abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2003 @ 14:33:42 #1
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_13458832
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zijn de roosjes weer bezig met een nieuw album. en in tegenstelling tot the offspring houden ze ons wel op de hoogte

22-09-2003 (19:45:21) - NIEUWE CONCERTEN IN BELGIË EN NEDERLAND - Nog een paar weken en dan zijn de opnames van de nieuwe cd afgerond. Wanneer ie precies gaat uitkomen is nog niet bekend. Wel staat vast dat de Heideroosjes in DECEMBER dit jaar een aantal concerten doen in Nederland en België. Zeer binnenkort vind je de clubs en data op deze site. Stay tuned!

wat verwachten jullie van het album?
Gaan ze verder met de trant van fast forward of blijven ze toch ergens hangen?

Volgens mij wordt het weer een gave plaat

Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
  vrijdag 26 september 2003 @ 14:35:42 #2
52684 TIC
pi_13458885
Waar zijn jullie momenteel mee bezig? is een vraag die ik de laatste tijd vaker krijg. Niet vreemd natuurlijk want voor de buitenwereld kan het lijken alsof de rozen in winterslaap zijn. We doen immers maar een paar concerten en verder houden we ons gedeisd. Maar schijn bedriegt! We werken op dit moment als bezetene aan de songs voor het nieuwe album. We hebben veel geschreven en veel weer weggeflikkerd. Zon 21 nummers zijn door onze eerste selectie gekomen. Daar zullen er zon 15 van op de plaat komen. We zitten nu samen met producer Oscar Holleman in de pré-produktie (= de afronding van songs voordat je ze daadwerkelijk gaat opnemen). En dat betekent weinig zomer-zon voor de rozen. Want in juli zetten we de basis van de nummers op band. De maand augustus spelen we een paar shows (o.a. Pukkelpop, yeah!) en werken we in ons oefenhok door aan de zogenaamde puntjes-op-de-i. Dingen zoals extra gitaarpartijen, achtergrond-zang. Er zullen ook wat gast-zangers meedoen. Een soort Bro Hymn van de Europese scene zeg maar. Namen verklap ik nog niet want als er per ongeluk iemand afhaakt moet ik dat weer rechtlullen haha!. In de maand september nemen we al deze dingen op, samen met alle lead-zang. Eind september moet het album klaar zijn. Wanneer Epitaph m in de winkels heeft is nog niet bekend. Zowel Epitaph als de roosjes willen alles goed aanpakken. En dat heeft tijd nodig. Maar jullie wachten zal beloond worden! Zodra we meer weten zullen we dat melden op de site. Tot slot wat (mogelijke) titels van nummers. Onder voorbehoud zoals dat zo mooi heet. Thanks voor jullie support en united scum still rules!

SINEMA (de wereld om ons heen is soms net een film die voorbij trekt. En wel een trieste, vol sin), DAN BREEKT DE HEL LOS! (over fatale vriendschap), SCAPEGOAT REVOLUTION (over de revenge-of-the-nerds), THE WORLD (over levensvragen waar het antwoord maar nooit op schijnt te komen), K ZIE JE LATER (over afscheid. Wanneer is later?), MAMELODI MELODIES (over ons concert in de township in Zuid Afrika), PSYCHIC (over paranormale giften), ONE ON ONE (over de val die drugsverslaving heet), WE ALL SHARE THE SAME SUN (over de gespannen verhoudingen tussen de Islamitische en Westerse cultuur), EURONOISE (over alle hardwerkende Europese bands)..meer titels volgen!!

[Dit bericht is gewijzigd door TIC op 27-09-2003 10:32]

www.hetknakkertje.nl
pi_13459003
Dis behoorlijk oud nieuws btw... En er was toch een centraal HR topic?

Nieuwe cd wordt wel leuk, heb al heel wat nummers gehoord live.

vrijdag 26 september 2003 @ 14:41:53 #4
52684 TIC
pi_13459038
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 14:40 schreef =HellFire= het volgende:
Dis behoorlijk oud nieuws btw... En er was toch een centraal HR topic?

Nieuwe cd wordt wel leuk, heb al heel wat nummers gehoord live.

Per album mag je een nieuw topic op richten , daarom dacht ik laat i kdat maar eens doen.

Ik zit in ieder geval te wachten

www.hetknakkertje.nl
  vrijdag 26 september 2003 @ 15:12:11 #5
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13459962
Komt u maar met dat album! Zit er al een tijdje op te wachten!!
pi_13459996
Dan breekt de hel los wordt een leuk nr. Ook met keyboard er door heen. Is de nieuwe trend ofzo...
  vrijdag 26 september 2003 @ 16:32:08 #7
52684 TIC
pi_13462130
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:13 schreef =HellFire= het volgende:
Dan breekt de hel los wordt een leuk nr. Ook met keyboard er door heen. Is de nieuwe trend ofzo...
klopt bij rancid is het ook al zo
www.hetknakkertje.nl
pi_13465129
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 16:32 schreef TIC het volgende:

[..]

klopt bij rancid is het ook al zo

Euh dat was 10 jaar geleden bij Rancid ook al zo!!!
  vrijdag 26 september 2003 @ 18:52:06 #9
52684 TIC
pi_13465644
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 18:28 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Euh dat was 10 jaar geleden bij Rancid ook al zo!!!

ja, maar het laatste album hee lnadrukkelijk vind ik. Vond het album zelfs wat weg hebben van de dire strates op een of andere manier.
www.hetknakkertje.nl
  vrijdag 26 september 2003 @ 20:13:32 #10
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_13467208
"Dan Breekt De Hel Los" speelden ze op Pukkelpop, vond ik niet echt apart. Beetje saai zelfs.
  vrijdag 26 september 2003 @ 23:51:20 #11
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_13471302
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 20:13 schreef Ixnay het volgende:
"Dan Breekt De Hel Los" speelden ze op Pukkelpop, vond ik niet echt apart. Beetje saai zelfs.
Mja had em ook al gezien, en Scapegoat Revolution.. die eerstgenoemde vind ik wel oke, 2de ben ik vergeten..

Ben wel benieuwd naar het album anyways.

pi_13474790
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:51 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Mja had em ook al gezien, en Scapegoat Revolution.. die eerstgenoemde vind ik wel oke, 2de ben ik vergeten..

Ben wel benieuwd naar het album anyways.

Kep denk ik al 5 nummers gehoord van de nieuwe cd.

De Portier is ook erg goed. Denk dat ze vooral uitblinken op de Nederlandse songs dit keer. Maar ik kan het mis hebben. In ieder geval wordt het wel hun beste cd. (zeggen ze zelf)

zaterdag 27 september 2003 @ 10:31:55 #13
52684 TIC
pi_13474824
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 10:28 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Kep denk ik al 5 nummers gehoord van de nieuwe cd.

De Portier is ook erg goed. Denk dat ze vooral uitblinken op de Nederlandse songs dit keer. Maar ik kan het mis hebben. In ieder geval wordt het wel hun beste cd. (zeggen ze zelf)

Ik vind bij de vorige cd ook de opbouw verschrikkelijk goed eerst 3 stevige beuk nummers en dan lekker standaard roosjes
www.hetknakkertje.nl
pi_14059396
album komt 9 februari uit (http://www.heideroosjes.com/nederlands/nieuws/nieuws.asp), nog 'ff' wachten dus
pi_14060249
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:41 schreef vuilniszak het volgende:
album komt 9 februari uit (http://www.heideroosjes.com/nederlands/nieuws/nieuws.asp), nog 'ff' wachten dus
Wat vaag.... kerst-release mag niet van Epitaph, daarom moet je nog maar es 2 maanden extra wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')