quote:okidoki
Op dinsdag 23 september 2003 22:27 schreef FrEeZzE het volgende:
Kzal eens kijken of 't echt uit is verkocht, anders krijg je mail binnenkort...
Met een volgens mij steeds groter wordende fok!groep
Toch maar die t-shirts drukken?
quote:Dan moet je rang 1 kaarten nemen
Op woensdag 24 september 2003 12:56 schreef FrEeZzE het volgende:Wil veldkaarten...
quote:Vet, ga meteen bestellen... zijn nog kaarten dus
Op woensdag 24 september 2003 12:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan moet je rang 1 kaarten nemen
( zodat dit topic m'n My Active Topics lijstje binnenkomt )
kan niet wachten
*zin in*
quote:Goed idee, dan weet ik waar ik niet moet gaan staan.
Op dinsdag 23 september 2003 23:34 schreef Stranger het volgende:
Toch maar die t-shirts drukken?
quote:Als elke fokker die gaat een terugvindpost in elk topic moet posten komt er voor de rest geen informatie bij hoor!
Op dinsdag 30 september 2003 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Terugvindpost
Ik ga nog steeds.
quote:ja hoor. Hier vanuit Sittard is het ook goed te doen om ook naar Brussel te gaan. Hopelijk kunnen we vroeg genoeg gaan om ook de soundcheck te horen. Zeker in het Gelredome moet die toch te horen zijn buiten.
Op dinsdag 30 september 2003 00:34 schreef nein het volgende:
zijn er ook mensen hier die naar andere concerten van rh gaan? Oberhausen? Brussel? Allemaal niet zo heel ver van de nederlandse grens......voor mij vanuit eindhoven is t allemaal gemiddeld zo'n anderhalf uur rijden...ik heb daarom maar meteen daarvoor ook tickets gekocht*zin in*
Oberhausen ga ik niet heen, heb niet zoveel vrienden die ook van Radiohead houden, dus ben al blij dat ik er naar twee kan.
quote:* calvobbes gaat naar Radiohead in Parijs
Op dinsdag 30 september 2003 00:34 schreef nein het volgende:
zijn er ook mensen hier die naar andere concerten van rh gaan?
Leuke combinatie van een paar dagen parijs en goede muziek van maken
Op deze site staat een interview van E! Online met Thom Yorke (opgedeeld in 5 clips)
Beetje een stem als in "fitter, happier" stijl die het concert en de website van Mojo aankondigd!
quote:Dat is wel wijs, bofkont!
Op dinsdag 30 september 2003 16:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
* calvobbes gaat naar Radiohead in Parijs
Leuke combinatie van een paar dagen parijs en goede muziek van maken
Ik ga ook nog steeds, maar uhm...vraagje over Gelredome, als er ingang E op je kaartje staat, mag je zeker niet bij ingang A naar binnen?
quote:daar moet ik ook naar binnen
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:58 schreef Scylla het volgende:[..]
Dat is wel wijs, bofkont!
Ik ga ook nog steeds, maar uhm...vraagje over Gelredome, als er ingang E op je kaartje staat, mag je zeker niet bij ingang A naar binnen?
Maar je mag trouwens wel gewoon naar het andere deel van het veld gaan . Is alleen maar om ervoor te zorgen dat alles een beetje gespreid is, zodat niet 1000 mensen bij 1 ingang staan en 50 bij een andere. 1 tip: ben er lekker vroeg, dan heb je gegarandeerd goede plaatsen
[edit]
quote:Zijn dat soort bussen gratis of niet.
Bezoekt u een wedstrijd of evenement?
Kom met het Openbaar Vervoer. Vanaf Arnhem CS staat u met extra ingezette bussen binnen 5 minuten bij Gelredome.
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 05-10-2003 16:57]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |