quote:www.tmobile.nl, daar kun je je belstatus bekijken. Ik geloof echter dat de belstatus erg achterloopt. (normaal gesproken ook, maar door complicaties nu meer dan anders) Ze proberen dit meer up2date te krijgen. Check daar voor je belstatus zou ik zeggen.
Op donderdag 15 januari 2004 22:37 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand ook hoe ik mn resterende belminuten van T-mobile kan opvragen of hoe ik mn rekening kan bekijken en mn sms tegoed en dergelijken???
quote:Hoe is dit bij jou afgelopen? Ik heb/had namelijk ook dit probleem. Nu heb ik de providerkeuze op handmatig ingesteld ipv automatisch, en heb ik die melding nog niet gehad. Hopelijk was dit dus de oplossing. Heb jij er nog ervaring mee opgedaan?
Op vrijdag 21 november 2003 02:50 schreef Dennis121 het volgende:
Ik heb dit toestel dus icm met een T-Mobile abonnement.
Maar nu schiet het toestel steeds op "Beperkte Service"
Ik dacht eerst aan de antenne van het toestel... en heb dus het toestel ter reparatie aangeboden, maar nu las ik dus dat meerdere mensen het probleem hadden icm T-Mobile. Het lijkt dus weer op zo'n T-mobile - GSM probleem net zoals met de SE T68i
T-Mobile kent het probleem (nog) niet en Samsung zelf dacht eerder aan de antenne van het toestel. Maar ik heb het met Vodafone, KPN en Orange geprobeerd, die deden het echter gewoon goed
Iemand hier ook last van? Zo ja, bel T-Mobile dan 0800-7111 hoe vaker ze de klacht krijgen, neem ik toch wel aan dat ze wat gaan doen.... iets met Samsung voor een software verandering ofzo, of voor mij liever contract ontbinding... want ik ga voor hun echt geen andere telefoon kopen
JRC©
Nopes, nog helemaal geen problemen mee. Ik zou een aanspraak op je garantie doen.quote:Op zondag 25 april 2004 15:03 schreef Terrah het volgende:
Heeft iemand hier ook problemen met de camera die is ingebouwd? dat ding is nog geen maand oud maar foto's maken doet ie al niet meer. Fout bij tonen afbeelding zegt ie. iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Kan nergens een forum of topic vinden waar iemand hetzelfde probleem heeft..
Hij is van mijn zus btw maar die houdt niet zo van forumsquote:Op zondag 25 april 2004 15:08 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Nopes, nog helemaal geen problemen mee. Ik zou een aanspraak op je garantie doen.
Ik ken het hele probleem niet en is ook wel iets heel wazigs. Lijkt me dus een bug of defect in de telefoon zelf.quote:Op zondag 25 april 2004 15:36 schreef Terrah het volgende:
[..]
Hij is van mijn zus btw maar die houdt niet zo van forums
Helaas zijn die winkels op zondags nooit open
Maar je hebt ook geen idee hoe je dat eventueel kunt verhelpen?
Ze is niet zo heeel erg technisch aangelgd (lees niet)
Ok op naar de winkelquote:Op zondag 25 april 2004 18:19 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik ken het hele probleem niet en is ook wel iets heel wazigs. Lijkt me dus een bug of defect in de telefoon zelf.
Uitzetten kan volgens mij niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:35 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand ook hoe je die irritante foto-knop aan de zijkant uit kan zetten?
iedere keer als ik hem uit mn broekzak haal heb die weer 20 fotos gemaakt :S
Ondersteund dit programma ook USB?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
je moet het programma Pims and filemanager van samsung hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |