abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25489073
eh.. die vibrator is een goed plan, en watvoor het is maakt niet zo heel veel uit denk ik, alsie maar werkt.

dan het douchekopding: detail is wel dat je een massagestraal moet hebben, gewoon normale douchekopstraaltjes doen het echt niet.

voor de rest, geniet gewoon en sjah, de ghb-tip.. kan werken, maar ghb is niet iets wat je moet doen als je totaal geen ervaring/verstand hebt met/van dat soort dingen imho... ik weet niet hoe jij tegenover drank etc. staat, maar dat is ook niet de issue denk ik.

dat trillen wat je beschreef hangt er idd tegenaan, mss als je op dat punt bent net ff wat langer doorgaan.

het kan ook puur iets lichamelijks zijn, je bouw, je zenuwstelsel etc. geen vrouw ervaart een orgasme precies op dezelfde manier denk ik.

wat je vriend betreft.. bv bij orale seks ook de handjes erbij gebruiken, does the trick for me everytime.

succes
pi_25489154
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:15 schreef MarMar het volgende:
-heel verhaal-
Nou ja sommigen zeggen dat het type vibrator erg veel kan uitmaken, maar ik zou het niet weten. Klitstimulatie kan mijn vriend er natuurlijk ook nog bij toevoegen..

Met massagestraal bedoel je 1 zo'n dikke zachte straal neem ik aan?

Ja ik weet dat het per vrouw erg kan verschillen, een orgasme, maar daarom zou ik het ook graag van een aantal verschillende meiden willen horen hoe zij dat ervaren... Dan kan ik het iets beter plaatsen denk ik.

Mijn vriend gebruikt ook wel meestal zijn handjes bij orale seks, maar dat heeft the trick bij mij nog nooit gedaan helaas. Orale sex wordt bij mij vaak pas lekker na een tijdje. Is dat normaal? In het begin vind ik er nooit zo heel erg veel aan, daarna heb ik pas zoiets van hey dit is wel lekker, maar meer ook niet echt heel erg?
  zondag 13 maart 2005 @ 11:16:50 #78
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25503678
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:23 schreef lelibel het volgende:
Nou ja sommigen zeggen dat het type vibrator erg veel kan uitmaken, maar ik zou het niet weten. Klitstimulatie kan mijn vriend er natuurlijk ook nog bij toevoegen..
Klopt en dat vooral door de verschillende manieren van klaarkomen, mijn vriendin vind het fijn als ie er vol op gaat maar zeer zeker niet naar binnen. Dit kan makkelijk bij een andere vrouw geheel andersom zijn.

De (oude) tip van erodome staat nog steeds denk ik, die pocket rocket werkt in 99% van de gevallen. Wel is de originele rocket een tikkeltje duur 39,95 Pocket rocket maar er is er nog eentje die hetzelfde trucje kan: Pocket massager en met een prijs van 10,95 al heel wat schappelijker.
quote:
Orale sex wordt bij mij vaak pas lekker na een tijdje. Is dat normaal? In het begin vind ik er nooit zo heel erg veel aan, daarna heb ik pas zoiets van hey dit is wel lekker, maar meer ook niet echt heel erg?
Denk het wel, vrouwen doen er wat langer over om "op te warmen" doorgaans.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_25505071
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:16 schreef hollander172 het volgende:

De (oude) tip van erodome staat nog steeds denk ik, die pocket rocket werkt in 99% van de gevallen. Wel is de originele rocket een tikkeltje duur 39,95 Pocket rocket maar er is er nog eentje die hetzelfde trucje kan: Pocket massager en met een prijs van 10,95 al heel wat schappelijker.
Ok dat lijkt me ook wel handig om aan te schaffen zo'n ding. Alleen wat is het verschil tussen die 2? Ze hebben zelfde lengte zelfde doorsnee zelfde gebruik? Misschien alleen omdat de naam van pocket rocket zo bekent is? Of zit er een verschil in kwaliteit?
iig bedankt voor de tip
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:15:57 #80
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_25521855
wat er nog niet is kan nog komen !!
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
pi_25523934
Ik had al ergens gelezen van tegen dijbeen van vriend oprijden, dat lijkt me een erg goede maar ook bedacht ik mij erbij, dat het wel zou kunnen dat je moeilijk komt als hij jou leidt, misschien moet jij een proberen te leiden bij sex, en dan kan je precies doen wat je zelf wilt, en elk plekje wat jij leuk vind beroeren.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:43:40 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25525446
Wat grappig dat je je eigen topic kickt!
Is het niet een idee om dan aan je moeder te vragen hoe zij dan (op haar veertigste) dan voor het eerst klaarkwam?
Misschien vind je het een erg intieme vraag om aan je ma te stellen, maar wie weet kun je je er je voordeel mee doen (je moet er toch niet aan denken om nog tot je veertigste nooit een orgasme te beleven?)
  woensdag 16 maart 2005 @ 02:09:38 #83
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25527401
weg
  woensdag 16 maart 2005 @ 02:13:46 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25527424
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:34 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ken een middel dat heel erg goed helpt hierbij.
Het is het enige echt erotiserende middel ter wereld.
De meeste middelen zijn hulpjes die helpen bij doorbloeding e.d. dit middel werkt echter op het gevoel, het helpt je te ontspannen en het stimuleerd dezelfde hersencentra die ook gemoeid zijn bij het orgasme (heftige orgasmes gegarandeerd!!! )
Als ik je verteld wat het is moet je aub niet meteen negatief reageren want ik meen dit serieus.
Het middel waar ik naar doel is GHB.

Voor meer info over GHB lees aub dit topic: http://forum.fok.nl/showtopic.php/363903/4/25
Er is veel over te vertellen, heeft veel goede eigenschappen en is een veilig en gezond middel om te nemen ook al beweren de meeste mensen anders.
Haha, als het dan niet lukt, dan ben je hopeloos idd..

Gouden tip
pi_25528220
Ik heb het al een keer aan mijn moeder gevraagd, maar die doet er nogal vrij luchtig over. Die heeft inmiddels gedurende die jaren zoiets van dat ze het allang heeft opgegeven. Nu trouwens nog steeds, ze komt nog steeds zowat nooit hoor. Maar dat heeft dus niet zoveel nut om daar een gesprek mee aan te gaan... al geprobeerd

Over dat dijbeen, geloof mij dat ik veel dingen al wel heb uitgeprobeerd in die zin, zoals ook dat, maar ik kan me nou niet voorstellen dat ik daarvan moet komen? Tis dan wel lekker, maar verder ook niet. Ik leid ook vaak in de sex trouwens...
pi_25528230
Het GHB is trouwens al bekeken hoor, maar daar begin ik liever toch niet aan... ik ga nog liever even naar de huisarts dan om te vragen of er een bepaald middeltje is (bloedstroming stimuleren). Maar dat vind ik tot nu toe nog niet helemaal nodig...
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:43:33 #87
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_25528926
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:58 schreef lelibel het volgende:
Het is mij inmiddels nog steeds niet gelukt klaar te komen .
Het wordt nu écht tijd dat je me gaat mailen...
Thunderbirds are GO!
pi_25529448
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:43 schreef PolarMonk het volgende:

[..]

Het wordt nu écht tijd dat je me gaat mailen...
Owja? Tell me why
pi_25529467
Kleine update:
De dolphin II is besteld , nu maar afwachten dus en vooral: uitproberen
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:46:06 #90
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_25529916
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:49 schreef lelibel het volgende:

[..]

Owja? Tell me why
Nou, eh, misschien mag ik het eens proberen? Ik geef je geen garantie maar proberen kan geen kwaad, toch?
Thunderbirds are GO!
pi_25531254
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:46 schreef PolarMonk het volgende:

[..]

Nou, eh, misschien mag ik het eens proberen? Ik geef je geen garantie maar proberen kan geen kwaad, toch?
Nah ik denk niet dat je dat gaat lukken. Jongetjes met eigendunk demotiveren me op zich al. Geef me liever wat tips..
  donderdag 17 maart 2005 @ 09:04:20 #92
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_25537479
Helaas pindakaas. Die tip heb ik je al gegeven. Ik wens Dolphin II veel succes toe!
Thunderbirds are GO!
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:11:18 #93
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_25539361
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 17:00 schreef lelibel het volgende:

[..]

Nah ik denk niet dat je dat gaat lukken. Jongetjes met eigendunk demotiveren me op zich al. Geef me liever wat tips..
Eigendunk is in mijn geval dan Ervaring Hulp nodig?

Maar goed... mijn vriendin kan ik gelukkig altijd klaar laten komen (meerdere keren...)
Ik begin meestal met orale stimulatie met eventueel vingers of een vibo erbij, duurt soms even, maar dan heb je ook wat, zorg dus dat je vriend niet te snel opgeeft (anders doe ik het wel eens voor ). Over een been heenwrijven werkt meestal ook erg goed, ik ken zelfs meisjes die bijvoorbeeld met een zacht kussen tussen hun benen wrijven of er zelf overheen 'rijden'.
Tja, met neuken werkt bij ons goed als zij bovenop me zit en dan samen rechtop zeg maar En wat mijn vriendin super vindt is al ze over me heen zit zeg maar. Dus ik lig op me rug, zij over mij heen, ik duw haar kont een stukkie de lucht in en moet zelf ook met m'n kont een stukkie omhoog, dan neuk ik haar afwisselend kort/lang, en dan vooral zo snel mogelijk korte 'halen'. Dus in/uit in/uit alleen maar met m'n eikel!!! Dit zo snel mogelijk (en dat kan soms sneller zijn dan het gemiddelde hardcore nummer ) en dan heb ik het meestal wel voorelkaar Zo spuit ik haar dan ook altijd vol, dit resulteert altijd in een superorgasme

Waar ik overigens heeeeel veel succes mee heb gehad is VIAGEL (http://www.feelgoodshop.nl, selectie EROTISCH).

/Reclamemode
Een gel voor vrouwen, transparant en op waterbasis. Aangebracht op de clitoris geeft het een heerlijk tintelend gevoel. Geniet extra van het liefdesspel, doorgaans binnen tien minuten na aanbrengen en een werking van tenminste een half uur. Het orgasme bij vrouwen is meestal clitoraal en Viagelgel zorgt ervoor dat de bloedvaatjes in de clitoris uitzetten, zodat er sprake is van veel betere doorbloeding en grotere gevoeligheid.

Bijkomend voordeel is dat door de opwinding de vochtproductie in de vagina toeneemt waardoor de gemeenschap makkelijker kan worden. De gel veroorzaakt een plezierig intieme prikkeling alsmede koude én warme sensaties, niet schadelijk voor de gezondheid en indien het in de mond komt is dat geen enkel probleem.
/end Reclamemode

En dit werkt dus echt!!! M'n vriendin vindt het super en die reactie heb ik al meer gehad van vrienden die ik het aangeraden heb

Spulletje is via de site te bestellen maar ik haal em gewoon altijd in de Sexshop

Succes!
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
pi_25539629
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:11 schreef FordXRRS het volgende:
Waar ik overigens heeeeel veel succes mee heb gehad is VIAGEL (http://www.feelgoodshop.nl, selectie EROTISCH).
Ok dank voor de tip, dat is misschien inderdaad een handig spulletje. Misschien om over een maandje een keer aan te schaffen, eerst ff de vib afwachten.

Wat de sex betreft, hebben wij ook allemaal al meerdere keren uitgeprobeerd. Resulteert inderdaad in een superorgasme, bij mijn vriend dan... Ik vind dat inderdaad wel heel erg lekker , maar verder kom ik ook nooit echt....
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:32:44 #95
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_25539796
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:24 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ok dank voor de tip, dat is misschien inderdaad een handig spulletje. Misschien om over een maandje een keer aan te schaffen, eerst ff de vib afwachten.

Wat de sex betreft, hebben wij ook allemaal al meerdere keren uitgeprobeerd. Resulteert inderdaad in een superorgasme, bij mijn vriend dan... Ik vind dat inderdaad wel heel erg lekker , maar verder kom ik ook nooit echt....
Kost maar 10 Euro, je kunt het altijd proberen natuurlijk en er zijn geen risico's aan verbonden!!
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
pi_25540336
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef FordXRRS het volgende:
Kost maar 10 Euro, je kunt het altijd proberen natuurlijk en er zijn geen risico's aan verbonden!!
I know, maar tmoet allemaal toch eerst een beetje wennen. Daarbij is mijn vriend nog wel een beetje tegen dat soort middeltjes, maar over een maandje moet dat toch lukken ... Zolang hij maar ziet dat dat wel kan werken enzovoort...
pi_25561348
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:50 schreef lelibel het volgende:
Kleine update:
De dolphin II is besteld , nu maar afwachten dus en vooral: uitproberen
En nu maar hopen voor je dat die snel binnen komt, zodat je misschien je eerste orgasme van je leven mag ervaren
pi_25567702
Ik heb eigenlijk ook een vraagje

Ik kom van mezelf wel klaar maar van een jongen meestal niet.
Als ik mezelf vinger ga ik op me buik liggen op me handen en dan zeg maar 'schuren' tegen me handen tot ik klaarkom.
Maar ik schaam mij een beetje voor deze methode dus daarom vraag ik niet aan een jongen of die dat wil doen (alleen als ik al heel lang een vriend heb )
Dus als een jongen me gewoon vingert als ik op me rug lig, dan kom ik meestal niet klaar. Iemand tips?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:27:14 #99
97934 ASroma
Flamboyant
pi_25569980
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:22 schreef Salie het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraagje

Ik kom van mezelf wel klaar maar van een jongen meestal niet.
Als ik mezelf vinger ga ik op me buik liggen op me handen en dan zeg maar 'schuren' tegen me handen tot ik klaarkom.
Maar ik schaam mij een beetje voor deze methode dus daarom vraag ik niet aan een jongen of die dat wil doen (alleen als ik al heel lang een vriend heb )
Dus als een jongen me gewoon vingert als ik op me rug lig, dan kom ik meestal niet klaar. Iemand tips?
Ja dat is ook mijn methode... Ziet er inderdaad niet uit en kan een jongen ook niet voor je doen... En daarbij komt dus nog dat ik daarvan niet klaarkom. Maar dat is wel het enige wat ik lekker vind om bij mezelf te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')