Nou ja sommigen zeggen dat het type vibrator erg veel kan uitmaken, maar ik zou het niet weten. Klitstimulatie kan mijn vriend er natuurlijk ook nog bij toevoegen..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:15 schreef MarMar het volgende:
-heel verhaal-
Klopt en dat vooral door de verschillende manieren van klaarkomen, mijn vriendin vind het fijn als ie er vol op gaat maar zeer zeker niet naar binnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:23 schreef lelibel het volgende:
Nou ja sommigen zeggen dat het type vibrator erg veel kan uitmaken, maar ik zou het niet weten. Klitstimulatie kan mijn vriend er natuurlijk ook nog bij toevoegen..
Denk het wel, vrouwen doen er wat langer over om "op te warmen" doorgaans.quote:Orale sex wordt bij mij vaak pas lekker na een tijdje. Is dat normaal? In het begin vind ik er nooit zo heel erg veel aan, daarna heb ik pas zoiets van hey dit is wel lekker, maar meer ook niet echt heel erg?
Ok dat lijkt me ook wel handig om aan te schaffen zo'n ding. Alleen wat is het verschil tussen die 2? Ze hebben zelfde lengte zelfde doorsnee zelfde gebruik? Misschien alleen omdat de naam van pocket rocket zo bekent is? Of zit er een verschil in kwaliteit?quote:Op zondag 13 maart 2005 11:16 schreef hollander172 het volgende:
De (oude) tip van erodome staat nog steeds denk ik, die pocket rocket werkt in 99% van de gevallen. Wel is de originele rocket een tikkeltje duur 39,95 Pocket rocket maar er is er nog eentje die hetzelfde trucje kan: Pocket massager en met een prijs van 10,95 al heel wat schappelijker.
Haha, als het dan niet lukt, dan ben je hopeloos idd..quote:Op zaterdag 27 september 2003 15:34 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ken een middel dat heel erg goed helpt hierbij.
Het is het enige echt erotiserende middel ter wereld.
De meeste middelen zijn hulpjes die helpen bij doorbloeding e.d. dit middel werkt echter op het gevoel, het helpt je te ontspannen en het stimuleerd dezelfde hersencentra die ook gemoeid zijn bij het orgasme (heftige orgasmes gegarandeerd!!!)
Als ik je verteld wat het is moet je aub niet meteen negatief reageren want ik meen dit serieus.
Het middel waar ik naar doel is GHB.
Voor meer info over GHB lees aub dit topic: http://forum.fok.nl/showtopic.php/363903/4/25
Er is veel over te vertellen, heeft veel goede eigenschappen en is een veilig en gezond middel om te nemen ook al beweren de meeste mensen anders.
Het wordt nu écht tijd dat je me gaat mailen...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:58 schreef lelibel het volgende:
Het is mij inmiddels nog steeds niet gelukt klaar te komen.
Owja? Tell me whyquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:43 schreef PolarMonk het volgende:
[..]
Het wordt nu écht tijd dat je me gaat mailen...![]()
Nou, eh, misschien mag ik het eens proberen? Ik geef je geen garantie maar proberen kan geen kwaad, toch?quote:
Nah ik denk niet dat je dat gaat lukken. Jongetjes met eigendunk demotiveren me op zich al. Geef me liever wat tips..quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:46 schreef PolarMonk het volgende:
[..]
Nou, eh, misschien mag ik het eens proberen? Ik geef je geen garantie maar proberen kan geen kwaad, toch?![]()
Eigendunk is in mijn geval dan Ervaringquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:00 schreef lelibel het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat je dat gaat lukken. Jongetjes met eigendunk demotiveren me op zich al. Geef me liever wat tips..![]()
Ok dank voor de tip, dat is misschien inderdaad een handig spulletje. Misschien om over een maandje een keer aan te schaffen, eerst ff de vib afwachten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:11 schreef FordXRRS het volgende:
Waar ik overigens heeeeel veel succes mee heb gehad is VIAGEL (http://www.feelgoodshop.nl, selectie EROTISCH).
Kost maar 10 Euro, je kunt het altijd proberen natuurlijk en er zijn geen risico's aan verbonden!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:24 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ok dank voor de tip, dat is misschien inderdaad een handig spulletje. Misschien om over een maandje een keer aan te schaffen, eerst ff de vib afwachten.
Wat de sex betreft, hebben wij ook allemaal al meerdere keren uitgeprobeerd. Resulteert inderdaad in een superorgasme, bij mijn vriend dan... Ik vind dat inderdaad wel heel erg lekker, maar verder kom ik ook nooit echt....
I know, maar tmoet allemaal toch eerst een beetje wennen. Daarbij is mijn vriend nog wel een beetje tegen dat soort middeltjes, maar over een maandje moet dat toch lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef FordXRRS het volgende:
Kost maar 10 Euro, je kunt het altijd proberen natuurlijk en er zijn geen risico's aan verbonden!!
En nu maar hopen voor je dat die snel binnen komt, zodat je misschien je eerste orgasme van je leven mag ervarenquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:50 schreef lelibel het volgende:
Kleine update:
De dolphin II is besteld, nu maar afwachten dus en vooral: uitproberen
![]()
Ja dat is ook mijn methode... Ziet er inderdaad niet uit en kan een jongen ook niet voor je doen... En daarbij komt dus nog dat ik daarvan niet klaarkom. Maar dat is wel het enige wat ik lekker vind om bij mezelf te doen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:22 schreef Salie het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraagje
Ik kom van mezelf wel klaar maar van een jongen meestal niet.
Als ik mezelf vinger ga ik op me buik liggen op me handen en dan zeg maar 'schuren' tegen me handen tot ik klaarkom.
Maar ik schaam mij een beetje voor deze methode dus daarom vraag ik niet aan een jongen of die dat wil doen(alleen als ik al heel lang een vriend heb )
Dus als een jongen me gewoon vingert als ik op me rug lig, dan kom ik meestal niet klaar. Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |