wauw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, al die paniek is nergens voor nodig
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Het enige wat écht kut is, is die DJ Tiesto remix van He's A Pirate. WAT EEN GEDROCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik vind het een goed nummer!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Het enige wat écht kut is, is die DJ Tiesto remix van He's A Pirate. WAT EEN GEDROCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
ik ookquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:52 schreef Natalie het volgende:
Dit is een film die ik zéker ga zien!
ik vond t eerst ook ruk maar bij vaker horen werd t al minder ergquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:28 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Met alle respect kerel, echt... maar dit getuigt van wansmaak.![]()
Zelfs dan niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:31 schreef swentibold het volgende:
[..]
ik vond t eerst ook ruk maar bij vaker horen werd t al minder erg![]()
als je t los van de film ziet valt t best mee, als t erin zit is t wel k.. jammer iddquote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zelfs dan niet!.
Heb de OST binnen en hij is net zo goed, zo niet beter dan de eerste. Veel meer langere stukken die een stuk ingewikkelder (voor zover dat kan bij een film als dit) in elkaar zit. Zimmer blijft Der Mann voor dit soort dingen.
En gelukkig maar! Want hoewel het eindstuk van het nummer (wanneer de theme eindelijk herkenbaar wordt) het nog nét te verteren valt, hoeven die eerste vijf minuten van mij echt niet... En zo'n generic trance outro is ook te karig voor woorden, wordt het net een beetje interessant, is het alweer afgelopen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tiesto's versie zit niet eens i/d credits
Ja Depp was erg vriendelijk. Hij zou pas om 18:00 komen maar kwam al eerder om te signeren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Enkele Britse mailvriendinnen van mij zijn er ook geweestzij zijn net zulke Depp-fans als ik, en waren diep onder de indruk van de vriendelijkheid van met name Johnny (maar ook Orlando was erg aardig).
We moeten nog even geduld hebben voor de film, maar deze week gaat de film in de VS in premiere en volgende week hier (behalve in Almere... daar pas op de 20egelukkig gaat er een trein naar Amsterdam!)
Maar aan alle (Amerikaanse) promotiefilmpjes op tv en de trailers te zien gaan we iets geweldigs meemaken!
Hehe 1 tip: elleboogbeschermers.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:01 schreef vencodark het volgende:
AAAAAH super voor je !!!![]()
* wilt nu ook naar de premiere volgend jaar *
*Jaloersquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja Depp was erg vriendelijk. Hij zou pas om 18:00 komen maar kwam al eerder om te signeren.
Hij heeft volgens mij echt heel Leicester Square gehad. We stonden vooraan, naast de pers, dus dat was een perfecte plaats. Depp was echt heel aardig, er liep iemand voor hem om ons te vertellen dat we geen posed photos mochten, geen personalisatie en maar 1 item per persoon. Mijn reuze foto van Bloom en Depp was al door Bloom gesigneerd, dus ik deed mijn kleinere van Depp aan de kant, zodat ie die grote kon signeren. Daarna pakte hij die kleinere van me, en signeerde die ook. Tof, gewoon 2 dus. Orlando signeerde ook 2x, mijn grote foto dus, en mijn DVD box van de fellowship. Die was zaterdags door Elijah Wood gesigneerd, en zondag door sir Ian McKellen. Nog 2 en dan heb ik de Fellowship compleet![]()
Maar das offtopic![]()
![]()
Dit komt inderdaad overeen met wat mijn Engelse mailvriendinnen vertelden! Eén van hen kreeg een hand (die wast ze nooit meer) en eentje zelfs een zoen op haar wang!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja Depp was erg vriendelijk. Hij zou pas om 18:00 komen maar kwam al eerder om te signeren.
Hij heeft volgens mij echt heel Leicester Square gehad. We stonden vooraan, naast de pers, dus dat was een perfecte plaats. Depp was echt heel aardig, er liep iemand voor hem om ons te vertellen dat we geen posed photos mochten, geen personalisatie en maar 1 item per persoon. Mijn reuze foto van Bloom en Depp was al door Bloom gesigneerd, dus ik deed mijn kleinere van Depp aan de kant, zodat ie die grote kon signeren. Daarna pakte hij die kleinere van me, en signeerde die ook. Tof, gewoon 2 dus. Orlando signeerde ook 2x, mijn grote foto dus, en mijn DVD box van de fellowship. Die was zaterdags door Elijah Wood gesigneerd, en zondag door sir Ian McKellen. Nog 2 en dan heb ik de Fellowship compleet![]()
Maar das offtopic![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |