abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39794786
quote:
Ik heb em vannacht gezien. Erg grappig & sfeervol. Helaas is het verhaal veel te zwak, duurt de film te lang & zit er geen climax in.

Je word als kijker 2.5 uur lang klaar gestoomd om samen met de hoofdrol spelers een doel te berijken. In die 2.5 uur worden er een stuk of 5 verschillende verhalenlijnen gestart, maar geen van de lijnen komt ook maar ergens van de grond.. Aan het eind van de film zit je gewoon weer aan het begin en heb je ook nog eens een climax gemist.

Natuurlijk is het geen slechte film, sterker nog, het is een hele grappige en mooie film. Vooral de scenes op een inboorlingen eiland zijn hilarisch. Helaas zakt het hierna af toch een chaotische brei van sublijnen & te veel special effects & herhalingen daarvan.
In het Dagblad van het Noorden, onze krant stond ook al dat de film een stuk korter kon, en door Veronica Magazine is de film beoordeeld met 3 sterren, zie bericht hierboven.

Op het bericht hierboven kan ik nog geen antwoord geven want ik ga Zaterdag naar dde bioscoop om hem rond 20:00 uur te bekijken
"What if they gave a war and nobody came?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')