Ik wil namelijk wel een Tattoo maar ik wil eerst eens kijken hoe deze staat.
Thanxs !
Theo
quote:Ik dacht dat dat met de 'gezonde' soort henna niet gebeurde hoor
Op vrijdag 26 september 2003 08:36 schreef Sakura het volgende:
Bedenk wel dat een henna tatoo minder tijdelijk is dan men wil doen geloven. Een vriendin van me heeft ooit eens een henna tatoo laten zetten, en elk jaar als ze zomers weer wat bruiner wordt door de zon, zie je die henna tatoo weer verschijnen.
Er is namelijk grote kans dat henna de pigmenten in je huid aantast, en je daar dus minder bruin word.
Elk jaar kan die tatoo dus weer terug komen als witte vlekken. En geloof me, dat is niet echt een fraai gezicht.
quote:Nou, als je een henna-tat hebt laten zetten en je verbrand (zwaar), dan is de kans groot dat je idd elk jaar die tattoo weer terug ziet komen zodra je een beetje bruin wordt. Let er dus goed op dat je je insmeerd en niet verbrand enzo.
Op vrijdag 26 september 2003 09:01 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Ik dacht dat dat met de 'gezonde' soort henna niet gebeurde hoor
. Ik heb wel eens gehoord over die henna die brandplekken veroorzaakte, maar dat was geloof ik de chemische variant. (zwarte?)
quote:Plakplaatjes. Zitten soms bij kauwgum.
Op vrijdag 26 september 2003 10:50 schreef T-jo het volgende:
Is er nog iets anders dan henna op de markt ?
quote:Of watervaste stift..
Op vrijdag 26 september 2003 11:12 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Plakplaatjes. Zitten soms bij kauwgum.
Rode henna is niet erg, je moet alleen zorgen dat je niet verschrikkelijk verbrand. Plakplaatjes en stift geven hetzelfde effect..
Maar misschien is dat wat
quote:Heb ik een keer gebruikt, waren toen te koop bij boekwinkel de Ako maar 1 keer douchen en hij is eraf.
Op vrijdag 26 september 2003 17:10 schreef Ils het volgende:
Als ik me niet vergis zijn er ook zogenaamde tattoo-markers te koop.
Een speciale stift om zelf ''tatoeages'' mee te tekenen op de huid.
Van een redelijk bekend marker merk maar ben de naam even kwijt.Maar misschien is dat wat
quote:In Renesse zit een Tatoo shop en volgens mij hebben ze daar Hennatatoo's. Althans een jaar of 2 geleden eb ik er eenthje laten zetten toen ik in Renesse was.
Op vrijdag 26 september 2003 06:39 schreef T-jo het volgende:
Weet iemand waar je op een henna tattoo kan zetten in Zeeland.Ik wil namelijk wel een Tattoo maar ik wil eerst eens kijken hoe deze staat.
Thanxs !
Theo
quote:Heb ik ook hier thuis liggen. Zit 3 minuten goed, daarna gaat het uitlopen..
Op vrijdag 26 september 2003 17:10 schreef Ils het volgende:
Als ik me niet vergis zijn er ook zogenaamde tattoo-markers te koop.
Een speciale stift om zelf ''tatoeages'' mee te tekenen op de huid.
Van een redelijk bekend marker merk maar ben de naam even kwijt.Maar misschien is dat wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |