abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13393395
Ik zag op Tv dat uitkeringsgerechtigden in de gemeente Helmond gedwongen worden om kleerhangers te sorteren in een sociale werkplaats!

Zo ga je toch niet met mensen om? zet iemand dan aan het werk in de zorg ofzo...

Met recht HELL- mond

Wat?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 september 2003 @ 20:09:22 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_13393413
Juist een goede zaak. De tijd van handje ophouden en geld opstrijken moet maar eens afgelopen zijn.
  dinsdag 23 september 2003 @ 20:09:34 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13393418
Hoezo? Moet je nu zelf ook kleerhangers gaan maken?
pi_13393448
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:09 schreef Kreator het volgende:
Juist een goede zaak. De tijd van handje ophouden en geld opstrijken moet maar eens afgelopen zijn.
Inderdaad. Mensen moeten niet denken dat je maar kan blijven teren op de zak van een ander. Dat was misschien bij Paars zo, maar nu niet meer.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_13393452
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:09 schreef Slarioux het volgende:
Hoezo? Moet je nu zelf ook kleerhangers gaan maken?
Sorteren zei ik, en ik woon gelukkig niet in Helmond.
Wat?
pi_13393496
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:09 schreef Kreator het volgende:
Ja...DUH!

Laat ze dan nuttig werk verrichten! Er zijn voldoende suffe baantjes waar je iemand mee kunt vernederen die ook nog nuttig zijn. Kleerhangers sorteren doen gevangenen niet eens.

Wat?
pi_13393529
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:10 schreef janszzen het volgende:

[..]

Sorteren zei ik, en ik woon gelukkig niet in Helmond.

Maar je hebt wel een uitkering?
X
X
X
pi_13393553
Veronderstel dat ik een uitkering zou hebben.
Dan wil ik best werken, in de zorg of vuilnis ophalen of wat dan ook. Maar ik ga niet met mijn opleiding en intelligentie op een sociale werkplaats zitten, stickertjes plakken en hangers sorteren...
Wat?
  Donald Duck held dinsdag 23 september 2003 @ 20:14:17 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_13393562
Als het ze niet bevalt moeten ze maar een echte baan zoeken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_13393564
offtopic
Ben vandaag nog in dat rotgat geweest. Wat een hell om daar te komen vanaf Den Bosch!
offtopic

Wat betreft de uitkering, lijkt me prima dat die mensen die wat kunnen doen ook iets gaan doen voor hun geld.

pi_13393582
Helmond

Van mij mogen ze uitkeringen helemaal afschaffen. Gewoon voedselbonnen en verder gaan nietsnutten maar bij het Leger des Heils slapen als ze een dak boven hun kop willen hebben.

[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_13393595
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:08 schreef janszzen het volgende:
Ik zag op Tv dat uitkeringsgerechtigden in de gemeente Helmond gedwongen worden om kleerhangers te sorteren in een sociale werkplaats!

Zo ga je toch niet met mensen om? zet iemand dan aan het werk in de zorg ofzo...

Met recht HELL- mond

ik vind dit een goede zaak, en om er inhoudelijk op in te gaan, dat er met name in helmond toch wel de grootste uikeringstrekkers rondlopen zogenaamd niet kunnen werken maar ondertussen toch wel voor heel de buurt klusjes kunnen opknappen waar ze weer een dikke gouwe ketting en een mercedes plus frans bauer settje van kunnen bekostigen.

ik ben opgegroeid met altijd te horen van: hellmond ?? daar komt nog geen goeie wind vandaan.

Dus zodoende.

*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
pi_13393597
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:13 schreef janszzen het volgende:
Veronderstel dat ik een uitkering zou hebben.
Dan wil ik best werken, in de zorg of vuilnis ophalen of wat dan ook. Maar ik ga niet met mijn opleiding en intelligentie op een sociale werkplaats zitten, stickertjes plakken en hangers sorteren...
Nee, met jouw 'opleiding en intelligentie' hoor je werk te zoeken, en niet te teren op de zak van een ander. Je dopt je eigen boontjes maar.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_13393636
*zucht*

Wat een rechts jankpubliek toch weer...

NEEN! Ik heb geen uitkering, en al had ik er een dan is dat nog geen reden daar zo moreel verontwaardigd over te doen!
Mensen hebben regelmatig goede redenen om een uitkering te hebben, WERKLOOSHEID bijvoorbeeld...Wat kan mij het nou schelen of iemand een uitkering heeft uberhaupt. Ik heb plezier in mijn werk, wate en ander doet maakt me geen fuck uit. Maar mensen dwingen in een sociale werkplaats te staan vind ik echt fascistoide...

Wat?
pi_13393658
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Helmond

Van mij mogen ze uitkeringen helemaal afschaffen. Gewoon voedselbonnen en verder gaan nietsnutten maar bij het Leger des Heils slapen als ze een dak boven hun kop willen hebben.

Wat maar tot je hetzelfde overkomt als je je baan kwijtraakt. Gun ik je van harte .
Eigen brokjes eerst.
pi_13393685
Ja maar er is dus geen werk! Daarom hebben die mensen ook een uitkering!

Niet om het een of ander maar de werkloosheid stijgt momenteel.

Wat?
pi_13393712
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Helmond

HUH??
Net alsof al die mensen er voor kiezen werkloos te zijn!
Kan jou ook gewoon gebeuren hoor!
Wat?
pi_13393751
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:17 schreef Bushmaster het volgende:

[..]

Wat maar tot je hetzelfde overkomt als je je baan kwijtraakt. Gun ik je van harte .

Dan heb ik morgen weer een andere baan.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_13393775
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ja hoor, droom maar lekker verder...Zo kom je er ook wel...
Veronderstel dat je NIET in de prostitutie wilt werken, dan is het niet zo makkelijk een andere baan te zoeken.
Wat?
pi_13393782
goede zaak, net zoals ze in amsterdam willen invoeren

met deze actie voorkom je dat mensen de uitkering in gaan, jij wil immers niet bekend staan als iemand die kleerhangers sorteert..

laat de uitkeringstrekkers (die er helemaal geen recht op hebben dan) maar lekker voor paal staan, zul je zien hoe snel ze een baan hebben gevonden!

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  dinsdag 23 september 2003 @ 20:20:37 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13393797
Kleerhangers vouwen vind ik ook wat ver gaan. Maar ik vind eigenlijk dat uitkeringstrekkers wel verplicht een onbetaalde baan dienen te nemen. De meeste mensen die vrijwilligerswerk doen hebben volgens mij ook nog betaald werk ernaast. Terwijl veel uitkeringstrekkers zwart bijbeunen of met hun luie ass op de bank liggen.
pi_13393803
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Je bent van goud
Eigen brokjes eerst.
pi_13393834
Beetje jammer dat die egoisten hier niet op argumenten in kunnen gaan.
Of je het niet wilt of niet, je kunt van de en op de andere dag werkloos raken, of ziek, en dan kan het tijden duren voor je wat nieuws hebt.
Misschien moeiljik voor te stellen maar dat kan iedereen overkomen.
Wat?
  dinsdag 23 september 2003 @ 20:21:56 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13393855
Zeg al die mensen dan maar dat de TPG in Helmond vanaf November snel veel mensen nodig heeft
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_13393868
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:20 schreef mattttPUNTnl het volgende:
goede zaak, net zoals ze in amsterdam willen invoeren

met deze actie voorkom je dat mensen de uitkering in gaan, jij wil immers niet bekend staan als iemand die kleerhangers sorteert..

laat de uitkeringstrekkers (die er helemaal geen recht op hebben dan) maar lekker voor paal staan, zul je zien hoe snel ze een baan hebben gevonden!

lekker middeleeuws.
Wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')