Het debuutalbum van Kayo Dot, "Choirs of the Eye", zal op 21 Oktober op John Zorn's label Tzadik verschijnen.quote:KAYO DOT is a composition-based musical project with its roots in the extreme metal underground. Some members of this project worked in the progressive-metal project-band maudlin of the Well from 1996 - 2003, at which time motW dismembered. Kayo Dot isn't much different from maudlin of the Well musically - rather it's more like a continuation in the direction motW had been progressing.
Heb zelf alleen My Fruit Psychobells... wat een geweldige plaat is als je door de (inderdaad erg) zwakke productie heen luistert.
Bath en Leaving your Body Map heb ik ooit wel eens gedownload (ahem) maar verder nooit echt aandachtig naar geluisterd, moet ze maar weer eens een keer opzoeken
quote:Zou ik vooral doen, zoals ik al zei 'snap' je die platen pas als je ze een paar keer beluisterd hebt.
Op woensdag 24 september 2003 18:19 schreef mr_cucumber het volgende:
Bath en Leaving your Body Map heb ik ooit wel eens gedownload (ahem) maar verder nooit echt aandachtig naar geluisterd, moet ze maar weer eens een keer opzoeken
Summoner, jij bent trouwens echt de bron voor mij voor nieuwe muziek
quote:Haha, bedankt voor het compliment. Ik zal binnenkort nog eens wat nieuwe topics aanmaken.
Op vrijdag 26 september 2003 17:05 schreef Pietjuh het volgende:
Summoner, jij bent trouwens echt de bron voor mij voor nieuwe muziek
quote:Dat is min of meer de gangbare prijs voor Tzadik-cd's, hoewel Amazon vaker goedkoper is, waardoor je ze voor een euro of 14-16 al kunt vinden. Het is nog best lastig om een winkel, zowel online als in de stad, te vinden die een ruime collectie aanbiedt.
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:37 schreef OphiOn het volgende:
Die Kayo Dot wil ik ook nog kopen. Maar ik kan hem nergens vinden. Amazon etc is ongeveer 19 dollar.
quote:Owke! Bedankt voor de info.
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:39 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat is min of meer de gangbare prijs voor Tzadik-cd's, hoewel Amazon vaker goedkoper is, waardoor je ze voor een euro of 14-16 al kunt vinden. Het is nog best lastig om een winkel, zowel online als in de stad, te vinden die een ruime collectie aanbiedt.
Je had ze van mij over kunnen kopen zonder krassen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:01 schreef Seborik het volgende:
Wat een horror dat de cd's van Maudlin of The Well uit productie zijn genomen. Vreselijk zonde, maar het geeft wel een meerwaarde wanneer je ze al bezit natuurlijk.
Heb ze gelukkig nog via ebay kunnen bemachtigen. Bath en Leaving Your Bodymap bevallen weer uitstekend.
Ik heb ze een week terug van Displeased binnen gekregen voor 11,50 per stuk. Dus het valt wel mee qua verkrijgbaarheid. NLStore heeft ze ook nog aardig goedkoop liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:01 schreef Seborik het volgende:
Wat een horror dat de cd's van Maudlin of The Well uit productie zijn genomen. Vreselijk zonde, maar het geeft wel een meerwaarde wanneer je ze al bezit natuurlijk.
Heb ze gelukkig nog via ebay kunnen bemachtigen. Bath en Leaving Your Bodymap bevallen weer uitstekend.
Had ze bij NLStore besteld, maar na een maand waren ze er nog niet. Nu komen ze (2) van Ebay uit Canada voor bij elkaar 15 euro.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:14 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik heb ze een week terug van Displeased binnen gekregen voor 11,50 per stuk. Dus het valt wel mee qua verkrijgbaarheid. NLStore heeft ze ook nog aardig goedkoop liggen.
Waarom zou je ze wegdoen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:11 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Je had ze van mij over kunnen kopen zonder krassen.![]()
Omdat de muziek mij niet meer zoveel doet. Ik had er eigenlijk al een beetje spijt van toen ik ze had gekocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Had ze bij NLStore besteld, maar na een maand waren ze er nog niet. Nu komen ze (2) van Ebay uit Canada voor bij elkaar 15 euro.
[..]
Waarom zou je ze wegdoen?
Oh, dat is dan toch nog mooi geregeld.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:18 schreef Seborik het volgende:
Had ze bij NLStore besteld, maar na een maand waren ze er nog niet. Nu komen ze (2) van Ebay uit Canada voor bij elkaar 15 euro.
Kayo Dot is eigenlijk meer keiharde postrock dan avantgarde metal als Maudlin. Kayo Dot gaat verder waar bands als Explosions in the Sky en GY!BE denken dat ze een explosieve climax hebben bereikt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:27 schreef Ascaroth het volgende:
Ik heb de albums nu een aantal keer gedraaid, de sound is echt uniek en ik ben erg gesteld op de sfeer die de muziek uitademt. Ben nu eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar Kayo Dot.
YESSSSSS!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:10 schreef OProg het volgende:
Ik heb vandaag 'Bath' 'Leaving your Body Map'gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |