'k hoop dat die scooterrijder nog 'n beetje heel is...
dat filmpje was overbodig, trouwens... er gebeurt geen donder
quote:Sorry, kan niet FTPen met @home, de ftpserver ligt plat daar. Dus filmpje kan ik ff nergens kwijt. Is trouwens toch maar ruk-kwaliteit en niets bijzonders te zien.
Op vrijdag 26 september 2003 17:44 schreef blieblie het volgende:
FILMPJE???
Waar gaat het heen met de wereld![]()
quote:Doet hij 't nou wel dan?
Op vrijdag 26 september 2003 17:46 schreef Jordy-B het volgende:
Naja... zulks gebeurt, hè?'k hoop dat die scooterrijder nog 'n beetje heel is...
dat filmpje was overbodig, trouwens... er gebeurt geen donder
Is overigens volgens mij ook geen veilige kruising of wel?
quote:Hij deed 't prima... alleen onscherp, stil en niet echt iets toevoegend aan het verhaal.
Op vrijdag 26 september 2003 17:49 schreef Nebu1980 het volgende:[..]
Doet hij 't nou wel dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 26-09-2003 17:52]
quote:Nee, niet die rooie... je ziet alleen het stuur van de blauwe (brommer)... die was het. Volgens mij zon Peugeot Fox. Vork was redelijk gevouwen.
Op vrijdag 26 september 2003 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Scooter ziet er nog redelijk heel uit vanaf hier gezien..Is overigens volgens mij ook geen veilige kruising of wel?
Die kruising is kut. Door de geparkeerde auto's moeilijk te zien of er iemand over de ventweg rijdt. Maar ja... daarvoor heb je weer haaietanden op de weg staan he.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 17:44 schreef Nebu1980 het volgende:
Ongelukje gebeurd vanmiddag bij mij op de hoek.
Was te lui om naar buiten te lopen, maar volgens mij was er een brommertje geschept door een auto die de straat in wilde rijden.
Meisje werd afgevoerd met de ambulance. Brommer in de kreukels stond aan de kant.edit ===filmpje weg: was toch maar k*t===
quote:Lijkt mij nog wel eem te vallen. Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar 'k denk dat ofwel de automobilist de scooter niet heeft gezien, ofwel die scooter zo hard aan kwam rijden dat daar nauwelijks nog op te anticiperen was.
Op vrijdag 26 september 2003 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Scooter ziet er nog redelijk heel uit vanaf hier gezien..Is overigens volgens mij ook geen veilige kruising of wel?
Ik woon trouwens precies aan de overkant van het station
quote:Servers van @home hebben flink kuren de laatste dagen
Op vrijdag 26 september 2003 17:59 schreef 2Mini het volgende:
he bah....(wat zitten de plaatjes op een *** trage server!!)
quote:* Nebu1980 was lui...
Op vrijdag 26 september 2003 17:54 schreef Youssef het volgende:
Op de hoek en je gaat niet eens even informeren?![]()
quote:Ik weet het, maar het verbaast me toch
Op vrijdag 26 september 2003 18:17 schreef Nebu1980 het volgende:[..]
* Youssef was lui...
staat toch ook mijn eerste bericht
Bij jou voor de deur staan ze vaker te flitsen (in Wyckerpoort).
quote:Er was niets te zien in dat filmpje.
Op woensdag 7 januari 2004 21:55 schreef g1id het volgende:
OMFG ik had 75meter verderop 2 jaar geleden een zwerver op zijn fiets geschept met mijn scooter
En een ex heeft eens een stilstaande(!) auto geramd, bij het zebrapad als je de passerel uitkomt.
Die brommer komt me ook bekend voor. Heb je dat meisje gezien? Ik zou toch wel graag het filmpje willen zienBij jou voor de deur staan ze vaker te flitsen (in Wyckerpoort).
Is ècht de moeite niet...
quote:[ramptoerist]
Op woensdag 7 januari 2004 21:59 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Er was niets te zien in dat filmpje.
Is ècht de moeite niet...
Die melding kwam namelijk als eerst bij mij en collega binnen, echter kwam vlak daarna nog een melding waar wij dichter bij waren, en toen is de 39 (de ambu die je op de foto ziet) naar die brommer gestuurd.
Meisje is trouwens weer redelijk stabiel nu.
[Dit bericht is gewijzigd door Farao op 07-01-2004 23:48]
Als het hem is en de eigenar de dief was, hoop ik dat het hem veel pijn heeft gedaan.
En als je echt denkt dat dat jou scooter wel eens zou zijn dan kan je toch contact opnemen met de politie, je kan in dit topic lezen waar en wanneer het gebeurde.
Stap met die info naar de politie en vraag of ze dat voor je kunnen contoleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |