuwe auto (wat er bij mij gebeurd is
Op zaterdag 27 september 2003 13:05 schreef TripleM het volgende:
Een mooi groen doosje in de post, Colin McRae 4 is binnen! Ik ga gamen!
quote:ze zitten ook al een paar maanden te zeggen bij de oxbm(official xbox magazine) dat ze de extra levels van splinter cell en andere spellen op hun demo cd gaan zetten. Maar het lukt ze (nog) niet om het goed te installeren
Op zaterdag 27 september 2003 13:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee dan moet je live hebben
quote:Ah ok. Ik ga nu maar weer eens proberen om die corporaal in zijn nek te grijpen en met zn kop op de scanner te proppen.
Op zaterdag 27 september 2003 13:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee dan moet je live hebben
quote:Oh dat zal wel lukken, eerst de hal clearen.. dan de pc en dan komt die korporaal geloof ik
Op zaterdag 27 september 2003 13:34 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Ah ok. Ik ga nu maar weer eens proberen om die corporaal in zijn nek te grijpen en met zn kop op de scanner te proppen.
Diezelfde Peter Molyneux wist te vertellen dat Fable momenteel voor 80% af is en dat het nog tot 18 maanden kan duren voor de game helemaal af is. De filmpjes en screenshots kun je vinden op de website van Fablefrance.com
quote:als het echt nog 18 maanden gaat duren dan is iedereen dat spel weer vergeten..
Op zaterdag 27 september 2003 14:27 schreef Chocobo het volgende:
Proest![]()
Wat een cunts !
Diezelfde Peter Molyneux wist te vertellen dat Fable momenteel voor 80% af is en dat het nog tot 18 maanden kan duren voor de game helemaal af is. De filmpjes en screenshots kun je vinden op de website van Fablefrance.com
quote:Het spel zal wel zuigen momenteel ofzo anders stel je godver zo'n spel niet uit met nog eens 1.5 jaar terwijl het al 80% af is. Heb er meteen geen zin meer in
Op zaterdag 27 september 2003 14:28 schreef Tain het volgende:[..]
als het echt nog 18 maanden gaat duren dan is iedereen dat spel weer vergeten..
quote:misschien gaan ze toch wat van de features die er oorspronkelijk in zouden komen er toch in doen
Op zaterdag 27 september 2003 14:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het spel zal wel zuigen momenteel ofzo anders stel je godver zo'n spel niet uit met nog eens 1.5 jaar terwijl het al 80% af is. Heb er meteen geen zin meer in
quote:Nee.. kheb deel 3.. 4 is alleen wat beter in gameplay maar ga niet 2x betalen.
Op zaterdag 27 september 2003 14:24 schreef Chocobo het volgende:
Nog meer mensen die CMR4 gaan halen ?Bastard ?
quote:Nou ga je praten
Op zaterdag 27 september 2003 14:41 schreef gijsje79 het volgende:
* Bastard Freedom Fighters in bezit heeft en gaat gamen![]()
quote:Zei toch dat ik hem ging halen.
Op zaterdag 27 september 2003 15:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Nou ga je praten
quote:Whaha, heb FF nu ook binnen (van die prijsvraag)
Op zaterdag 27 september 2003 14:41 schreef gijsje79 het volgende:
* dWc_RuffRyder Freedom Fighters in bezit heeft en gaat gamen![]()
Heb net die tanks opgeblazen en zo die snipers gedood, dus ik ga nu weer ff terug naar het politiebureau .
quote:en vselka part one
Op zaterdag 27 september 2003 15:48 schreef Robhimself het volgende:
Ik heb Splinter Cell weer gekochtKan ik eindelijk Kola Cell spelen
quote:Cool spel he.
Op zaterdag 27 september 2003 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
Whaha, heb FF nu ook binnen (van die prijsvraag)
.
Heb net die tanks opgeblazen en zo die snipers gedood, dus ik ga nu weer ff terug naar het politiebureau
.
quote:Echt wel
Cool spel he.
Heb net m'n 4e man gerecruite, heb ook meteen men Assault Rife voor een Shotgun geruild .
quote:Wat iig wel een belangrijke verbetering is, is dat je in Championship mode nu uit alle auto's kunt kiezen. Niet alleen de Focus WRC zoals in CMR 3.
Op zaterdag 27 september 2003 15:06 schreef Bastard het volgende:
Nee.. kheb deel 3.. 4 is alleen wat beter in gameplay maar ga niet 2x betalen.
Ik ben nog steeds niet zo tevreden over het schademodel, ding rijdt op een gegeven moment gewoon als een natte dweil. Maar goed, ik loop vooruit op mijn review, ik speel nog effe verder
quote:Is die al te downen ?
Op zaterdag 27 september 2003 16:21 schreef Tain het volgende:[..]
en vselka part one
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 19:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is die al te downen ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |