Zoals de meesten wel gezien hebben heb ik me sowieso weinig met de fotowedstrijden bemoeid. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid tijd en die moet ik toch echt verdelen tussen FOK en de rest van de wereld. Ik kies er voor om in FOT te modden en 'normale' posts te doen. Het doen van de fotowedstrijd kost me te veel tijd.
Ouwesok kunnen we daar ook niet gelijk mee belasten denk ik.
Het is uiteraard geen probleem om een 'ongeorganiseerde' fotowedstrijd te houden, waarbij iedereen dus zijn eigen webruimte aanlevert. Degenen die zich echter het fiasco van de eerste fotowedstrijd kan herinneren zullen begrijpen ik het zeer jammer zou vinden als het weer de soep in loopt door het gekloot van een paar individuen uit een bepaald subforum (ik noem geen namen maar ONZ zit er wel bij ).
Dus brainstorm nog maar ff verder.....
quote:* Dagobert kijkt heel liev naar portier..... die heeft wegens de weblog sowieso al toegang tot de images server
Op maandag 29 september 2003 17:42 schreef JeroenH het volgende:
Ik ben heel bang dat een georganiseerde fotowedstrijd er in oktober niet in zit...Zoals de meesten wel gezien hebben heb ik me sowieso weinig met de fotowedstrijden bemoeid. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid tijd en die moet ik toch echt verdelen tussen FOK en de rest van de wereld. Ik kies er voor om in FOT te modden en 'normale' posts te doen. Het doen van de fotowedstrijd kost me te veel tijd.
Ouwesok kunnen we daar ook niet gelijk mee belasten denk ik.
Het is uiteraard geen probleem om een 'ongeorganiseerde' fotowedstrijd te houden, waarbij iedereen dus zijn eigen webruimte aanlevert. Degenen die zich echter het fiasco van de eerste fotowedstrijd kan herinneren zullen begrijpen ik het zeer jammer zou vinden als het weer de soep in loopt door het gekloot van een paar individuen uit een bepaald subforum (ik noem geen namen maar ONZ zit er wel bij
).
Dus brainstorm nog maar ff verder.....
Of ouwesok krijgt meteen ff een doopproef
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:51 schreef Dagobert het volgende:[..]
* Dagobert kijkt heel liev naar portier..... die heeft wegens de weblog sowieso al toegang tot de images server
Of ouwesok krijgt meteen ff een doopproef
nee serieus, industrie is een uitdagende wedstrijd. November is dan leuk voor Herfst en een echte uitdaging is natuurlijk om in December/Januari 'Dieren' te doen...
quote:tikkie link de laatste dagen, beter uit de buurt blijven
Op maandag 29 september 2003 21:45 schreef CdFMarshall het volgende:
Ook ik ga voor industrie... zoek ik meteen even een stoomketel op...
quote:Zullen we het eens abstrakter doen dan industrie, maar toch wel een onderwerpje waarmee je met industriële plaatjes een end komt
nee serieus, industrie is een uitdagende wedstrijd. November is dan leuk voor Herfst en een echte uitdaging is natuurlijk om in December/Januari 'Dieren' te doen...
Wat te denken van een begrip als produktiviteit. Maak je daar maar eens een voorstelling van....
quote:Lijkt mij persoonlijk een leuke uitdaging... Iets waar je iig alle kanten mee opkan.
Op maandag 29 september 2003 21:58 schreef Ouwesok het volgende:[..]
tikkie link de laatste dagen, beter uit de buurt blijven
![]()
[..]Zullen we het eens abstrakter doen dan industrie, maar toch wel een onderwerpje waarmee je met industriële plaatjes een end komt
Wat te denken van een begrip als produktiviteit. Maak je daar maar eens een voorstelling van....
quote:Wel een lastig onderwerp denk ik. Beetje te gesloten wellicht?
Op maandag 29 september 2003 22:16 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
Lijkt mij persoonlijk een leuke uitdaging... Iets waar je iig alle kanten mee opkan.
quote:Ik vond het juist wel heel breed. Ik kan me van alles voor de geest halen wat onder productiviteit valt. Uiteindelijk lig ik er niet wakker van als het iets totaal anders wordt, maar het is op zich wel prettig om op een gegeven moment de knoop door te hakken en gewoon iets te kiezen.
Op maandag 29 september 2003 22:23 schreef portier het volgende:[..]
Wel een lastig onderwerp denk ik. Beetje te gesloten wellicht?
Ik ben wel voor abstracte onderwerpen, waar iedereen zijn gang kan gaan. Maar het moet wel toegankelijk zijn zodat iedereen er een foto van kan maken.
quote:idd!
Op maandag 29 september 2003 22:29 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Uiteindelijk lig ik er niet wakker van als het iets totaal anders wordt, maar het is op zich wel prettig om op een gegeven moment de knoop door te hakken en gewoon iets te kiezen.
Flora & Fauna rond het huis -> Geen huisdieren, maar ongewenste gasten, mooie tuinen, macro enz.
Contrast -> Volledig benut, dus kleurcontrast, cultuurcontrast, stad/plattelandcontrast, oud/nieuwcontrast. Alles dus .
Stadsleven -> Alles wat typisch daarvoor is. Grote groepen mensen, drukte, veel verkeer enz enz.
Stilleven -> Al dan niet gespecificeerd in een bepaald onderwerp. Ik denk dat niet specificeren het beste is, aangezien iedereen dan zelf kan weten wat hij/zij als onderwerp moet gebruiken.
Industrie -> Ook al dan niet gespecificeerd, zoals hier al productie genoemd werd.
Herfst is een prachtig thema, maar lijkt mij HET onderwerp voor volgende maand, aangezien de zomer nogal heeft doorgezet en de herfst nog niet echt ingezet heeft. Je kan natuurlijk komende tijd alvast foto's ervoor gaan maken .
Donker en Nacht fotografie sluit je een hoop mensen mee buiten lijkt mij.
Mijn kopje thee.
quote:Stadsleven != straatleven.
Op dinsdag 30 september 2003 00:01 schreef Abbadon het volgende:
portier: ziet er wat mij betreft goed uit, behalve stadsleven dan....lijkt voor mij iig vrij veel op 'straatleven', het vorige onderwerp
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 13:57 schreef portier het volgende:
Magoed, vanavond zal er hoogstwaarschijnlijk en poll worden gestart.
quote:vol verwachting klopt ons hart.....
Op dinsdag 30 september 2003 14:29 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Wij wachten....
die dingen jij noemde portier.. die komen er in te staan?
dan wordt het denk ik een nek aan nek race
quote:Kritiek is altijd welkom natuurlijk
Op dinsdag 30 september 2003 14:32 schreef Xilantof het volgende:[..]
vol verwachting klopt ons hart.....
blabla
die dingen jij noemde portier.. die komen er in te staan?
dan wordt het denk ik een nek aan nek race
quote:Misschien kun je "Sport" oid er ook bij zetten.. Dat leken ook veel mensen leuk te vinden, en het is totaal iets anders.. En ik denk ook niet al te makkelijk om echt een mooie foto te maken.
Op dinsdag 30 september 2003 15:04 schreef portier het volgende:[..]
Kritiek is altijd welkom natuurlijk
.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:02 schreef Elefes het volgende:[..]
Misschien kun je "Sport" oid er ook bij zetten.. Dat leken ook veel mensen leuk te vinden, en het is totaal iets anders.. En ik denk ook niet al te makkelijk om echt een mooie foto te maken.
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 30-09-2003 17:08]
quote:Yep lijkt me een erg leuk onderwerp ... kan je een hoop kanten mee op !
Op maandag 29 september 2003 22:42 schreef portier het volgende:
Mijn voorlopige ideeen:Stilleven -> Al dan niet gespecificeerd in een bepaald onderwerp. Ik denk dat niet specificeren het beste is, aangezien iedereen dan zelf kan weten wat hij/zij als onderwerp moet gebruiken.
quote:Zeker! En je hebt niet eens een dure studio nodig oid om een stilleven mooi op de plaat te zetten (wat sommige mensen denken). Stilllevens vind je ook buiten, maar je kan ook een zogenaamde 'poor-mans-studio' maken. Wat witte vellen, een bureaulamp en schieten maar
Op dinsdag 30 september 2003 17:21 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
Yep lijkt me een erg leuk onderwerp ... kan je een hoop kanten mee op !
quote:Sluit je dan niet een heleboel mensen uit?
Op dinsdag 30 september 2003 17:21 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
Yep lijkt me een erg leuk onderwerp ... kan je een hoop kanten mee op !
quote:Het is inmiddels ochtend
Op dinsdag 30 september 2003 13:57 schreef portier het volgende:...Magoed, vanavond zal er hoogstwaarschijnlijk en poll worden gestart.
quote:Is het nu niet eens leuker een onderwerp te verzinnen waardoor je eens echt op pad moet?
Op dinsdag 30 september 2003 17:06 schreef portier het volgende:[..]
.
Zal wel aardig wat uit archieven worden geput bij zo'n onderwerp denk ik.
quote:dat hebben andere mensen weer met industrie..
Op woensdag 1 oktober 2003 09:00 schreef yvonne het volgende:[..]
Is het nu niet eens leuker een onderwerp te verzinnen waardoor je eens echt op pad moet?
Dus een actievere wedstrijd?
Trouwens met sport heb ik he-le-maal niets, kom niet op sport, heb geen idee waar hier ook maar iets van sport te vinden is
quote:Jij doet zeker aan sport
Op woensdag 1 oktober 2003 09:02 schreef Xilantof het volgende:[..]
dat hebben andere mensen weer met industrie..
zo is er altijd wel iets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |