abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14915240
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_14915366
Hartstikke bedankt man
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_14928455
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:55 schreef Cool_Runner het volgende:
Hoeveel kost het toestel los?
Ik wil m ook erg graag hebben maar wil dan gewoon mn prepaid kaart van t-mobile erin steken. Ik bel toch niet zo erg veel en anders ben ik hetzelfde of meer kwijt aan een abbo...
¤499,-
Heb hem ook sinds vandaag!
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  donderdag 27 november 2003 @ 15:33:22 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_14973945
quote:
Op zondag 23 november 2003 22:34 schreef djdarcli het volgende:
Ik ben ook in het bezit van de Samsung E-700. Er is op http://www.samsungmobile.com een programma te downloaden om foto's, sms-jes, en contactpersonen naar je pc te halen van je telefoon... (EasyStudio PIMS & File Manager) Het probleem is dus dat ie nix binnen haalt als ik "connect"... Weet iemand of het uitmaakt of de telefoon aan of uit staan? Is het mogelijk om de kabel te gebruiken die bij de T-100 hoort?
Ik heb 'm sinds een weekje, voor maar 9,95 (handig, als de vriend van je zusje bij Orange werkt )

Maar ik weet dus ook niet hoe ik nou pix naar mijn pc kan sturen. ALs ik iemand mms die geen mms toestel heeft krijgt ie een smsje met de url en de code enzo. En dan ziet hij een rood kruisje. Terwijl het juist zulke mooie benen waren...

Heb ook al via infrarood geprobeerd, maar dan kan ik alleen naar de telefoon overzetten. En dan moet ik nog dat ding blijven richten. Las net in een ander topic dat er nog software en kabels voor uit moeten komen. Ik hoop dat dat wel gaat werken dan

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_15324959
Ah, what the hell.

*schop*

Be happy!
pi_15365222
is het echt zo dat er geen speaker in zit?
dus dat je verplicht bent een headset te gebruiken?
Bomen zijn relaxt
pi_15365662
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 19:42 schreef LeT0W het volgende:
is het echt zo dat er geen speaker in zit?
dus dat je verplicht bent een headset te gebruiken?
om handsfree te bellen wel ja
pi_15372405
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 20:13 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

om handsfree te bellen wel ja

ik wist dat ik te stoned was om een revieuw te leze
Bomen zijn relaxt
pi_15372421
Ok toestel
pi_15372452
OMG!

Kijk hier eens voor véél info:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/824501

pi_15372456
Spam
pi_15372488
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 01:27 schreef flat_erik het volgende:
Spam
Nope, informatieve link....
pi_15683179
Misschien een hele onnuttige kick, maar ik heb een vraagje aan de Samsung E700 users:
Hoe ziet de bovenkant van de telefoon er nu uit? (en dan bedoel ik vooral het stukje waar vga camera ofzoiets opstaat):

1.:

of zo:

2.:

Dus is dat stuk bovenaan de telefoon doorlopend, of niet.
Ben van plan zelf een E700 aan te gaan schaffen en wou dit gewoon effe weten. Vind persoonlijk dat gedeelte het mooiste op het 2de plaatje.

......
pi_15699832
Wordt echt scheitziek van die telefoon, met die klote batterij
Als ik er gewoon mee werk, kun je de batterij steviger tegen de telefoon aandrukken, oftewel hij heeft iets speling... wat je dus voelt tijdens het werken ermee... vooral aan de linker bovenkant. Dit is ondertussen mijn 3e al, mijn eerste had dat (die werd gestolen) mijn tweede leek het niet te hebben, en deze 3e (omdat ik de 2e geruild heb voor de 3e) heeft het wel... niet zo erg als mijn eerste, maar tis nog steeds erg vervelend
Veder werkt ie wel goed, maar dat licht krakende gevoel tijdens het werken met het toetsenbord irriteert mij mateloos.... helaas kan ik het toestel niet meer inruilen voor een ander, anders had ik dat zeker gedaan, klote ding
pi_15700039
quote:
Op woensdag 24 december 2003 23:26 schreef Slomy het volgende:
Misschien een hele onnuttige kick, maar ik heb een vraagje aan de Samsung E700 users:
Hoe ziet de bovenkant van de telefoon er nu uit? (en dan bedoel ik vooral het stukje waar vga camera ofzoiets opstaat):

1.:
[afbeelding]

of zo:

2.:
[afbeelding]

Dus is dat stuk bovenaan de telefoon doorlopend, of niet.
Ben van plan zelf een E700 aan te gaan schaffen en wou dit gewoon effe weten. Vind persoonlijk dat gedeelte het mooiste op het 2de plaatje.

geef me je email dan mail ik wat fotoos van mn e700 , als je wilt nog meer fotoos, moet je wel even zeggen waarvan.

(tip: voor leuke java games, wap.ranova.com)

pi_15700976
quote:
Op donderdag 25 december 2003 19:47 schreef Dennis121 het volgende:
Wordt echt scheitziek van die telefoon, met die klote batterij
Als ik er gewoon mee werk, kun je de batterij steviger tegen de telefoon aandrukken, oftewel hij heeft iets speling... wat je dus voelt tijdens het werken ermee... vooral aan de linker bovenkant. Dit is ondertussen mijn 3e al, mijn eerste had dat (die werd gestolen) mijn tweede leek het niet te hebben, en deze 3e (omdat ik de 2e geruild heb voor de 3e) heeft het wel... niet zo erg als mijn eerste, maar tis nog steeds erg vervelend
Veder werkt ie wel goed, maar dat licht krakende gevoel tijdens het werken met het toetsenbord irriteert mij mateloos.... helaas kan ik het toestel niet meer inruilen voor een ander, anders had ik dat zeker gedaan, klote ding
Meer mensen die iets speling hebben (vooral aan de bovenkant) met de batterij? De 3 E700-toestellen die ik nu heb gehad, hadden het alledrie, alleen 1 van de 3 heel minimaal, wat je tijdens het werken ermee niet voelde... Anders moet ik hem WEER ruilen, WEER alle instellingen doen etc etc... wordt er een beetje moe van...
pi_15701344
quote:
Op donderdag 25 december 2003 19:56 schreef MotionMan0 het volgende:

[..]

geef me je email dan mail ik wat fotoos van mn e700 , als je wilt nog meer fotoos, moet je wel even zeggen waarvan.

(tip: voor leuke java games, wap.ranova.com)

Als het goed is, heb je een mailtje ontvangen .
......
pi_15862885
Wat een kut telefoon, heb je eindelijk eentuje die het goed doet, heb je na 1x in je broekzak, meteen 24123472979128 krasjes op het buitendisplay, heb er eerder mensen over gehoord dat ze snel last hadden van die klote krasjes aan de buitenkant, tis ook echt alleen de buitenkant, echt walgelijk.

Samsung

pi_15863836
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:23 schreef Dennis121 het volgende:
Wat een kut telefoon, heb je eindelijk eentuje die het goed doet, heb je na 1x in je broekzak, meteen 24123472979128 krasjes op het buitendisplay, heb er eerder mensen over gehoord dat ze snel last hadden van die klote krasjes aan de buitenkant, tis ook echt alleen de buitenkant, echt walgelijk.

Samsung

Ik heb er ook eentje en had ook allemaal krasjes op buitendisplay. Bij de Halfords heb je tubetjes van 3,50 en dat spul doe je dan op je displaytje, even wrijven n krasjes zijn zo goed als weg, werkt prima!!

Heeft iemand al een datakabel???

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 januari 2004 @ 22:16:29 #46
36104 optimus_priem
Son of the Silent Age
pi_15887050
Ik twijfel nog tussen dit toestel en de Nokia 6600, voornamelijk omdat ik tot nu toe 5 Nokia's gehad heb (in 5 jaar) en die bevielen me goed. Welke vinden jullie beter?
Blank Looks and Notebooks
pi_15887107
Machtig apparaat, zou hem zo willen hebben
hijs alleen zo duur vind ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 11:21:03 #48
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15895755
quote:
Op woensdag 31 december 2003 19:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb er ook eentje en had ook allemaal krasjes op buitendisplay. Bij de Halfords heb je tubetjes van 3,50 en dat spul doe je dan op je displaytje, even wrijven n krasjes zijn zo goed als weg, werkt prima!!

Heeft iemand al een datakabel???

Geen last van krasje hier Ook niet van speling of iets anders.

Het schijnt dat je ook de datakabel van een ouder model kan gebruiken. Krijg ik binnenkort binnen, zal bevindingen wel hier posten

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_15896115
Ik krijg dat toestel over 2 weken. Als hij speling heeft, ga ik wel kijken ik die speling kan wegkrijgen met een stukje papier oid. Moet mogelijk zijn hem daarmee goed te klemmen. Anders een heel dun stukje schuimrubber zou nog mogelijk moeten zijn tegen 'gekraak'.
pi_15896825
Ga hem morgen eens halen.

Abo bij KPN opgezegt dus....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')