abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13442906
en hier verder

wat vinden jullie eigenlijk van de ai? de missies zijn wel lekker moeilijk allemaal maar dit komt vooral door het bizarre numerieke overwicht dat de tegenstander steeds heeft.
Ik vind dat de ai het in skirmish behoorlijk goed doet, valt altijd je zwakste punten aan, gniept vaak een battlecruiser in hyperspace naar vervelende plekjes en trekt zich terug als ie een gevecht niet kan winnen. hij is alleen niet zo collegiaal, als je in een team zit met een ai hoef je geen support te verwachten van ze als je flink wordt aangevallen .. lijkt me ook leuk als de ai wat meer gebruik zou maken van carriers en hyperspace om zo ineens een vloot bombers ergens te droppen (om maar iets te noemen).

Hee buurman, ik hier?
pi_13443369
Heb hem zojuist uitgespeeld,maar damn! ik ha verwacht dat dit spel langer was!!
Ook dacht ik dat er een 3e ras (speelbaar voor multi) bij zou komen,maar dat die ben ik nog niet tegen gekomen..

Maar al met al een briljant spel! Heerlijk moeilijk (als je de foute strategie gebruikt,b.v fighters ipv flak frigates) en een prachtig verhaal!

JeeWeeJ be jammin! :D
pi_13444435
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:03 schreef SuperUli het volgende:
Misschien weet iemand wat er hieraan schort:
AMD Athlon XP 2000+ (1.69 GHz)
512 MB RAM
Radeon 8500 met 64 mb (Catalyst 3.7 drivers)
Ongeveer 1 GB ruimte over na installatie op de HD.
DirectX 9b.

En toch de hele tijd dat het spel gewoon vastloopt.
Wie o wie weet waar het aan kan liggen?


.
pi_13445629
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:13 schreef SuperUli het volgende:

[..]

.


Heb je hier al gekeken? Hier staan een paar gehackte ATI drivers (dus geen officiele) die de problemen op zouden moeten lossen.
Ook schijnt het dat de catalyst 3.6 drivers beter werken in homeworld 2 dan de 3.7.
pi_13445984
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:53 schreef kipknots het volgende:

[..]

Heb je hier al gekeken? Hier staan een paar gehackte ATI drivers (dus geen officiele) die de problemen op zouden moeten lossen.
Ook schijnt het dat de catalyst 3.6 drivers beter werken in homeworld 2 dan de 3.7.


waar
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_13446065
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:06 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

waar



Moet geloof ik nog wakker worden.
Hier is de link: http://forums.relicnews.com/showthread.php?s=93d8f2e1a901de8f12f3fe52bad4724b&threadid=16588
pi_13453716
ZO.... Nu heb ik net de Legale CD gehaald

Maar nu moet ik gaan werken

[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 26-09-2003 11:13]

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_13453950
is een cool spel maar ik word telkens bij missie 4 helemaal de pan in gehakt
pi_13461311
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 11:19 schreef Yosie het volgende:
is een cool spel maar ik word telkens bij missie 4 helemaal de pan in gehakt
Ik word bij missie 3 al in de pan gehakt
Ik zal wel wat fout doen
Xbox Live: Anormius
pi_13467334
uhm
Wanneer is die release date van Homeworld2 voor Nederland/Europa? Maandag a.s.?
Vanmiddag ook al even langs diverse winkels geweest, maar nergens lag ie in de schappen.
Ik wil m zeker origineel hebben, dus d/l ik m niet, ' if u play the game, buy the game! '
  vrijdag 26 september 2003 @ 20:29:12 #11
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_13467527
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 20:20 schreef Wynn het volgende:
uhm
Wanneer is die release date van Homeworld2 voor Nederland/Europa? Maandag a.s.?
Vanmiddag ook al even langs diverse winkels geweest, maar nergens lag ie in de schappen.
Ik wil m zeker origineel hebben, dus d/l ik m niet, ' if u play the game, buy the game! '

Ik kon het dus ook niet vinden in de winkels.
Had het misschien toch maar moeten bestellen bij Play.com.
The Internets, I needs it..
pi_13470018
Ik ben nu bij missie 4, die is al helemaal niet meer te doen.
Ik denk dat ik eerst maar gewoon fun potjes tegen de computer ga doen om alles een beetje te leren
Xbox Live: Anormius
  zondag 28 september 2003 @ 00:11:40 #13
44691 Chevron
The lost art
pi_13488946
ik ben al helemaal tot en met lvl 12 gekomen, maar wat me daar te wachten staat kan ik met geen vloot verslaan.

er komen namelijk 4 battlecruiser met 3 destroyers met drie dozijn fighters die keer op keer gehakt van me maken.

Die battlecruisers zijn gewoon te goed 2 daarvan killen in 1x mijn belangrijke prognator schip.

Heeft iemand nog wat tips?
Ik heb teveel geld en alle grote schepen en frigates gebouwd en geupgrade.

Ik vind het trouwens om eerlijk te zijn wel een slechte variant van homeworld & catclysm, daar had je tenminste nog echt tactiek hier is het gewoon units pompen, zo veel en zo snel mogelijk.

The Willow knows what the storm does not: that the power to endure harm outlives the power to inflict it.
pi_13511369
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 20:20 schreef Wynn het volgende:
uhm
Wanneer is die release date van Homeworld2 voor Nederland/Europa? Maandag a.s.?
Vanmiddag ook al even langs diverse winkels geweest, maar nergens lag ie in de schappen.
Ik wil m zeker origineel hebben, dus d/l ik m niet, ' if u play the game, buy the game! '

26 Sept was de release....
quote:
Geplaatst door -CRASH- op vrijdag 26 september 2003 11:07

ZO.... Nu heb ik net de Legale CD gehaald


<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 29 september 2003 @ 00:37:44 #15
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_13511854
quote:
Op zondag 28 september 2003 23:56 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

26 Sept was de release....
[..]


En je punt is.... ? Homeworld 2 is al op 17-09 in de scene uitgekomen, dus ik snap wel dat ie em al had hoor
Graag verwijderen
pi_13521029
quote:
Op maandag 29 september 2003 00:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En je punt is.... ? Homeworld 2 is al op 17-09 in de scene uitgekomen, dus ik snap wel dat ie em al had hoor


quote:
Geplaatst door Wynn op vrijdag 26 september 2003 20:20uhm
Wanneer is die release date van Homeworld2 voor Nederland/Europa? Maandag a.s.?
Vanmiddag ook al even langs diverse winkels geweest, maar nergens lag ie in de schappen.
Ik wil m zeker origineel hebben, dus d/l ik m niet, ' if u play the game, buy the game! '
Ik had HW2 op de 26de smorgens al gehaald...
Maar hij zag smiddags HW2 nog niet in de schappen liggen...
Daarom vroeg ie of de release datum wel echt klopte.....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_13644798
Ben nu ook al een tijdje bezig met homeworld 2.
De graphics vind ik er echt op vooruit gegaan, gevechten op een afstand e.d.
Maar het is wel fokkin moeilijk. Net het level gehad waar je de shipyard moet verdedigen (lvl 3 of 4?) en dat viel tegen.
Nu begonnen aan het volgende level aan dat is helemaal zwaar.
Fighters & Corvettes komen van alle kanten samen met carriers.

Wat ik wel een nadeel vind is dat corvettes minder krachtig zijn,
in hw1 knalde je met een groep multigun corvettes alle fighters uit de lucht. Dat lukt nu echt niet meer.
De interceptors zijn wel erg goed!

Built for Speed
pi_13868133
Bentusi zijn niet meer.....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_14012777
hoe goed zou homeworld 2 -denken jullie- draaien op een :

athlon thunderbird 1,2 ghz
384 mb ram sdr 133mhz
5400 rpm hd
geforce 4mx 64mb ddr

alvast bedankt

pi_14020110
ik denk dat hooguit je geheugen een probleem KAN zijn. Verder zal het best lopen denk ik zo..(misschien niet met alles op z'n hoogsts....)
JeeWeeJ be jammin! :D
pi_14407727
Weet iemand waar Homeworld : Cataclysm nog te krijgen is?
Satan Stole My Teddybear
pi_14470671
gisteren "even" multiplayer gechecked. hebben meteen tot een uur of 2 doorgespeeld

zwaar vette game, ben nu met de singleplayer bezig (op mijn werk, lol)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 8 november 2003 @ 03:31:33 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14476645
Pff, ik ben twee uur bezig geweest om die destroyer te jatten in missie 4. Hoeft niet, maar koppig als ik ben wilde ik perse die steeds slimmer wordende destroyer hebben en al mijn pogingen doorzag...

Hebbes.

The Internets, I needs it..
  maandag 5 januari 2004 @ 16:21:09 #24
26304 Thanos
seeking immortality
pi_15984508
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:38 schreef Vision het volgende:
gisteren "even" multiplayer gechecked. hebben meteen tot een uur of 2 doorgespeeld

zwaar vette game, ben nu met de singleplayer bezig (op mijn werk, lol)


Waar en hoe multiplayer. op welke server??
pi_16008531
Heb hem net gister binnen gekregen, ik heb ook al ff een game gespeeld over het internet, werd natuurlijk finaal in de pan gehakt

Ik zit nu in missie 3, met veel moeite, missie 2 vond ik al erg moeilijk maar 3 is helemaal lastig. Ik kan niet voorkomen dat Shipyard Nabaal wordt ingenomen door Vagyr Infiltrators (kan dat uberhaupt wel?) en daarna moet ik dus Marine Frigates bouwen om het schip terug te veroveren, terwijl m'n hele sensors beeld rood ziet van de Vagyr schepen

Wel lastig dus, maar wel tof, ik doe een missie liever 3x over dan dat ik er zo doorheen loop, das zonde vind ik.

Ook wel grappig is dat mijn neef heeft meegewerkt aan dit spel, als programmeur (hij werkt bij Relic ) hij kan me dus wel tips geven

Zit nu in missie 4, missie 3 inmiddels al uitgespeeld

[Dit bericht is gewijzigd door da_rippah op 06-01-2004 15:17]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')