Ik heb hier geen enorm trauma van ofzo .
Maar toch vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit hebben, waar het eventueel aan kan liggen, en of er eventueel iets aan te doen is.
Ter info: ik ben over mijn gehele lichaam sowieso vrij onbehaard. Ik ben blond, en mijn (bepaald niet overvloedige) beenhaar is alleen van heel dichtbij zichtbaar, op mijn armen groeit zo goed als niets, en ook verder ben ik zeker niet overdadig bedeeld.
Het heeft zo z'n voordelen, maar ik zou ook wel eens met een 5 'o clock shadow willen rondlopen .
quote:mijn vriend ook
Op woensdag 24 september 2003 12:43 schreef danielluh het volgende:
wees blij, mijn vriend wenste dat hij er geen had. elke dag schere vindt ie maar niks
ohnee ik heb geen vrienden
Ik zou zo met je willen ruilen, scheelt me iedere dag minstens 15 minuten...
quote:Tja, dan heb je niet veel aan mij, ik moet me namelijk nog steeds wčl scheren. Die witte sprietjes aan m'n kin zijn namelijk al helemaal geen gezicht.
Op woensdag 24 september 2003 12:43 schreef B03S het volgende:
RuilenIk heb een hekel aan scheren.
quote:What's next, iemand van 5 jaar die het vreemd vind dat ie nog geen baardgroei heeft?
Op woensdag 24 september 2003 12:45 schreef msntools het volgende:
ik ben 15 en heb nog geen baardgroei
Trouwens mag jij die smiley dan wel gebruiken?
quote:Omdat ik bijvoorbeeld wel eens bakkebaarden zou willen laten staan, of een stoppelbaardje
Op woensdag 24 september 2003 12:49 schreef clowncloon het volgende:
Waarom zou je er in hemelsnaam iets aan willen doen??
Wees blij
quote:Hmm volgens mij heeft testosteron idd invloed op de haargroei, 's zomers schijnt je haar ook sneller te groeien dan in de winter.
Op woensdag 24 september 2003 12:49 schreef HomoUniversalis het volgende:
Maar ik vraag me toch af of het niet bijvoorbeeld iets te maken heeft met een tekort aan testosteron bijvoorbeeld.
Heb jij soms een heel hoog piepstemmetje dan?
[Dit bericht is gewijzigd door MNeMoNiCS op 24-09-2003 12:55]
quote:Daar ga je spijt van krijgen
Op woensdag 24 september 2003 12:51 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
Omdat ik bijvoorbeeld wel eens bakkebaarden zou willen laten staan, of een stoppelbaardje
.
quote:hehe, nope
Op woensdag 24 september 2003 12:55 schreef MNeMoNiCS het volgende:[..]
Hmm volgens mij heeft testosteron idd invloed op de haargroei, 's zomers schijnt je haar ook sneller te groeien dan in de winter.
Heb jij soms een heel hoog piepstemmetje dan?
Soortgelijke situatie dus, maar ik vind het wel prima. Een dagje niet scheren en men vindt nog dat je er netjes uit ziet
ben (bijna, 4 dagen) 23 en hou zeer zeker niet van scheren...
doe het normaal om de dag (of om de 2 dagen)
zogauw als er 2 dagen tussen zit dan begin ik van iedereen reacties te krijgen... "He, Chillz... je heb een snor!" of "Ga je je baard laten staan!"
zodra ik dat hoor dan heb ik me snel daarna weer geschoren...
nooit zin om te scheren
maar als het dan eenmaal gebeurd is, dan ben ik wel lekker glad enzo
zoveel ist bij mij ook niet hoor...
snor, kin en bakkebaarden voornamelijk
voor de rest een beetje dun bezaaid
Als je echt wilt dat het meer wordt, dan moet je je structureel vaker gaan scheren...
dat helpt als het goed is wel wat...
als je vaker scheert, dan (als een soort van verzet daartegen) worden je donshaartjes dikker en gaan ze sneller groeien...
(is juist de reden waarom ik t scheren altijd zo lang mogelijk wil uitstellen, dan komt het moment dat ik me iedere dag MOET scheren ook een stuk later...)
Ben elke keer een halve liter bloed kwijt. Dunne huid ofzo, want hoe voorzichtig ik ook doe haal me altijd open.
Als het effe kan sla ik 1 of 2 dagen over. Maar dan ben je weer niet representatief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |