abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15046563
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:50 schreef static het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op reacties als deze:
[..]

Maar goed.

I know maar een spoiler in dit topic verraad dat ie in de finale komt dat zielige jankbekje. . Dus is het chit-chat over een finalist. .
pi_15051909
Het valt me op hoe bij deze ER de deelnemers in beeld gebracht worden.

Kandidaten die snel afvielen zijn bv bijna niet getoond (was elke week vreemd om iemand te zien vertrekken vanwie je eigenlijk niet eens wist dat hij/zij meedeed).

Van de overgebleven kandidaten zijn Robin, Judge, Giovanni en Ryan het meest frequent in beeld gebracht (in dat opzicht valt Jutta alvast af).

Ryan wordt opvallend en veelvuldig positief neergezet, terwijl van Judge naar ik vermoed alle vervelende gedragingen in de uitzending zijn geweest (in dat opzicht zou de finale tussen Judge en Ryan kunnen gaan).

Robin heeft al zo goed als gewonnen lijkt het wanneer je de beelden ziet, maar wat weten we eigenlijk van Jutta?

Ik heb het idee dat de montage al vanaf het begin het nodige verraad over de 2 eindkandidaten (afgezien van het wekelijkse portie Bjorn, maar dat had met de kijkcijfers te maken).

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 1 december 2003 @ 22:19:13 #253
16467 sweetiedarling
cheers,thanks a lot!
pi_15073827
robin is de winnaar, hij was zojuist gast in een belgisch radio programma, haha
I don't know why I smoke, but I drink to get drunk.
pi_15076262
Moet het nog maar zie hij kan zoveel roepen
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_15076317
Hoop zelf wel dat die wint eigelijk maarja
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_15076409
Bijna vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')