abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 18:03:11 #51
55280 Tarran
Death is only the beginning!
pi_13794606
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je hoeft je posts voor mij niet aan te passen, ik knijp er wel tussenuit, als ik het daar tijd voor vind.

Voorlopig heb ik toch niet veel anders te doen


Och, voorlopig sta je nog waar je staat

Dat is overigens niet aanpassen, maar ook voor mezelf een manier om te beslissen wat ik met Ulric ga doen.

Overigens komen er denk ik eerst nog posten van Ulric en Nocens

Dienaar van de meester Samaell. Broeder van Nocens_Veneficius!
pi_13848328
Abbadon, Samaell heeft weer eens een bezoeker

Elfenbos

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 13 oktober 2003 @ 15:10:01 #53
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_13850834
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:41 schreef Werik het volgende:
Abbadon, Samaell heeft weer eens een bezoeker

Elfenbos


aan mijn nekharen het verhaal weer binnegesleept?

ik zal binnenkort maar weer eens wat schrijven dan!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_13858108
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 15:10 schreef Abbadon het volgende:

[..]

aan mijn nekharen het verhaal weer binnegesleept?

ik zal binnenkort maar weer eens wat schrijven dan!


Meer om Chaos Mountain weer een kickje te geven.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:44:20 #55
53296 nyphai
Fish go m00
pi_14002189
quote:
Elf Fantasy Fair 2004
26 september 2003
Lever je oude kaarsen in bij de Elf Shops.
Voor de Fair zijn wij op zoek naar oude- en/of restanten van kaarsen. Deze worden omgesmolten om er fakkels van te maken voor de vrijdag avond op de Fair. We kunnen elk beetje kaarsvet gebruiken!

Op veler verzoek hier alvast informatie over de Elf Fantasy Fair van 2004.

Locatie en datum
Elf Fantasy Fair 2004 verhuist naar kasteel de Keukenhof in Lisse, niet te verwarren met de Keukenhof van de bloembollen. Het worden drie dagen vol muziek, veldslagen, acteurs en auteurs.
Vrijdag 18 juni begint het avondspektakel om 15.00 uur en we stoppen pas om 24.00 uur.
Zaterdag 19 en zondag 20 juni start de Fair om 10.00 uur en sluit de poort om 19.00 uur.


Programmering
Vrijdag zal er een avondprogrammering zijn in tegenstelling tot het weekend. Net als voorgaande jaren zal op de beide andere dagen de programmering voor het grootste deel het zelfde zijn. Het programma is nog niet bekend, maar hou deze site in de gaten voor nieuwe informatie!

Entreeprijzen
De entreeprijs 2004 voor volwassenen en kinderen is nog niet bekend.

Bereikbaarheid
Kasteel de Keukenhof ligt tussen Amsterdam en Den Haag in de Bollenstreek. De route naar de Keukenhof is in Lisse en omgeving overal met verwijsborden aangegeven. U vindt Kasteel de Keukenhof aan de Keukenhof 1 (Stationsweg) in Lisse.

Per auto
Vanuit Apeldoorn volgt u de A1 via Amersfoort naar Amsterdam. Daarna volgt u de borden Schiphol en neemt de A4 richting Den Haag. Daar kiest u afslag 4 en volgt N207-Lisse.
Vanuit Utrecht neemt u de A12 naar Den Haag en daar de A4 naar Amsterdam, daarna kiest u afslag 4 en volgt N 207-Lisse.
Vanuit Rotterdam rijdt u via de A4 naar Den Haag-Amsterdam. Op de A4 neemt u afslag 4 en volgt N207-Lisse. Vanuit Den Haag kunt u ook de A44 nemen en voor afslag 3 Noordwijkerhout/Lisse kiezen. Daarna de N208 naar Lisse. De verwijsborden in de omgeving leiden u verder naar Keukenhof. De parkeerplaatsen bevinden zich op 200 meter van het Kasteel.

Openbaar Vervoer
Exacte dienstregelingen kun je opvragen bij OV-reisinformatie 0900-9292 (Euro 0,50 p.m.), Connexxion, 9292 ov of Treintaxi.

Fiets
Vanuit de hele regio is het een aangename fietstocht naar Kasteel de Keukenhof. Je passeert de beroemde bollenvelden. Aangekomen op het Kasteel parkeer je je fiets in de fietsenstalling naast de ingang.


Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:44:54 #56
53296 nyphai
Fish go m00
pi_14002201
Wie oh wie gaat er mee?
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:46:07 #57
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14002234
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:44 schreef nyphai het volgende:
Wie oh wie gaat er mee?
jij bent er vroeg bij, zeg....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:47:10 #58
53296 nyphai
Fish go m00
pi_14002257
Je kan niet vroeg genoeg zijn!
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:47:36 #59
53296 nyphai
Fish go m00
pi_14002266
quote:
Elf Fantasy in Concert
29 september 2003
Opzwepende drums, hemelse harpklanken, woeste zangers, dramatische
doedelzakken en het grootste mechanische orgel van Europa: op vrijdagavond
21 en zaterdagavond 22 november is dit allemaal te zien en te horen in het
eerste 'Elf Fantasy in Concert'. Een drietal Keltische en middeleeuwse
muziekgroepen zullen een spectaculair optreden geven in de grote Laurenskerk in Rotterdam die speciaal voor dit evenement in een middeleeuws jasje wordt gestoken. Volgens de laatste berichten is het bijna zeker dat de Duitse formatie Schelmish (zie Elf Fantasy Magazine nummer 34), de folkband We-nun-Henk en de modern-Keltische band Omnia (zie Elf Fantasy Magazine nummer 29) zullen optreden. Verder een orgel spektakel, Gregoriaans gezang en special performance van DJ Eöl.

Elf Fantasy zoekt nog vrijwilligers voor het concert op vrijdag en zaterdag. Ben jij geïnteresseerd mail dan naar Frank Eimers

Dress & Win met fantastische prijzen.

Elf Fantasy in Concert
Datum: 21 en 22 november 2003
Locatie: St. Laurenskerk / Grote Kerk Rotterdam Grote Kerkplein 27, 3011 GC Rotterdam.
Tijd: 20.00 - 01.00 (deuren open om 19.30 uur)
Kassaverkoop: ¤ 18,50
Voorverkoop: ¤ 16 (excl reserv.kosten)
Kaartverkoop: vanaf 1 oktober via 0172-476085. Vanaf 8 oktober in alle Elf shops te koop.


[Dit bericht is gewijzigd door nyphai op 20-10-2003 11:47]

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_14002267
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:44 schreef nyphai het volgende:
Wie oh wie gaat er mee?
Wat denk je zelf?
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:48:04 #61
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14002277
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:47 schreef nyphai het volgende:
Je kan niet vroeg genoeg zijn!
zeker kan dat wel

waarmee ik overigens geenzins wil zeggen dat dat in dit geval zo is...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:48:12 #62
53296 nyphai
Fish go m00
pi_14002280
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:47 schreef Werik het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?


Mooi zo!
Misschien leuk om met een groepje naar de fair te gaan en dan verkleed?
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_14002328
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:48 schreef nyphai het volgende:

[..]

Mooi zo!
Misschien leuk om met een groepje naar de fair te gaan en dan verkleed?


Ik ga gewoon als mezelf, groepje is denk ik wel ok!
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:51:05 #64
53296 nyphai
Fish go m00
pi_14002342
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:50 schreef Werik het volgende:

[..]

Ik ga gewoon als mezelf, groepje is denk ik wel ok!


Als een battlerager? LEUK!
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_14002388
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:51 schreef nyphai het volgende:

[..]

Als een battlerager? LEUK!


I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_14002612
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:44 schreef nyphai het volgende:
Wie oh wie gaat er mee?
De fair wel , het concert niet We zaten net al te kijken naar een D&D datum. het is alleen een giga drukke maand.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_14002655
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:03 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

De fair wel , het concert niet We zaten net al te kijken naar een D&D datum. het is alleen een giga drukke maand.


Ehm, ja. Misschien beter als we het opschuiven naar rond de kerstvakantie? Tenminste voor degene die dan vakantie hebben.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_14002889
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:05 schreef Werik het volgende:

[..]

Ehm, ja. Misschien beter als we het opschuiven naar rond de kerstvakantie? Tenminste voor degene die dan vakantie hebben.


kerst vakantie ? vakantie met kerst ? wat is dat ?? maar we kijken wel voor een datum hoor zeker dit jaar nog

Had ik tegen nymphje ook al gezegd

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_14002969
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:19 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

kerst vakantie ? vakantie met kerst ? wat is dat ?? maar we kijken wel voor een datum hoor zeker dit jaar nog

Had ik tegen nymphje ook al gezegd


Dit jaar? * Agenda checkt Moeilijk, moeilijk

Nah, nu serieus. Gaat helemaal goedkomen denk ik zo maar.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 20 oktober 2003 @ 13:14:49 #70
53296 nyphai
Fish go m00
pi_14004125
Rond de kerst ken ik niet!! 19 december ga ik naar Kane en 20 december ga ik als't goed is naar Innercity....
Of gaan we het dan tussen kerst en oud & nieuw doen?

ja ja ik weet het, het is 'kan' en niet 'ken' maar het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_14004322
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:14 schreef nyphai het volgende:
Rond de kerst ken ik niet!! 19 december ga ik naar Kane en 20 december ga ik als't goed is naar Innercity....
Of gaan we het dan tussen kerst en oud & nieuw doen?

ja ja ik weet het, het is 'kan' en niet 'ken' maar het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet


Tussen kerst en oud en nieuw is het helemaal een gekkenhuis hier. zowel zakelijk als thuis:) gezellig druk dan dus.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_14005276
* Stil is

Wordt dan echt moeilijk dit jaar. Want de weken voor kerst kunnen wij waarschijnlijk niet.

En de komende anderhalve maand hebben we het nog gigantisch druk met voorbereidingen voor 9 december.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_14005746
We kijken even nog naar data die beschikbaar zijn
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_14091443
Schrijvers, ik heb jullie hulp nodig. In het dorp waar ik woon wordt er volgende week vrijdag een halloweenfeest gegeven voor kinderen tussen 12 en 15 in een pas geopend jongerencentrum. Dit wordt uiteraard gesubsidieerd door de gemeente en er werken vrijwilligers, waaronder ik

We willen de zaal als een Moordenaars Museum aankleden. Er zijn verschillende props/rekwisieten en er worden er ook nog een paar gemaakt. Dit zijn de moordwapens en we willen er persberichten bij hangen.
Mijn vraag dus, willen jullie helpen om nep-berichten te schrijven? Ik heb er zoveel mogelijk nodig en here's the catch... voor volgende week dinsdag moet het in mijn mailbox zijn.
De bedoeling is dat het lugubere berichten worden met bizarre moordwapens. Denk aan bijvoorbeeld een gebakvorkje, barbequespies, ouderwetse handboor, verschillende soorten keukenmessen, gif en noem maar op!
Het hoeven geen lange berichten te zijn, maar echt in de vorm van krantenartikelen.

Wie oh wie wil en kan mij helpen?

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  donderdag 23 oktober 2003 @ 22:17:30 #75
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_14091583
Nyphai, lieffie...
Niet iedereen kent jouw e-mail adres!!

Geef er effe eentje op, please?

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')