quote:
Op donderdag 25 september 2003 09:07 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Sorry
quote:WTF?
Op donderdag 25 september 2003 09:02 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
PP is fulltime bierder geworden denk ik
quote:doen we ook, maar we opteren momenteel voor een bier/bagger-users reeks!
Op woensdag 24 september 2003 16:18 schreef SpoilerMan het volgende:
Als we wel getolereerd worden zonder dat biersubs en die andere users dan doen we het toch gewoon zonder en weer door op de oude wijze?
en daar was ons topic een beetje de dupe van!
quote:Ik neem aan dat we toch gewoon e GPD reeks wilen voortzetten? Samenwerking met andere knakkers levert naar mijn mening niet veel goeds op. Ik denk dat de magie dan een beetje verloren gaat.
Op donderdag 25 september 2003 09:40 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
doen we ook, maar we opteren momenteel voor een bier/bagger-users reeks!
en daar was ons topic een beetje de dupe van!
En dat is niet persoonlijk tegen die anderen, maar ik denk gewoon dat we het met zijn 7,5-en wel halen (+alle kloons en CCCP die niet op de foto staat).
quote:
Op donderdag 25 september 2003 09:54 schreef Troel het volgende:
7,5-en
*eens is met de betreffende user.
(tjonge jonge echt geschreven volgens de Fok!-techniek!)
quote:was ook niet de bedoeling dat "die andere knakkers" hier bleven, was meer een éénmalige protest-actie tegen PDD!
Op donderdag 25 september 2003 09:50 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
Ik neem aan dat we toch gewoon e GPD reeks wilen voortzetten? Samenwerking met andere knakkers levert naar mijn mening niet veel goeds op. Ik denk dat de magie dan een beetje verloren gaat.
quote:[betreffende user]
Op donderdag 25 september 2003 09:56 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
*eens is met de betreffende user.
(tjonge jonge echt geschreven volgens de Fok!-techniek!)
quote:Jammer, ik vond het hier wel okay. Dus.
Op donderdag 25 september 2003 09:54 schreef Troel het volgende:
Kijk, ik heb natuurlijk niet veel recht van spreken, omdat ik ook maar een nepperd ben, maar het lijkt mij onzin om die bierdrinkers erbij te halen. Het gaat lekker zonder ze, bovendien krijg ik dan een beetje het usuals gevoel ofzo... En de GPD-ers zijn geen usuals!En dat is niet persoonlijk tegen die anderen, maar ik denk gewoon dat we het met zijn 7,5-en wel halen (+alle kloons en CCCP die niet op de foto staat).
quote:uw aanwezigheid wordt ook wel op prijs gesteld (door mij i.i.g) maar niet in die context!
Op donderdag 25 september 2003 11:04 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Jammer, ik vond het hier wel okay. Dus.
quote:Jij loopt hier ook al wel langer rond, maar ik heb eigenlijk alleen de koppies op het plaatje geteld... Stom van mij... Het ging mij even erom dat ik het onzin vind om mensen erbij te halen om een topic zo snel mogelijk vol te maken... Het gaat al tijden heerlijk langzaam, waarom dat ineens opheffen door allemaal nieuwe users erbij te halen...
Op donderdag 25 september 2003 11:04 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Jammer, ik vond het hier wel okay. Dus.
quote:het ging niet om het vol krijgen, het ging om het feit dat de mods (en PDD int bijzonder) maar één "biertopic" toelaten/tolereren per dag en daarna alles wat maar naar bier ruikt, dichtgooien, waarna de verwachte baggerstroom aan topics meestal weer losbarst.
Op donderdag 25 september 2003 12:14 schreef Troel het volgende:[..]
Jij loopt hier ook al wel langer rond, maar ik heb eigenlijk alleen de koppies op het plaatje geteld... Stom van mij... Het ging mij even erom dat ik het onzin vind om mensen erbij te halen om een topic zo snel mogelijk vol te maken... Het gaat al tijden heerlijk langzaam, waarom dat ineens opheffen door allemaal nieuwe users erbij te halen...
quote:en waarschijnlijk nog steeds het zelfde GPD-deel!
Op donderdag 25 september 2003 15:25 schreef SpoilerMan het volgende:
Nou jongens, tot over twee en een halve week!
quote:spuit elf, modder etc
Op donderdag 25 september 2003 22:11 schreef Cynic het volgende:
Dingen die naar bier ruiken zijn dan meestal ook nogal ranzig....
nog geen 1000 posts af van de top100
quote:
Op donderdag 25 september 2003 15:25 schreef SpoilerMan het volgende:
Nou jongens, tot over twee en een halve week!
Batsie!!!
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:11 schreef Cynic het volgende:
Dingen die naar bier ruiken zijn dan meestal ook nogal ranzig....
Wat ruikt er zo allemaal naar bier dan??
quote:En dus vond jij het nodig om ons topic op het spel te zetten om tegen iets in te gaan waar je toch niets aan kunt veranderen...
Op donderdag 25 september 2003 12:35 schreef paarse_paashaas het volgende:het ging niet om het vol krijgen, het ging om het feit dat de mods (en PDD int bijzonder) maar één "biertopic" toelaten/tolereren per dag en daarna alles wat maar naar bier ruikt, dichtgooien, waarna de verwachte baggerstroom aan topics meestal weer losbarst.
quote:Blijkbaar
Op vrijdag 26 september 2003 09:58 schreef Tierce het volgende:[..]
En dus vond jij het nodig om ons topic op het spel te zetten om tegen iets in te gaan waar je toch niets aan kunt veranderen...
quote:ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ie m op slot zou gooien!
Op vrijdag 26 september 2003 09:58 schreef Tierce het volgende:[..]
En dus vond jij het nodig om ons topic op het spel te zetten om tegen iets in te gaan waar je toch niets aan kunt veranderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |