Mooi concert, maar het gezelschap maakte de avond onvergetelijk. Jammer dat het niet onweerde.
Gespeelde nummers:
Wonderful Life (Nocturama)
Red Right Hand (Let Love In)
West Country Girl (The Boatmans Call)
Hallelujah (No More Shall we Part)
Sad Waters (Your Funeral, My Trial)
Do You Love me (Let Love In)
Bring it On (Nocturama)
Christina the Astonishin (Henry's Dream)
Watching Alice (Tender Prey)
The Mercy Seat ('rustige versie')
Still in Love (Nocturama)
From Her to Eternity (From Her to Eternity)
Henry Lee (Murder Ballads)
He Wants You (Nocturama)
Nobody's Baby Now (Let Love In)
Deanna
The Ship Song (The Good Son)
-----------------------
Babe, I'm on Fire (Nocturama)
[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 04-06-2003 22:37]
quote:Voor ons, melancholische mensen, is het dus goed te horen dat later, als we van alles hebben meegemaakt en ouder worden, wel het geluk kunnen vinden.
Op woensdag 4 juni 2003 17:45 schreef LunaChick het volgende: Noem me egoistisch, maar ik hoorde hem liever toen hij nog ongelukkig was.
Hey, maar hij heeft John Finn's Wive niet gespeeld dus? ik dacht het ergens te lezen....
quote:Gek, ik voel me helemaal niet lethargisch en Nick volgens mij ook niet,die is juist ubergevoelig!
Op woensdag 4 juni 2003 17:50 schreef marsterretje het volgende:[..]
Voor ons, melancholische mensen, is het dus goed te horen dat later, als we van alles hebben meegemaakt en ouder worden, wel het geluk kunnen vinden.
De post-puberale letargie kan ook ooit ophouden!
Maar dat is wel een uberbummer, als je JF Wive denkt te krijgen en dan ze absolute tegenhanger Diana krijgt.....
quote:Blijkbaar niemand. Helaas ...
Op donderdag 5 juni 2003 10:54 schreef pdiscs het volgende:
Is er trouwens iemand die een opname heeft gemaakt?Ben zeer geinteresseerd.
quote:Maar nu The Boatman's Call en No More Shall We Part eveneens mijn collectie bijstaan, vind ik Murder Ballads lang niet zo 'geweldig' meer, de grap is er na een tijdje ook wel wat vanaf. No More Shall We Part heeft echt een paar ijzersterke nummers... het titelnumer, Hallelujah, Fifteen Feet of Pure White Snow, Oh My Lord, Gates to The Garden. Wat een sfeer. The Boatman's Call is allemaal wat serener, maar wel mooi. No More Shall We Part raakt me echt diep.
Op vrijdag 16 mei 2003 12:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Inderdaad, Nick Cave is stoer en weet de leukste liedjes te maken over moordenaars.
Nja, smaken qua Nick verschillen, maar ik zie dat album niet als grap...ondanks dat het best lollig is.
quote:Ik dacht niet dat het zo moeilijk was om de (zwarte) humor van dat album in te zien...
Op woensdag 24 september 2003 12:25 schreef Riert het volgende:
De grap?? Song of Joy is gewoon een van de betere nummers ooit gemaakt.
Stagger Lee scoort ook hoog.Nja, smaken qua Nick verschillen, maar ik zie dat album niet als grap...ondanks dat het best lollig is.
quote:zeg ik dat?
Op woensdag 24 september 2003 17:57 schreef placebeau het volgende:[..]
Ik dacht niet dat het zo moeilijk was om de (zwarte) humor van dat album in te zien...
oh well.
quote:A collection of Nick Cave And The Bad Seed's promotional videos. The tracklist features 'Stagger Lee', 'Where The Wild Roses Grow (featuring Kylie Minogue)', 'Into My Arms', '(Are You) The One That I've Been Waiting For?', 'Henry Lee (featuring PJ Harvey)', 'Red Right Hand Man', 'Loverman', 'Do You Love Me?', 'Deanna', 'The Ship Song', 'Tupelo', 'In The Ghetto' 'Jack The Ripper', 'What A Wonderful World (featuring Shane MacGowan)', 'Straight To You', 'The Mercy Seat', 'The Weeping Song', 'The Singer', 'I Had A Dream Joe' and 'Wanted Man'.
Met deze clip alleen al kunnen ze een complete dvd vullenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm Baby, i'm on fire staat er niet opmisschien is deze videoclip ook iets te veel van het goede
Is een absolute aanrader!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:50 schreef Seborik het volgende:
Goed nieuws voor de Nick Cave fanaten, want er komt een dvd uit met alle videoclips.
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem niet ;-)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:51 schreef marsterretje het volgende:
Leuk maar veeeel te duur.
Ik ga erover nadenken/sparen![]()
Ben je single?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:31 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem niet ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |