ODOD | vrijdag 26 september 2003 @ 17:04 |
Weet iemand een site waarop ik kan vinden hoe ik zelf een uitlaat kan maken voor een opel corsa (b) 1.4i
| |
UndergroundWorldWide | vrijdag 26 september 2003 @ 17:04 |
www.indexcrazy.com/build/dispenser200.html ![]() | |
Count_Blah | vrijdag 26 september 2003 @ 17:06 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
slashme | vrijdag 26 september 2003 @ 17:06 |
www.handigeharrieuitlaatbouwers.nl | |
Topper_Harley | vrijdag 26 september 2003 @ 17:07 |
Btje lassen, btje passen. | |
MeAndMyself | vrijdag 26 september 2003 @ 17:13 |
zo simpel als wat. Een maat van me heeft laatst een limonadebus op zn SS50 gebouwd... | |
Warmaster_ | vrijdag 26 september 2003 @ 17:14 |
Pak een oude stijgerpijp en buig deze een beetje... klaar ![]()
| |
_GdR_ | vrijdag 26 september 2003 @ 17:14 |
pak een steigerpijp van een meter of 3/2,5 las die vast aan je spruitstuk. klaar is kees. mja of tie dan nog door de keuring heen komt is het 2de probleem. | |
vosss | vrijdag 26 september 2003 @ 17:14 |
quote:wat is een SS50?? ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 september 2003 @ 17:15 |
Hier heb je meer aan dan bovenstaande .. ![]() http://www.bremo.nl/pagina5-groot-scherm.htm Maar meer dan een idee dat het kan geeft't ook niet .. [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 26-09-2003 17:17] | |
_GdR_ | vrijdag 26 september 2003 @ 17:15 |
quote:hehehe zelfde gedachten. ![]() | |
Wrinex | vrijdag 26 september 2003 @ 17:16 |
quote:Hij geeft een 404 ![]() | |
Adjuh | vrijdag 26 september 2003 @ 17:16 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
_Sisoft_ | vrijdag 26 september 2003 @ 17:18 |
Koop een rechte 3/4 meter lange RVS buis met een diameter van 10 of 12 cm. Las deze vast op je uitlaatspruitstuk en maak hem op maat. Nu heb je een super high flow uitlaat zonder kat en demper die alleen maar een negatief effect hebben op je moter vermogen. | |
slashme | vrijdag 26 september 2003 @ 17:20 |
quote:ja inderdaad, wat een prutser die hans. | |
ODOD | vrijdag 26 september 2003 @ 17:27 |
heeft er ook nog iemand een 'redelijk' serieus antwoordt??????8)7 | |
slashme | vrijdag 26 september 2003 @ 17:31 |
quote:dus de vraag was serieus ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 26 september 2003 @ 17:37 |
Ga ik zoeken ben ik weer niet serieus genoeg .. ![]() Dit is toch echt een zelfbouw uitlaat met beschrijving op de site :
| |
spectrumanalyser | vrijdag 26 september 2003 @ 17:42 |
of als een echte sjonnie bent een stuk lantaarnpaal ![]() | |
ThaFreak | vrijdag 26 september 2003 @ 18:07 |
quote:motor van honda | |
Oosthoek | vrijdag 26 september 2003 @ 18:22 |
quote:Ah, de goeie ouwe 'welke SS maakt de grootste teringherrie' wedstrijd! ![]() | |
Jaydeem | zaterdag 27 september 2003 @ 19:47 |
Hoe handig ben je zelf dan? Kun je draaien, lassen, plaatbewerken? Zo ja, wil ik het wel ff uitleggen, ik heb 2 jaar geleden zelf een uitlaat gemaakt waar je u tegen zegt. Iemand uit de racerij had ff een tekening voor mij gemaakt. En ik dit nagemaakt op mijn stage bedrijf (makelijk gratis klussen). | |
ExOdus | zaterdag 27 september 2003 @ 19:50 |
quote:Brommer........... | |
hollander172 | zaterdag 27 september 2003 @ 20:26 |
quote:Ik zal even met de hand over mijn hart strijken en een poging doen sjonnie. Vraag eerst eens een catalogus aan van een uitlatenfabrikant, dan weet je in ieder geval hoe de originele uitlaat hoort te lopen. Schaf daarna een lasapparaat aan en leer daar mee omgaan. Nu komt het huiswerk. Als je hiermee klaar bent open je over een minimaal een maand nog maar een topic hierover. Tot ziens. | |
Patrick281 | zaterdag 27 september 2003 @ 21:58 |
..en dan moet je ook nog elk jaar door de APK komen met het eigenbouwsel.. En als je niet kan lassen kan je het bij voorbaat al vergeten.. | |
AsconaB-16V | woensdag 1 oktober 2003 @ 13:38 |
quote:Hier die vriend/sitebouwer. Sorry jongens, maar als ik alles zo gedetaileerd moest omschrijven, was mijn server-ruimte nog eerder vol. De uitlaat van de M3 en van de Ascona zijn allemaal zelf gemaakt. Omdat dee dunwandige buis moeilijk te buigen is, is er een ander optie. Als je bijv. een knikje moet maken in de buis, dan bekijk je hoe groot de hoek is dat je buis gebogen wilt hebben. Nu draai je 1 gedeelte van de buis een halve slag, en las je ze zo weer tegen elkaar. Je hebt dan je hoekje. Wil je een grotere bocht maken, dan gebruik je gewoon veel knikjes achter elkaar. Je kan de buis ook onder de auto houden, en hem vervolgens even vasthechten, dan kan je hem altijd nog iets draaien.(foetelen) Tip, hecht eerst je hele pijp voor je hem aflast, want anders moet je bij een foutje weer helemaal opnieuw beginnen. Ik hoop dat je er wat aan hebt, anders gewoon vragen. | |
AsconaB-16V | woensdag 1 oktober 2003 @ 13:50 |
quote:oh ja, en Hans is zeker geen prutser ! Ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt........... | |
Patrick281 | woensdag 1 oktober 2003 @ 18:42 |
quote:Welkom .. ![]() Wat is de wereld toch klein.. |