Het lijkt me een onmogelijke vraag, but can try anyway..
Heb nu alle rollers van alle geurtjes die ik heb, en ze zeggen toch altijd dat duurder beter is... ?? NOT..
quote:Die van rexona zijn wel goed en volgens mij laten die ook geen witte strepen achter
Op dinsdag 23 september 2003 19:21 schreef Vuitton het volgende:
Ik zoek een echt goede, anti-transpirante (dus geen vlekken !!) en ook één die GEEN zweetgeur doorlaat.Het lijkt me een onmogelijke vraag, but can try anyway..
Heb nu alle rollers van alle geurtjes die ik heb, en ze zeggen toch altijd dat duurder beter is... ?? NOT..
quote:Volgens de reclame is ie perfect inderdaad
Op dinsdag 23 september 2003 19:25 schreef Esmee het volgende:[..]
Die van rexona zijn wel goed en volgens mij laten die ook geen witte strepen achter
quote:int eggie ook
Op dinsdag 23 september 2003 19:29 schreef Thenex het volgende:[..]
Volgens de reclame is ie perfect inderdaad
quote:Klopt, geen overheersende geur (vrijwel neutraal) en doorzichtige samenstelling, dus geen vlekken.
Op dinsdag 23 september 2003 19:32 schreef HeatWave het volgende:
Deoleen, kost een paar stuivers, heb je ook wat.
Minst favoriet is Sanex, daar kreeg ik enorme uitslag van
quote:Deoleen vind ik echt niets!
Op dinsdag 23 september 2003 19:32 schreef HeatWave het volgende:
Deoleen, kost een paar stuivers, heb je ook wat.
quote:Dat heb je alleen bij de blauwe (zonder alcohol) deoleen. Dat ruikt naar chloor. De rode deoleen ruik je niet. Prima deodorant!
Op dinsdag 23 september 2003 19:56 schreef the shining het volgende:[..]
Deoleen vind ik echt niets!
Ik ga er nog meer van 'stinken' als wanneer ik geen deo op zou doen. En ik krijg die geur niet meer uit mijn kleren..
Misschien niet ik wel wat verkeerd
quote:ja idd het werkt echt heel goed en kost eigenlijk helemaal niets
Op dinsdag 23 september 2003 19:47 schreef Mackenzie het volgende:
Odorex Extra Dry. Tis niet echt een deo, maar je moet het voor je gaat slapen op je oksels deppen. Werkt supergoed! En tis maar 3 euro ofzo.
Hij is wel duur, maar je doet er onwijs lang mee. Me broertje die ook overmatig zweet, gebruikt hem ook. En heeft nu bijna nergens meer last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |