quote:Misschien is dat wel de reden dat hij er zo graag komt. Daar kan ik echter niet over oordelen want hij zegt dat ik geen mensenkennis heb.
Op woensdag 24 september 2003 09:15 schreef nossio het volgende:
Gezien de reacties van TS is Chatcity dus net als dit 1 groot baggertopic.
omdat ik al me leven lang een zware ziekte heb , en van de 7 dagen per week , er 5 aan me bed gekluisterd ben , mag ik dan een beetje afleiding hebben op chatcity , zonder gelijk loser genoemd te worden , of immigrant ofzo
denk eens wat beter na in die lege grijze massa van je
sommige mensen zoals ik zijn dus erg gebaat bij aandacht, danwel via chatcity die paar jaar dat ik hier nog mag rondlopen op dit aardse tranendal
quote:Dat ben ik niet waard? (Wie van ons tweeen noemt zichzelf eigenlijk Kees Flodder
Op woensdag 24 september 2003 09:14 schreef zapsel het volgende:
boeiend hoe ik nederlands spreek , je ken me verstaan he
en ga voor jouw geen moeite doen netjes te schrijvenbeje niej waard
en owja newbie.... ben jij dat ook niej ooit een keer geweest dan??
vastwel...
quote:Dat zijn mening-baits en meningen op de frontpage krijg je daar respectievelijk -2 en -5 voor.
Op woensdag 24 september 2003 09:20 schreef Markster het volgende:
hou eens op met die persoonlijke aanvallen.
quote:Heb ik er om gevraagd dat je me vertelt waarom je er komt? Nee, hoef je dus ook niet te doen. En wat verwacht je dat mijn reactie is op je uitleg? Medelijden, dacht het niet.
Op woensdag 24 september 2003 09:20 schreef zapsel het volgende:
zal ik jouw vtellen wrom ik er kom dan falcon?omdat ik al me leven lang een zware ziekte heb , en van de 7 dagen per week , er 5 aan me bed gekluisterd ben , mag ik dan een beetje afleiding hebben op chatcity , zonder gelijk loser genoemd te worden , of immigrant ofzo
sommige mensen zoals ik zijn dus erg gebaat bij aandacht, danwel via chatcity die paar jaar dat ik hier nog mag rondlopen op dit aardse tranendal
quote:Open dan voortaan een topic met de vraag wil iemand mij even vertellen wat ik wil horen.. over chatcity
Op woensdag 24 september 2003 09:20 schreef zapsel het volgende:
zal ik jouw vtellen wrom ik er kom dan falcon?omdat ik al me leven lang een zware ziekte heb , en van de 7 dagen per week , er 5 aan me bed gekluisterd ben , mag ik dan een beetje afleiding hebben op chatcity , zonder gelijk loser genoemd te worden , of immigrant ofzo
quote:
Op woensdag 24 september 2003 08:40 schreef Markster het volgende:
Ik chat nooit, chatten is voor losers.
quote:Nee, dat snap ik niet want volgens mij lul je gewoon een stuk uit je nek.
Op woensdag 24 september 2003 09:25 schreef zapsel het volgende:
medelij hoef ik van jouw niej , maar dan snap je mssn beter wrom er mensen zijn , zoals ik die daar gaan chatten dood vogeltje
ik wilde even weten wie er van hier wel eens op chatcity komt , en zo ja , wat vind je nou van die server , en de mensen die er zijn????:)
zo begon t ook , voor men chatters voor losers uit ging maken
kijk ik zal t ff uitleggen , je hebt beneden staan 1, 2 en 3
en als je nou op 1 klikt , zie je waar deze topic over gaat
of moet je een telraam hebben?
duhhhh
quote:hahaha hoe lang duurde het nog? zei je? zou je tijd nuttig besteden
Op woensdag 24 september 2003 09:28 schreef zapsel het volgende:
ff truglezen suphaflyik wilde even weten wie er van hier wel eens op chatcity komt , en zo ja , wat vind je nou van die server , en de mensen die er zijn????:)
zo begon t ook , voor men chatters voor losers uit ging maken
kijk ik zal t ff uitleggen , je hebt beneden staan 1, 2 en 3
en als je nou op 1 klikt , zie je waar deze topic over gaatof moet je een telraam hebben?
duhhhh
quote:Goedzo geniet er van
Op woensdag 24 september 2003 09:31 schreef zapsel het volgende:
ik heb tijd zat jongendenk meer dan jouw ook
quote:Laat ik het zo zeggen, je hebt zelf de aanleiding gegeven waardoor ik denk wat ik denk (en waarvan jij denkt te weten wat dat is).
Op woensdag 24 september 2003 09:29 schreef zapsel het volgende:
neej das wat jij denkt falcon , en je zat er al vaker naast in deze topic , dus nu ookweer
Tis alleen het verschil dat via MSN en ICQ je wat gerichter chat met mensen die je kent meestal..
En sommige mensen vermaken zich ook op publieke chatrooms waar allemaal mensen zitten die je niet kent. Ikke niet.. Maar ik vind er niks mis mee...
quote:En een paar reacties terug zei je nog dat je nog slechts een paar jaar te leven had? Triest als je met zulke dingen de spot moet drijven. En DAAROM heb ik niets dan MINACHTING voor je.
Op woensdag 24 september 2003 09:31 schreef zapsel het volgende:
ik heb tijd zat jongendenk meer dan jouw ook
quote:als je dan gewoon in de post zet;
Op woensdag 24 september 2003 09:33 schreef zapsel het volgende:
kijk eindelijk iemand met verstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |