quote:Da's mooi, want zoets doe/vraag ik wel eens, terwijl ik duidelijk maak een product niet te gaan kopen.
Op vrijdag 26 september 2003 15:57 schreef detulp050 het volgende:[..]
het geven van linkjes naar meer info, vragen waarom iemand iets wegdoet
Dat laat ik trouwens wel gewoon staan
Ik hoef ook echt geen overloos gelul, maar een beetje smalltalk over het product dat gevraagd of aangeboden wordt. Zowel negatif als positief.
quote:Dat is simpelweg omdat je als je offtopic reacties gaat wissen je consequent moet zijn. Je kunt nu eenmaal niet de negatieve reacties wel wissen, en de positieve niet. Want dan krijg je weer negatieve reacties van mensen die vinden dat je het slecht doet omdat je inconsequent bent (en dan hebben ze nog gelijk ook).
Op vrijdag 26 september 2003 14:36 schreef Oksel het volgende:
Slowchat kan ook positief voor de verkoop werken! Ik bood pas iets aan, kwam meneer newbee-moderator (Solomon) tussendoor ff wat wissen..Wat wist hij: Slowchat met reactie's als "Mooi product! Gaaf spel! Niet duur! Mooi spul!"
Wat een eikel..
![]()
Zulke slowchat HELPT bij verkoop, is dus zelfs positief. Waarom zou je dat wissen?
En eerlijke reactie's mogen van mij ook! Mits goed onderbouwd! Als iemand z'n auto voor meer dan de nieuwprijs aanbiedt, en je komt met een link waar dat te zien is.. voorkomt het een oneerlijke verkoop.
Solomon, je bakt er weinig van maat. Sorry.
[edit]
Overigens worden zoals detulp050 al zegt echt niet alle reacties waaruit niet meteen interesse blijkt verwijderd hoor.
kan zijn dat ik t expliciet vermeld, kan ook als vermomde SC zijn.
quote:Je kan het ook overdrijven (zoals jij dat doet!!)
Op maandag 29 september 2003 10:40 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Ik vind het altijd wel handig commentaren over het product er bij. De verkoper zegt toch altijd wel dat het een prima product is en een prima prijs, andere users zeggen vaak andere dingen. Leerzaam dus en ik vind het kut dat van die n00b-moderators dat allemaal wegmoven.
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:00 schreef Geckoo het volgende:[..]
Je kan het ook overdrijven (zoals jij dat doet!!)
binnen een half uur heb jij iets van 15 reacties geplaats die echt HELEMAAL NERGENS op slaan.
quote:en dat is alleen V&A maar zag in je post history dat het niet veel soeps is.
Op maandag 29 september 2003 11:09 schreef deantoine het volgende:[..]
quote:huh wat bedoel je?
Op maandag 29 september 2003 11:10 schreef Geckoo het volgende:[..]
en dat is alleen V&A maar zag in je post history dat het niet veel soeps is.
quote:dit hij is bezig op meer fora.
Op maandag 29 september 2003 11:12 schreef deantoine het volgende:[..]
huh wat bedoel je?
quote:i know sorry maar dit kan dadelijk allemaal getrashed worden hoor. (over drive by shooter)
Op maandag 29 september 2003 11:13 schreef WaStEd het volgende:
En nu wijken we weer van het orginele topic af.
quote:In dat topic staan alle reacties nog !
Op dinsdag 30 september 2003 09:38 schreef SunChaser het volgende:
Hier een goed voorbeeld dat een beetje (ontopic) slowchat ook in het voordeel van de aanbieder kan zijn. [TK] Twee kaartjes voor Duinrell
quote:I agree
Op donderdag 25 september 2003 19:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het wel wat toevoegen aan V&A namelijk, topics worden a: meer gelezen, zijn b: leuker om te lezen en c: doet dat geen afbreuk aan een aanbod of vraag.Users zouden zelf kunnen aangeven in de openingspost: Geen slowchat AUB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |