maar gezien ik niks te horen kreeg, ben ik gaan zoeken , toen zag ik dat ie vaste gebruiker hier was, dus heb een paar keer reply gestuurd van waar blijft mijn geld, maar tot mijn grote verbazing wordt die topic meteen verwijderd
quote:dan moet je Tweakers.net mailen lamlul
Op donderdag 25 september 2003 23:43 schreef K3ke het volgende:
de advertentie was van een Radeon videokaart op tweakers.netmaar gezien ik niks te horen kreeg, ben ik gaan zoeken , toen zag ik dat ie vaste gebruiker hier was, dus heb een paar keer reply gestuurd van waar blijft mijn geld, maar tot mijn grote verbazing wordt die topic meteen verwijderd
quote:vandaar dat ik me afvraag of het helemaal legaal is, de vraag is maar of fok met zoiets in verband wilt staan
Op donderdag 25 september 2003 23:43 schreef deantoine het volgende:[..]
hij heeft inderdaad wel errug veel telefoons...
moet ik soms screenshot plaatsen van mijn overboeking
quote:daar zta ik n et ook al naar te kijken. die gast heeft wel heel veel mobieltje te koop en computers
Op donderdag 25 september 2003 23:41 schreef _The_General_ het volgende:
als ik zoek op kaio krijg ik zoveel topics dat ik me afvraag of hij niet gewoon illegaal of gejat spul aanbied, alles in zijn topics is nieuw volgens mij, wat denken jullie?
quote:ik zie het ook. erg vreemd idd
Op donderdag 25 september 2003 23:41 schreef _The_General_ het volgende:
als ik zoek op kaio krijg ik zoveel topics dat ik me afvraag of hij niet gewoon illegaal of gejat spul aanbied, alles in zijn topics is nieuw volgens mij, wat denken jullie?
quote:Kun je doen, maar ik weet niet goed wt ik er verder aan moet doen?
Op donderdag 25 september 2003 23:44 schreef K3ke het volgende:
dat ik 2 posts heb komt omdat ik geregd heb puur om een reply te kunnen posten op zijn topic, want hij reageert totaal niet op mijn mail,moet ik soms screenshot plaatsen van mijn overboeking
quote:Nee, maar het gaat om dat het misschien een andere user is met hetzelfde naam is.
Op donderdag 25 september 2003 23:44 schreef K3ke het volgende:
dat ik 2 posts heb komt omdat ik geregd heb puur om een reply te kunnen posten op zijn topic, want hij reageert totaal niet op mijn mail,moet ik soms screenshot plaatsen van mijn overboeking
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 25-09-2003 23:47]
quote:Aantal posts zegt natuurlijk niet zo heel erg veel over een persoon.
Op donderdag 25 september 2003 23:39 schreef Brendovic het volgende:
tsja, als iemand meer als 1000 post hier heb en overkomt als een eerlijk persoon zou ik het maybe ook wel doen, niet iedereen is een crimineel, geloof in je medemens
quote:het ruikt nie fris in iedergeval, zoveel mobieltjes, misschien voor fok het onderzoeken waard ?
Op donderdag 25 september 2003 23:45 schreef WebVoice het volgende:[..]
ik zie het ook. erg vreemd idd
waarom zou ik iemand in godsnaam zwart maken als ik mijn spullen wel heb gekregen
code:No user with that nickname was found
(Interne identificatie: search::find::no_user_found_poster)
quote:Dat topic is er nog wel maar alle offtopic reacties zijn eruit verwijderd. (was iets met peecee nogwattes ofzo, zoek maar op kaio als TS in V&A).
Op donderdag 25 september 2003 23:43 schreef K3ke het volgende:
de advertentie was van een Radeon videokaart op tweakers.netmaar gezien ik niks te horen kreeg, ben ik gaan zoeken , toen zag ik dat ie vaste gebruiker hier was, dus heb een paar keer reply gestuurd van waar blijft mijn geld, maar tot mijn grote verbazing wordt die topic meteen verwijderd
quote:Ik denk dat je hem beter in godsnaam zwart kunt maken op Tweakers.net.
Op donderdag 25 september 2003 23:47 schreef K3ke het volgende:
het gaat om zelfde persoon
zelfde email adreswaarom zou ik iemand in godsnaam zwart maken als ik mijn spullen wel heb gekregen
Neem contact op met Tweakers.net, niet HIER!
quote:hij gebruikte andere naam op vraag/aanbod pagina wel zelfde email adres als hier
Op donderdag 25 september 2003 23:48 schreef deantoine het volgende:
username kaio zoeken op tweakerscode:No user with that nickname was found
(Interne identificatie: search::find::no_user_found_poster)
quote:inderdaad, maar misschien kunnen we wel ff, met de mods bespreken wat kaio allemaal verkoopt, zoek eens op zijn username en door hem geopende topics, erg verdacht
Op donderdag 25 september 2003 23:48 schreef Extremini het volgende:[..]
Ik denk dat je hem beter in godsnaam zwart kunt maken op Tweakers.net.
quote:bel ff "Meld Misdaad Anoniem (0800 7000)"
Op donderdag 25 september 2003 23:46 schreef _The_General_ het volgende:[..]
het ruikt nie fris in iedergeval, zoveel mobieltjes, misschien voor fok het onderzoeken waard ?
geef ff door dat ie jou heeft opgelicht, (erg) veel foon en ander nieuw spul aanbied en evt zonodig zijn gegevens
misschien kan je dan binnenkort lachen
quote:waarom
Op donderdag 25 september 2003 23:48 schreef Extremini het volgende:[..]
Ik denk dat je hem beter in godsnaam zwart kunt maken op Tweakers.net.
hij heeft al zn spullen hier te koop,
misschien waarschuwing voor anderen
quote:das inderdaad weird, misschien kan die kl00n eens vertellen hoe die aan al die nieuwe mobieltjes komt?
Op donderdag 25 september 2003 23:53 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de weirdste topics ever, kaio post hier als kloon heel onschuldig mee,
weird, heel weird.
quote:en hij zegt vast dat hij het belachelijk vind
Ik vind dit een van de weirdste topics ever, kaio post hier als kloon heel onschuldig mee,
weird, heel weird.
quote:hoe bedoel je? heeft ie meerdere usernames?
weird, heel weird.
quote:Dan ben je gewoon bijna blij om een topic van mij te lezen he?
weird, heel weird.
quote:Opeens zijn jouw topics leuk ja
Op donderdag 25 september 2003 23:54 schreef Conflict het volgende:[..]
Dan ben je gewoon bijna blij om een topic van mij te lezen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |