wat vinden jullie eigenlijk van de ai? de missies zijn wel lekker moeilijk allemaal maar dit komt vooral door het bizarre numerieke overwicht dat de tegenstander steeds heeft.
Ik vind dat de ai het in skirmish behoorlijk goed doet, valt altijd je zwakste punten aan, gniept vaak een battlecruiser in hyperspace naar vervelende plekjes en trekt zich terug als ie een gevecht niet kan winnen. hij is alleen niet zo collegiaal, als je in een team zit met een ai hoef je geen support te verwachten van ze als je flink wordt aangevallen
.. lijkt me ook leuk als de ai wat meer gebruik zou maken van carriers en hyperspace om zo ineens een vloot bombers ergens te droppen (om maar iets te noemen).
Maar al met al een briljant spel! Heerlijk moeilijk (als je de foute strategie gebruikt,b.v fighters ipv flak frigates) en een prachtig verhaal!
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:03 schreef SuperUli het volgende:
Misschien weet iemand wat er hieraan schort:
AMD Athlon XP 2000+ (1.69 GHz)
512 MB RAM
Radeon 8500 met 64 mb (Catalyst 3.7 drivers)
Ongeveer 1 GB ruimte over na installatie op de HD.
DirectX 9b.En toch de hele tijd dat het spel gewoon vastloopt.
Wie o wie weet waar het aan kan liggen?
quote:Heb je hier al gekeken? Hier staan een paar gehackte ATI drivers (dus geen officiele) die de problemen op zouden moeten lossen.
Op donderdag 25 september 2003 21:13 schreef SuperUli het volgende:[..]
.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:53 schreef kipknots het volgende:[..]
Heb je hier al gekeken? Hier staan een paar gehackte ATI drivers (dus geen officiele) die de problemen op zouden moeten lossen.
Ook schijnt het dat de catalyst 3.6 drivers beter werken in homeworld 2 dan de 3.7.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:06 schreef -CRASH- het volgende:[..]
waar
Maar nu moet ik gaan werken ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 26-09-2003 11:13]
quote:Ik word bij missie 3 al in de pan gehakt
Op vrijdag 26 september 2003 11:19 schreef Yosie het volgende:
is een cool spel maar ik word telkens bij missie 4 helemaal de pan in gehakt
quote:Ik kon het dus ook niet vinden in de winkels.
Op vrijdag 26 september 2003 20:20 schreef Wynn het volgende:
uhm![]()
Wanneer is die release date van Homeworld2 voor Nederland/Europa? Maandag a.s.?
Vanmiddag ook al even langs diverse winkels geweest, maar nergens lag ie in de schappen.
Ik wil m zeker origineel hebben, dus d/l ik m niet, ' if u play the game, buy the game! '![]()
er komen namelijk 4 battlecruiser met 3 destroyers met drie dozijn fighters die keer op keer gehakt van me maken.
Die battlecruisers zijn gewoon te goed 2 daarvan killen in 1x mijn belangrijke prognator schip.
Heeft iemand nog wat tips?
Ik heb teveel geld en alle grote schepen en frigates gebouwd en geupgrade.
Ik vind het trouwens om eerlijk te zijn wel een slechte variant van homeworld & catclysm, daar had je tenminste nog echt tactiek hier is het gewoon units pompen, zo veel en zo snel mogelijk.
quote:26 Sept was de release....
Op vrijdag 26 september 2003 20:20 schreef Wynn het volgende:
uhm![]()
Wanneer is die release date van Homeworld2 voor Nederland/Europa? Maandag a.s.?
Vanmiddag ook al even langs diverse winkels geweest, maar nergens lag ie in de schappen.
Ik wil m zeker origineel hebben, dus d/l ik m niet, ' if u play the game, buy the game! '![]()
quote:
Geplaatst door -CRASH- op vrijdag 26 september 2003 11:07ZO.... Nu heb ik net de Legale CD gehaald
quote:En je punt is.... ? Homeworld 2 is al op 17-09 in de scene uitgekomen, dus ik snap wel dat ie em al had hoor
Op zondag 28 september 2003 23:56 schreef -CRASH- het volgende:[..]
26 Sept was de release....
[..]
quote:
Op maandag 29 september 2003 00:37 schreef CoolGuy het volgende:[..]
En je punt is.... ? Homeworld 2 is al op 17-09 in de scene uitgekomen, dus ik snap wel dat ie em al had hoor
quote:Ik had HW2 op de 26de smorgens al gehaald...
Geplaatst door Wynn op vrijdag 26 september 2003 20:20uhm
Wanneer is die release date van Homeworld2 voor Nederland/Europa? Maandag a.s.?
Vanmiddag ook al even langs diverse winkels geweest, maar nergens lag ie in de schappen.
Ik wil m zeker origineel hebben, dus d/l ik m niet, ' if u play the game, buy the game! '
Wat ik wel een nadeel vind is dat corvettes minder krachtig zijn,
in hw1 knalde je met een groep multigun corvettes alle fighters uit de lucht. Dat lukt nu echt niet meer.
De interceptors zijn wel erg goed!
athlon thunderbird 1,2 ghz
384 mb ram sdr 133mhz
5400 rpm hd
geforce 4mx 64mb ddr
alvast bedankt
zwaar vette game, ben nu met de singleplayer bezig (op mijn werk, lol)
Hebbes.
quote:Waar en hoe multiplayer. op welke server??
Op vrijdag 7 november 2003 21:38 schreef Vision het volgende:
gisteren "even" multiplayer gechecked. hebben meteen tot een uur of 2 doorgespeeldzwaar vette game, ben nu met de singleplayer bezig (op mijn werk, lol)
Ik zit nu in missie 3, met veel moeite, missie 2 vond ik al erg moeilijk maar 3 is helemaal lastig. Ik kan niet voorkomen dat Shipyard Nabaal wordt ingenomen door Vagyr Infiltrators (kan dat uberhaupt wel?) en daarna moet ik dus Marine Frigates bouwen om het schip terug te veroveren, terwijl m'n hele sensors beeld rood ziet van de Vagyr schepen
Wel lastig dus, maar wel tof, ik doe een missie liever 3x over dan dat ik er zo doorheen loop, das zonde vind ik.
Ook wel grappig is dat mijn neef heeft meegewerkt aan dit spel, als programmeur (hij werkt bij Relic
) hij kan me dus wel tips geven ![]()
Zit nu in missie 4, missie 3 inmiddels al uitgespeeld ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door da_rippah op 06-01-2004 15:17]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |