heb dus ook mijn abo opgezegd, maar hoe lang duurt het voor je een bevestiging daarvan krijgt? MAW hoe weet je zeker dat het ook daadwerkelijk opgezegd wordt?
quote:ff nabellen dat de brief waarin je opzegt goed is aangekomen of die brief aangetekend versturen en dan dus bevestiging van ontvangst ontvangen. Weet je zeker dat je goed zit, tenzij ze hem weer te laat hebben ontvangen.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:23 schreef Gomorrah het volgende:
Effe offtopic:heb dus ook mijn abo opgezegd, maar hoe lang duurt het voor je een bevestiging daarvan krijgt? MAW hoe weet je zeker dat het ook daadwerkelijk opgezegd wordt?
quote:Hmm geen enkel probleem hier ermee.
Op Monday 5 January 2004 18:55 schreef Dennis121 het volgende:
batterij speling vink nog steeds irritant EERIE ()
Deze gaat niet dat je zegt echt hard en trilt ook niet
Gebruikte me vorige gsm ook veel als wekker ![]()
Voor de rest tot nu toe een prima gsm !
quote:Wekker doet het bij mij weer prima
Op woensdag 7 januari 2004 15:05 schreef t1m.nl het volgende:
Nogmaals relaxte telefoon alleen jammer van de wekkerDeze gaat niet dat je zegt echt hard en trilt ook niet
![]()
Gebruikte me vorige gsm ook veel als wekker
Voor de rest tot nu toe een prima gsm !
quote:Je kan er heel wat mee, maar dan moet je zo'n GPS abbo erbij nemen. En aangezien ik overal wel internet heb, en ook nog kan smsen of mmsen met dat ding heb ik dat niet gedaan, was al duur zat
Op vrijdag 9 januari 2004 10:46 schreef dj_ko het volgende:
Kan je met die telfoon ook emailen????
K krijg m binnenkort ook
WAP heb ik er wel op, da's geloof ik standaard. Maar dat gebruik ik dus ook nooit.
quote:Maak eerst een mms via het berichtenmenu. Als je de foto en tekst hebt toegevoegd kom je dmv "opt" in een ander menu waar je "verzenden" kunt selecteren. Kies hier een nummertje, bijv 1. En als je dan "e-mail adres" kiest wordt het gewoon gemaild!
Op maandag 12 januari 2004 13:12 schreef dj_ko het volgende:
Wie Weet hoe ik fotos moet versturen naar mailadressen via mms met T-mobileabbo met de E 700??
quote:Dat werkt niet bij mij
Op maandag 12 januari 2004 15:11 schreef Marzian het volgende:[..]
Maak eerst een mms via het berichtenmenu. Als je de foto en tekst hebt toegevoegd kom je dmv "opt" in een ander menu waar je "verzenden" kunt selecteren. Kies hier een nummertje, bijv 1. En als je dan "e-mail adres" kiest wordt het gewoon gemaild!
quote:bij mij dus ook niet
Op dinsdag 13 januari 2004 14:47 schreef Elegy het volgende:[..]
Dat werkt niet bij mij
meerdere malen geprobeerd
quote:Heb je wel een T-mobile abo? Ik heb mijn telefoon opgestuurd gekregen van T-mobile. Heb er een oude BEN sim inzitten, maar ik heb verder niets hoeven in te stellen...
Op dinsdag 13 januari 2004 22:54 schreef Vicky het volgende:[..]
bij mij dus ook niet
meerdere malen geprobeerd
Het werkte zelfs vanuit Barcelona, alleen weet ik nog niet hoe duur dat was
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 18:05 schreef YoGi_Berra het volgende:
die foto's die ermee kan maken zijn best wel mooi,...640*480 is max. reso
heej hoe heb je die fotowz op het internet gezet eigenlijk???
fotow genomen met dat ding
quote:nee ik heb Orange
Op woensdag 14 januari 2004 11:45 schreef Marzian het volgende:[..]
Heb je wel een T-mobile abo? Ik heb mijn telefoon opgestuurd gekregen van T-mobile. Heb er een oude BEN sim inzitten, maar ik heb verder niets hoeven in te stellen...
Het werkte zelfs vanuit Barcelona, alleen weet ik nog niet hoe duur dat was
Ik heb dus zojuist mijn toestel onverwacht gekregen. Gister belde ik met tmobile wanneer ik hem kon verwachten en toen werd verteld dat er geen levering was geweest en dat het een maand langer zou gaan duren. Nu heb ik hem dus toch al binnen ![]()
Na het openen dus eerst ff in het boekje gekeken omtrent batterij gebruik. Staat in dat hij eerst volledig opgeladen moet worden + - 130 minuten. Ik pak dus de lader en kijk naar de aansluiting. Daar zit een klein rubberen afdekking op de telefoon voor en die zit niet vast. Ik verwacht dat ik dat ding dus vrij snel ben verloren. Magoed, ik dat ding er dus in. Na half uurtje ga ik kijken staat op het scherm dat ie al opgeladen is
.
Verder zijn mijn eerste indrukken erg goed. Klein, licht en mooi vormgegeven (info die we al wisten). Ik heb verder géén last van speling bij de batterij of dat hij 'kraakt' oid. Expres ff op gecontroleerd na enkele reviews te hebben gelezen.
Alle nummers naar de telefoon gekopiëerd in nog geen 2 sec (147 nummers, dus niet bepaald weinig). Mijn vorige sonyericson T65 deed daar ruim een minuut over.
Net al mijn telefoonnummers met mijn pc via infrarood gesynchroniseerd. Gaat vrij eenvoudig met easy studio. Enige nadeel is dat als je een nummer bewerkt hij weer helemaal naar boven verspringt en je telkens het volgende nummer moet opzoeken. Tijdrovend en irritant. Misschien is dit in een volgende versie van het programma verholpen. Het bewerken van nummers gebeurt direct op de telefoon, dus hij moet er wel naast liggen.
Verder vind ik het vervelend dat hij alle sim nummers en nummers in het telefoongeheugen tegelijk laadt. Nog geen optie gezien om maar 1 van beide te zien. Resulteert dus in een compleet dubbele lijst nummers, toen ik hem naar het telefoongeheugen gekopieerd had. Nu heb ik maar ff het sim geheugen leeg gegooid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |