abonnement Unibet Coolblue
pi_13645537
Laura eruit? Nah...
Laat Laura maar eens door een vampier gebeten worden! Een hele nieuwe dimensie aan haar rol... En dan zuigt ze Sil gewoon leeg en daarna de borsten van Yasmin.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2003 @ 15:29:19 #202
42184 crew  DaMart
pi_13645598
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:25 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Laura eruit? Nah...
Laat Laura maar eens door een vampier gebeten worden! Een hele nieuwe dimensie aan haar rol... En dan zuigt ze Sil gewoon leeg en daarna de borsten van Yasmin.
De borsten van yasmin ? Ach ja, dan hebben ze wel weer een verhaallijn die ze, met goede redenen, een seizoen of 4 kunnen rekken.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_13645930
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

De borsten van yasmin ? Ach ja, dan hebben ze wel weer een verhaallijn die ze, met goede redenen, een seizoen of 4 kunnen rekken.


De borsten van Yasmin zijn groot genoeg om vier seizoenen te bedekken. Ze mag best wel eens in Playboy
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2003 @ 16:59:49 #204
42184 crew  DaMart
pi_13647058
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

De borsten van Yasmin zijn groot genoeg om vier seizoenen te bedekken. Ze mag best wel eens in Playboy


Jij moet trouwens wel een grote fan van Yasmin zijn... je hebt haar cupmaat zelfs verwerkt in je gebruikersnaam
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 22:19:43 #205
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_13654299
Martine was weer lekker bezig, als ze volgende week in scala begint en na een week er weer ontslag neemt gaat ze voor Ludo werken als Personal Assistant, zal ze ook wel zn liefje worden.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_13655677
Charlotte Besijn oftwel Barbara Fischer speelt in Rigoletto van Opera Spanga. Dit is wat zij zegt over de Opera-speelfilm:

Vorig jaar zomer heb ik topless een aantal heftig erotische scènes gespeeld in de film Rigoletto van Opera Spanga. Die productie is bedoeld voor een klein publiek, al gaat een van de publieke omroepen hem mischien uitzenden.

Hieronder een paar plaatjes:



Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13661099
Best wel lekker
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13697536
Volgens mij gaat Martine de nieuwe manager van Scala worden uiteindelljk
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_13698119
oeps....
Arm kind

Trut di Laura

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_13698251
Wat is die Laura een hysterisch wijf zeg. Net goed voor haar dat Sil op de grond viel. Alhoewel het voor Sil wel zielig is.

De twee finalisten van het GTST-tournament hebben elkaar leren kennen (dacht eigenlijk dat ze elkaar al kenden)

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13698313
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:11 schreef bobjuh het volgende:
Volgens mij gaat Martine de nieuwe manager van Scala worden uiteindelljk
Ja idd, ze maken het behoorlijk duidelijk door die Ad bekend te maken
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13698432
Sil!

, , .

pi_13698451
Stomme Laura
doos
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13698477
quote:
Poll: Dennis zit met Sil in de kroeg...
A. Belachelijk!
B. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Stomme poll
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13699183
Laura irriteert
Barbara irriteert
Martine is wat een heerlijk mens is het toch
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_13701894
Uhhh, is dat kind op de grond gelazerd? Verder niks aan de hand?
pi_13702232
quote:
Sil valt op de grond
Humor
X
X
X
  Moderator maandag 6 oktober 2003 @ 23:13:00 #218
42184 crew  DaMart
pi_13702698
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:46 schreef Crazy_Diamond het volgende:
Uhhh, is dat kind op de grond gelazerd? Verder niks aan de hand?
Nee hoor... hij likt lekker het bier van de grond, onder het motto: jong geleerd, is een goed kind van Robert!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_13708554
Iemand eigenlijk nog weleens wat gehoord van het Dian Alberts komt begin 2004 terug gerucht???????

EnVictoria Koblenko (Isabella) begint pas volgend jaar weer met de opnames dus die zal dan een paar maanden later wel bij Ludo voor de deur staan met zijn zoon of dochter. Vast net op het moment dat hij weer terug is bij Janine ofzo

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_13709053
spoiler:
Hehe, Benjamin en Ray worden eindelijk gevonden. Aanstaande maandag al, dus misschien de cliffhanger van vrijdag. Pascale schijn nogal vreemd te reageren en iedereen vindt het raar dat Ray en Benjamin naar elkaar toe gegroeid zijn.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13709808
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:23 schreef Svensational het volgende:
spoiler:
Hehe, Benjamin en Ray worden eindelijk gevonden. Aanstaande maandag al, dus misschien de cliffhanger van vrijdag. Pascale schijn nogal vreemd te reageren en iedereen vindt het raar dat Ray en Benjamin naar elkaar toe gegroeid zijn.

spoiler:
Volgens RTL-Text worden de lichamen van Benjamin en Ray gevonden. Maar ja, ze zullen idd nog wel leven ofzo , ik denk dat we niet meer zien wat er gebeurt en dat we Benjamin en Ray stil op de grond zullen zien liggen. Dan zal maandag op het laatst Pascale gebeld worden dat de lichamen zijn gevonden...Misschien zien we een paar brancards weggedragen worden, vervolgens zal dan dinsdag duidelijk worden dat ze nog leven enzo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13709958
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:54 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

spoiler:

Volgens RTL-Text worden de lichamen van Benjamin en Ray gevonden. Maar ja, ze zullen idd nog wel leven ofzo , ik denk dat we niet meer zien wat er gebeurt en dat we Benjamin en Ray stil op de grond zullen zien liggen. Dan zal maandag op het laatst Pascale gebeld worden dat de lichamen zijn gevonden...Misschien zien we een paar brancards weggedragen worden, vervolgens zal dan dinsdag duidelijk worden dat ze nog leven enzo.

spoiler:
Ik heb hier de Veronica-gids naast me liggen en daar staat het allemaal in. Ze leven dus nog wel. Staat alleen niks in over Benjamin en Robin die elkaar weer zien. Ben benieuwd wie er blijer is als ze elkaar weer zien. Robin of Benjamin ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13712767
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:00 schreef Svensational het volgende:

[..]

spoiler:

Ik heb hier de Veronica-gids naast me liggen en daar staat het allemaal in. Ze leven dus nog wel. Staat alleen niks in over Benjamin en Robin die elkaar weer zien. Ben benieuwd wie er blijer is als ze elkaar weer zien. Robin of Benjamin ?

Benjamin
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:35:46 #224
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_13714248
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Vast net op het moment dat hij weer terug is bij Janine ofzo
Jaaa, dat zou nou 's leuk wezen, Ludo en Janine weer bij elkaar.
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_13714912
Ja, dat zou wel leuk zijn Ludo an Janine. Maar misschien zullen ze eerst uitproberen hoe een Martine/Ludo combinatie werkt, is misschien wel interessant.
Waarom makkelijk als het moeilijk kan?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')