Scan eens met Ad-aware dan (typisch spyware of een hele flauwe grap).
quote:Ook op deze website staat dat het 'beste' programma SPYBOT is...
Op dinsdag 23 september 2003 23:39 schreef Cronus het volgende:.
Scan eens met Ad-aware dan (typisch spyware of een hele flauwe grap).
Ben nu bezig, en ben benieuwd of het werkt...
quote:Spybot is een goed vergelijkbaar programma ja. Deze zou het e.e.a. wel moeten vinden.
Op dinsdag 23 september 2003 23:40 schreef RealRico het volgende:[..]
Ook op deze website staat dat het 'beste' programma SPYBOT is...
Deze heb ik maar geinstalleerd dus...Ben nu bezig, en ben benieuwd of het werkt...
quote:*lacht nog harder
Op dinsdag 23 september 2003 23:42 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou het juist helemaal niet fijn vinden
quote:Komt dit door dat ik vaak op websites kom als www.astalavista.com om diverse programma's te kraken ??
Op dinsdag 23 september 2003 23:43 schreef MSXUser het volgende:leuk die spyware en unattended installaties.
quote:Ik voel een slot aankomen.... 1,2,3 : SLOTJE!
Op dinsdag 23 september 2003 23:44 schreef RealRico het volgende:[..]
Komt dit door dat ik vaak op websites kom als www.astalavista.com om diverse programma's te kraken ??
quote:Ja daar heb je wel een goeie kans op.
Op dinsdag 23 september 2003 23:44 schreef RealRico het volgende:
Komt dit door dat ik vaak op websites kom als www.astalavista.com om diverse programma's te kraken ??
quote:Ja, waarom...
Op dinsdag 23 september 2003 23:51 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ik voel een slot aankomen.... 1,2,3 : SLOTJE!
Dit is toch gewoon een vraag
quote:Softwarepiraat! Ik heb stichting BREIN al ingelicht over je wanacties. Bereid je maar voor op een nachtje cel, schurk!
quote:Kontverhaal, waarom zou hij DAAR een slotje voor krijgen?
Op dinsdag 23 september 2003 23:51 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ik voel een slot aankomen.... 1,2,3 : SLOTJE!
quote:Sterker nog, de enige keer dat ik een programma heb gekraakt (in m'n windows tijd) met een krakend progje dat ik had gevonden via die site kon ik na de volgende reboot m'n ntoskrnl.dinges van m'n Windows CD halen en terug zetten via de herstel console omdat W anders niet meer op wilde starten (ntoskrnl = nt kernel = systeem onderdeel = erg belangrijk)..
Komt dit door dat ik vaak op websites kom als www.disney.nl om diverse programma's te kraken ??
(en ik had em nog wel gescand met een up2date virusscanner
Tjah, risico van het stelen eh?
quote:Een virus scanner houd zoiets toch niet tegen?
Op woensdag 24 september 2003 00:20 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Sterker nog, de enige keer dat ik een programma heb gekraakt (in m'n windows tijd) met een krakend progje dat ik had gevonden via die site kon ik na de volgende reboot m'n ntoskrnl.dinges van m'n Windows CD halen en terug zetten via de herstel console omdat W anders niet meer op wilde starten (ntoskrnl = nt kernel = systeem onderdeel = erg belangrijk)..
(en ik had em nog wel gescand met een up2date virusscanner
Tjah, risico van het stelen eh?
quote:Dit lijkt me gewoon typische hardnekkige spyware. Heb je al gereboot na het scannen met spybot? Heeft spybot de laatste update? Kijk je hosts-file eens na voor vreemde entries?
Op woensdag 24 september 2003 00:22 schreef RealRico het volgende:[..]
Een virus scanner houd zoiets toch niet tegen?
Dit is toch niet aan te zien als virus... ??
quote:dat is gek?
Op dinsdag 23 september 2003 23:38 schreef RealRico het volgende:
[afbeelding]
quote:GeReboot ja...
Op woensdag 24 september 2003 00:24 schreef Cronus het volgende:[..]
Dit lijkt me gewoon typische hardnekkige spyware. Heb je al gereboot na het scannen met spybot? Heeft spybot de laatste update? Kijk je hosts-file eens na voor vreemde entries?
Programma eraf geschupt, en nu Ad-aware 6.0 Personal erop gezet!
Is nu bezig met scannen
quote:Nee. Komt omdat je blindelinks altijd op ja klikt. Wellicht dat er nog een BOFH in de zaal is die een beter antwoord voor je heeft.
quote:ik heb dit lesje ook geleerd in Die irritante venster/werkbalk in Explorer (XP)
Op woensdag 24 september 2003 00:34 schreef Kanzaki het volgende:[..]
Nee. Komt omdat je blindelinks altijd op ja klikt. Wellicht dat er nog een BOFH in de zaal is die een beter antwoord voor je heeft.
quote:Ik heb het over die vage progjes van Russische sites om software mee te kraken..
Op woensdag 24 september 2003 00:22 schreef RealRico het volgende:[..]
Een virus scanner houd zoiets toch niet tegen?
Dit is toch niet aan te zien als virus... ??
quote:Jij zegt: en ik had em nog wel gescand met een up2date virusscanner
Op woensdag 24 september 2003 00:48 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Ik heb het over die vage progjes van Russische sites om software mee te kraken..
Maar het werkt trouwens nog STEEDS niet, na het scannen met ad-aware (60 dingen gevonden)...
Is er nu nog maar 1 oplossing ?? (formateren) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |