quote:nou ja zeg je bent een lekkere
Op woensdag 24 september 2003 18:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Voor vrouwen bij voorkeur naakt, maar als je niks anders hebt..
Ik zit nu bijna een jaar op Fok en ben intussen mod geworden vanhet Games and Consoles forum hier op Fok! Het forum voor alles wat je wil weten over je games
Naast Fok studeer ik Lucht en Ruimtevaarttechniek in Delft, waar ik ook op kamers zit.
Mijn hobbies zijn voetbal en gamen.
Ik ben 21 jaar.
Foto:
quote:die foto
Op woensdag 24 september 2003 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben Notorious_Roy, maar je mag me ook Roy of Noot noemen.Ik zit nu bijna een jaar op Fok en ben intussen mod geworden vanhet Games and Consoles forum hier op Fok! Het forum voor alles wat je wil weten over je games
Naast Fok studeer ik Lucht en Ruimtevaarttechniek in Delft, waar ik ook op kamers zit.
Mijn hobbies zijn voetbal en gamen.
Ik ben 21 jaar.
Foto:
quote:I know
Op woensdag 24 september 2003 19:03 schreef Nadientje het volgende:[..]
die foto
![]()
moet gewoon ff reageren
![]()
28 (bijna) woonachtig in het mooi gelegen Alphen aan de rijn, onder de stinkrook van Amsterdam.
Hou van schelden, krititsch kijken, dwars zijn, bot, grof, kort door de bocht, eerlijk.
Sommige vinden me een teddybeer, maar dat ben ik gewoon niet
Hobby's, gamen, lezen, gamen, ouwehoeren met intressante mensen (Dus als ik niet met je praat ) en verder internetten
Oh ja.. heb een teringhekel aan newbee's die willen presteren, hekel aan grijze linkse users, mensen die zeggen dat iets niet kan omdat ze het nooit hebben gezien. Hekel aan de maximale snelheid, hekel aan misbruikt gezag, hekel aan mensen op de verkeerde plaats, hekel aan de belastingdienst, homo's, ******, en ******..
Hou van bier, wijn, jenever, whiskey, cognac, vodka, tequilla, en alles boven de 20% alcohol wel.
Muziek: House (Vrij veel maar vooral techno) Goeie stoereneger muziek, en af en toe een hollands talig liedje
En verder weet ik het ff niet...
wil je me ekkes toevoegen bij msn omdat ik misschien ook LR ga studeren...
bvd
GroveRd (zie profiel voor msn adres )
quote:Mooie foto van je Nadien!
Op woensdag 24 september 2003 19:03 schreef Nadientje het volgende:
22 jaartjes jong... hobby's gamen, uitgaan en gewoon donders ouwehoeren met m'n kameraden...
Ik studeer hogere informatica en zit in het laatste jaar.. Eindelijk van die k*tschool af ... Loop nu lekker stage dus heb er niet al te veel last van
pic
quote:Kan je me er in plaatsen?
Op woensdag 24 september 2003 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:Bastard !
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:06 schreef Bastard het volgende:
Ik ben de middelste
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:08 schreef Hakkert het volgende:
Hmm Hakkert en noem me ook maar zo22 jaartjes jong... hobby's gamen, uitgaan en gewoon donders ouwehoeren met m'n kameraden...
Ik studeer hogere informatica en zit in het laatste jaar.. Eindelijk van die k*tschool af
... Loop nu lekker stage dus heb er niet al te veel last van
pic
quote:Ik moest poepen
Op woensdag 24 september 2003 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat kijk je moeilijk
quote:Nee nu neef!
Op woensdag 24 september 2003 19:09 schreef gieling het volgende:
ik post later wel wie ik ben
quote:
NU !
quote:Nee niet tukkers... iets dur boven
Op woensdag 24 september 2003 19:09 schreef Bastard het volgende:
"Donders ouwehoeren" tukker zekers?
quote:
quote:In de tijd dat je hier zat te lurken had je wel een verhaaltje kunnen typen
Op woensdag 24 september 2003 19:11 schreef gieling het volgende:
nu moet ik leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |