Het is overigens handig om een linkje te plaatsen naar het topic waar het over gaat. (copy-paste adresbalk) of als het over een specifieke post gaat de link naar de post (rechtsklikken op het posticon van de betreffende post, copy shortcut, en dan pasten in je post).
Wat Pjederdy zegt, dus.
Staan de nog lopende zaken.
Is het "seconden-plan" er al door? .
quote:PR had gezegd, als er niemand op reageert, dan gooit ie em wel weer open. ik wacht af op zijn reactie, bedankt voor de toelichting.
CartWOman schreef het volgende:
PR is even druk bezig met z'n studie.
Ik heb jouw en het bestaande topic bekeken, zie amper verschil, en vind een tweede topic als de jouwe eigenlijk overbodig. Dat er dan niemand op je reageert, tja... dat gebeurt zo vaak in topics, kom je wel achter als je hier wat langer rondloopt.
Dus ik laat het zo, als PR weer terug is zal hij ook nog wel even reageren.
Ik zeg er sowieso niets over meer,
ik heb geen binding meer met Onzin, ligt niet aan de mods btw, maar er is gewoon geen moer meer aan.
quote:Ik vrees dat dat juist het grootste probleem is van ONZ de laatste tijd. Mischien juist ook de oorzaak van de FF/SU/BS topics.
Op donderdag 25 september 2003 11:36 schreef yvonne het volgende:
CW is werken, PR studeren en PDD was vannacht nog laat aan het modden.Ik zeg er sowieso niets over meer,
ik heb geen binding meer met Onzin, ligt niet aan de mods btw, maar er is gewoon geen moer meer aan.
Ik vindt er de laatste tijd ook niks meer aan.
quote:Geregistreerd op25 februari 2003
Op donderdag 25 september 2003 11:41 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ik vrees dat dat juist het grootste probleem is van ONZ de laatste tijd. Mischien juist ook de oorzaak van de FF/SU/BS topics.
Ik vindt er de laatste tijd ook niks meer aan.
Wat lul je nou, sinds die datum is e niets veranderd, kerel. En als je het niet aanstaat tief je maar op! Er wordt al jaren geslowchat in VV en andere reeksen. Daar wordt het wel geappricieerd, maar als BS, Su en ik SC'en krijgen we meteen heel fok! en haar mod's over ons heen. We lijken we de schuld te krijgen van alles wat er op fok! fout gaat. En ik weet dat het soms bagger is wat we posten, maar goed, laat ons ook lol hebben op onze eigen manier! Moeten discussies altijd diepzinnig zijn?
De shuld in onze schoenen schuiven is wel erg gemakkelijk!!!
Als het zo nog langer doorgaat ben ik niet langer meer op fok! te vinden.
quote:IK geef niemand de schuld, jullie niet, de mods niet, gewoon niemand, ik ben een verslaafd Onzinner geweest,
Op donderdag 25 september 2003 12:00 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Geregistreerd op25 februari 2003
Wat lul je nou, sinds die datum is e niets veranderd, kerel. En als je het niet aanstaat tief je maar op! Er wordt al jaren geslowchat in VV en andere reeksen. Daar wordt het wel geappricieerd, maar als BS, Su en ik SC'en krijgen we meteen heel fok! en haar mod's over ons heen. We lijken we de schuld te krijgen van alles wat er op fok! fout gaat. En ik weet dat het soms bagger is wat we posten, maar goed, laat ons ook lol hebben op onze eigen manier! Moeten discussies altijd diepzinnig zijn?
De shuld in onze schoenen schuiven is wel erg gemakkelijk!!!Als het zo nog langer doorgaat ben ik niet langer meer op fok! te vinden.
quote:JIJ vindt het niet meer leuk meer. Ik (nog) wel. (de biertopics met BS en SU.)
Op donderdag 25 september 2003 12:07 schreef yvonne het volgende:[..]
IK geef niemand de schuld, jullie niet, de mods niet, gewoon niemand, ik ben een verslaafd Onzinner geweest,
maar het boeit me niet meer zo, ik zie overdag en savonds bar weinig leuke topics waar je een beetje in mee kunt posten, waar dat aan ligt?
Beats me, en ik heb ook geen inspiratie meer om topics te openen, ook al lopen ze zo vol, het commentaar dat ik zelf ook bagger open komt me mn strot uit.
Dan wordt me dat laatste beetje lol me nog afgenomen. Sorry maar dan denk ik er echt aan om met fok! te stoppen.
quote:Hej, van mij mag iedereen het naar zn zin hebben op FOK!, daar is FOK! voor, maar dan zul je toch echt met de mods hier moeten overleggen
Op donderdag 25 september 2003 12:16 schreef FlyingFox het volgende:[..]
JIJ vindt het niet meer leuk meer. Ik (nog) wel. (de biertopics met BS en SU.)
Dan wordt me dat laatste beetje lol me nog afgenomen. Sorry maar dan denk ik er echt aan om met fok! te stoppen.
quote:maar die hebben ook (veel) andere dingen aan hun hoofd, zo blijkt
Op donderdag 25 september 2003 12:22 schreef yvonne het volgende:[..]
Hej, van mij mag iedereen het naar zn zin hebben op FOK!, daar is FOK! voor, maar dan zul je toch echt met de mods hier moeten overleggen
quote:en toen?
Op donderdag 25 september 2003 12:25 schreef brechtje het volgende:
Euh.
quote:Your point? Ik had plezier in ONZ, maar nu niet meer.
Op donderdag 25 september 2003 12:00 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Geregistreerd op25 februari 2003
Wat lul je nou, sinds die datum is e niets veranderd, kerel.
quote:Daar zal ik maar niet op reageren. Ik verdedig je ook nog oen.
En als je het niet aanstaat tief je maar op!
quote:Komt mischien dat de eerste indruk die 'we' kregen van de topics niet echt top was te noemen. (Met dat ruis gedoe enzo)
Er wordt al jaren geslowchat in VV en andere reeksen. Daar wordt het wel geappricieerd, maar als BS, Su en ik SC'en krijgen we meteen heel fok! en haar mod's over ons heen.
quote:Wie heeft dat ooit gezegt?
We lijken we de schuld te krijgen van alles wat er op fok! fout gaat.
quote:Niet dat alle posts van mij pareltjes zijn. Maar het mag wel eens ergens over gaan.
En ik weet dat het soms bagger is wat we posten, maar goed, laat ons ook lol hebben op onze eigen manier! Moeten discussies altijd diepzinnig zijn?
quote:Dat zou serieus een gemis zijn, maar je bent niet verplicht om te Fok!en.
De shuld in onze schoenen schuiven is wel erg gemakkelijk!!!Als het zo nog langer doorgaat ben ik niet langer meer op fok! te vinden.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:32 schreef jogy het volgende:
[afbeelding] --> [afbeelding] ?
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:40 schreef U-lerZzZ het volgende:
Een witte achtergrond was mooier geweest.
quote:so there is a god!
Op donderdag 25 september 2003 13:46 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik stop met Fok!
quote:Whehehe...
Op donderdag 25 september 2003 14:39 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
so there is a god!
quote:Ik zie nog steeds het verschil niet, maar wil je de kans wel gunnen. Ik zal hem opengooien.
Op donderdag 25 september 2003 08:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
PR had gezegd, als er niemand op reageert, dan gooit ie em wel weer open. ik wacht af op zijn reactie, bedankt voor de toelichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |