The Aina release is a double album plus dvd, made up of three parts.
The first is the Days Of Rising Doom opera, and has the following tracklisting:
1. Aina Overture (2.01) 2. Revelations (5.29) 3. Silver Maiden (5.00) 4. Flight Of Torek (5.21) 5. Naschtok Is Born (4.40) 6. The Beast Within (3.16) 7. The Siege Of Aina (6.50) 8. Talon's Last Hope (6.11) 9. Rape Of Oria (3.04) 10. Son Of Sorvahr (2.59) 11. Serendipity (4.04) 12. Lalae Amêr (4.13) 13. Rebellion (4.01) 14. Oriana's Wrath (6.12) 15. Restoration (4.55)
The second disc, dubbed The Story of Aina is I think a combination of alternate versions and an accompanying background story to the first disc. It contains the following tracks:
1. The Story Of Aina (15.09) 2. The Beast Within (single version) (3.44) 3. Ve Toúra Sol -Rape Of Oria- (ainae version) (3.05) 4. Flight Of Torek (single version) (3.34) 5. Silver Maiden (alternate version) (4.59) 6. Talons Last Hope (demo) (5.46) 7. The Siege Of Aina (single version) (3.54) 8. The Story Of Aina (instrumental) (15.0
Finally, there's the DVD, which contains Making Of docus, artwork, photos, and a video clip for The Beast Within.
Aina is scheduled for release in November.
Source: Transmission Records (thanks to 'Hans' & 'BJ').
Vond ik toch wel ff de moeite om te melden, het ziet er veel belovend uit voor de metalliefhebbers :-)
[Dit bericht is gewijzigd door century_child op 23-09-2003 22:23]
[edit]
opmerking weggehaald, want TS heeft bericht al aangepast
[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 23-09-2003 23:28]
quote:tadaaaa daar was ik net mee bezig maja toen was ik ineens met iets anders bezig dus heb ik t maar ff zo gepost maar oke nu enters
Op dinsdag 23 september 2003 22:13 schreef bas-beest het volgende:
het klinkt idd. niet onaardig...
maarre, afentoe een <ENTER> doet wonderen
quote:hehe, is wel beter zo
Op dinsdag 23 september 2003 22:24 schreef century_child het volgende:[..]
tadaaaa daar was ik net mee bezig maja toen was ik ineens met iets anders bezig dus heb ik t maar ff zo gepost maar oke nu enters
tis wel allebei van hans van vuuren ( transmission)
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 17:49 schreef Famas het volgende:
dat gaat snor worden!
avantasia schopte al zwaar bips
weet iemand wanneer dat het album uit gaat komen?? ik heb hier en daar opgevangen dat het in november uitkomt..maar de de exacte datum kan ik niet vinden, ook niet op die officiële site...
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 16-11-2003 23:15]
quote:Niet zo ongeduldig, schoppen was nog niet nodig.
Op zondag 16 november 2003 22:47 schreef Famas het volgende:
*weer een rotschop verkoopt...
Zie wel overal twee versies.
Een limited uitgave (3cd)
en een met een DVD erbij.
Weet iemand wat de extra's/verschillen zijn??
quote:wat jij hierboven beschrijft is volgens mij hetzelfde....de limited uitgave heeft 2 muziek cds en 1 dvd waar wat extra's op staat.....
Op vrijdag 21 november 2003 16:45 schreef Kopdans het volgende:
zie nog steeds nergens iets van uitgave en de webpagina is ook nogsteeds niet aktief.Zie wel overal twee versies.
Een limited uitgave (3cd)
en een met een DVD erbij.Weet iemand wat de extra's/verschillen zijn??
-edit-
heb jij hem al besteld??
quote:nee het zijn twee verschillende dingen want ze hebben verschillende EAN codes.
Op vrijdag 21 november 2003 22:31 schreef Famas het volgende:[..]
wat jij hierboven beschrijft is volgens mij hetzelfde....de limited uitgave heeft 2 muziek cds en 1 dvd waar wat extra's op staat.....
-edit-
heb jij hem al besteld??
en nee heb het nog niet besteld, wil er toch eerst wel even iets van horen.
en de ander is een 'gewone' uitgave:
2-4 werkdagen
3 CDs | CD | Transmission | 22.11.2003
barcode EAN: 8712488994727
bij bol.com kan je ze bestellen: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start;sid=RoRYX3_yY5lYWkA3RPRmaJ8kR_DZsEYHATc=
ik denk zelf dat de 'speciale' uitgave een extra boekje of ander hoesje heeft... je krijg iig wel 2 cds (de muziek zelf dus) en de dvd (extra info)
-edit-
ik heb hem ook nog nergens in de winkel zien liggen...ben al een aantal FRS en een aantal andere muziekwinkels afgegaan...maar niks ....
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 26-11-2003 21:06]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |